Vind hem wel gaaf. Heb zelf al een paar keer gehad bij het opgaan van de snelweg. Kwam dan ook heel stoer weer netjes terecht op vier wielen.
\o/Mercedes SLS code contest\o/ LOCATIE HINT! De locatie bevind zich vlak bij een hooooop water!! Nu moet het wel lukken dacht ik zo. Voor meer info klik hier
Ssssst! Had hij zelf ook gezien, hij had als eerste een foto zonder dat er nog tips waren. Als hij wil kan die nog vervangen worden.
hehe nou ja, ik heb in ieder geval de plek en ongeveer het tijdstip goed. Ben (nog) niet lid van de xbw club, dus de Lambo lenen zat er even niet in. Ben ook aan het sparen voor een andere auto. Dus even snel kopen werkt dan ook niet goed. Dus ik dacht, ach, kan ik meteen een work in process laten zien. Le Mans F40 uit 1995 Zo moet ie gaan worden; Spoiler
Ik denk dat het bij deze inzending blijft. Vind dat zelf ook wel een goede regel trouwens, gewoon 1 inzending per persoon. Ben ook meer bezig nu met bestickeren in Forza Horizon en rond scheuren in Most Wanted. lol. Hoe dan ook, die Le Mans f40 lijkt mij wel een toffe livery. Die pennen worden nog wel lastig, en in de race nummer sticker zitten letters wat net handschrift is. Dat word ook lastig om na te maken. Maar ach, ik probeer het gewoon. Alleen de kleur blauw moet een tint lichter zie ik.
Helaas geen Photomode in de MP inderdaad, stomme zet imo. Zou toch leuk zijn om met een clubje wat foto's te gaan schieten, gooien ze zo'n simpele optie er uit..
\o/Mercedes SLS code contest\o/ LOCATIE HINT! locatie is in het noorden rechts! Auto te vinden in de garage van de autoclub. Nu moet het lukken! Voor meer info klik hier
Nou, het is gelukt. Denk ik. Koste wel 2.5 miljoen maar ja, je moet wat als je nog niet bij de club hoort...
Dat had ik ook en het zijn veel Credits maar die Sento rijdt zeker niet verkeerd. Ik zou de SLS ook erg graag hebben. In fm4 was het een van mijn favorieten. Dat geluid is ongeëvenaard. Begrijp net dat de sluitingstijd is opgeschoven. Had ik de Aventador J kunnen kopen als ik wat meer geduld had gehad maar ach die Credits spelen we wel weer bij elkaar... hopelijk onder het genot van de soundtrack van een verse SLS.
Ik heb het gelezen. Echter vond ik het een beetje sneu voor de anderen die dan niet meer mee zouden kunnen doen. Enfin, mocht je niet winnen, dan stuur je me maar een friends request en maak ik het goed met je.