Bwaha, Speed Trap van je verbeterd! Ik ga genieten van deze paar uur dat mijn naam boven je staat. Eens kijken of we nog taart in huis hebben.
Iemand nog tips voor die gare punten challenges bij de Outposts? Heb er nu 1 waar ik maar niet genoeg punten krijg (weinig verkeer en ondanks volgas dat combo regelmatig verbroken wordt).
Rijdt paaltjes langs de zijkant van de weg om, dat heeft mij al een paar keer een goede combo opgeleverd.
Nou ja, dan bij een andere je speed verbroken. Ik was eens aan het kijken of 1000 (G) haalbaar gaat zijn... Serieus? Wat is dat voor triest gedoe. Niet dat het anders haalbaar was omdat er ook online achievements zijn, maar dat soort achievements is eigenlijk nog erger dan online achievements (die ik al vreselijk vind)
Ongelofelijk. Dat is ook alleen maar in de hoop dat er achievement junkies zijn die FM3 of 4 gaan kopen, alleen om de 1000 (G) te krijgen. No way dat het is om trouwe fans te belonen. (al was het dat, dan nog vind ik het helemaal niks) En trouwens, waarom telt een Forza 2 save niet?! Die heb ik tenminste.
Je krijgt wel van extra paints en wat auto's als je saves hebt dat is wel nice, maar die achievements altijd... Gaarste was bij Forza 4 of 3 waar je een Kinect achievement had. Nee, voor 1 achievement ga ik geen Kinect kopen.
Nee, Kinect heb ik tenminste. Iedere achievement waarbij verwacht dat je extra geld gaat uitgeven zou naar de hel verbannen moeten worden.
Jawel, want Forza 3/4 is goedkoper dan Kinect. Het is allebei erg, maar Kinect ietsje erger. En met Forza 3/4 kun je tenminste nog gamen, in tegenstelling tot Kinect
Ja maar er staat niet dat je hem helemaal compleet hebt Want er staat altijd hoeveel je er kan in totaal over al je games en dit klopt dan niet door al die dlc's
Ah op die manier. Het was misschien netter geweest om dlc apart van een spel te tellen. Zelf heb ik daar niet een al te groot probleem mee, kinect achievements of inderdaad de, 'speel ook het vorige spel' achievement is een stuk irritanter. Nou heb ik alle Forza's, dus in dat opzicht heb ik er geen last van, maar het principe is bs.
Sommigen achievement addicts moeten daarom ook alle DLC kopen om hem weer op de volle '100%' te krijgen, terwijl de DLC dat soms helemaal niet waard is. Sla die punten challenges voorlopig maar even over, daar bak ik toch weinig van en vind die ook helemaal niet leuk om te doen. Verder vordert het wel lekker. Net wat potjes online gedaan.