1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Even kijken wat mogelijk is. Er kunnen maar 8 mensjes in een lobby, dat is wel jammer. Maar als er leuke races zijn, of je als je je eigen races kan maken zoals in tdu/fuel, zouden we wat kunnen opzetten. Of gewoon lekker crouses doen.

2. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Niet alleen car-packs, maar ook expension packs (Nieuwe omgeving, nieuwe evenementen etc?) (edit: op forzamotorsport.fr gaat een gerucht rond dat de expension pack 4000 msp gaat kosten. Veel geld, maar misschien DLC zoals we kregen bij verschillende rpg's waar nieuwe stukken land worden toegevoegd. We zien het vanzelf wel I guess.)

[yt]DvQgTWbiRmk[/yt]

Meer screenelientjes:

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Die laatste screen is dope! :cool:

4. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    die benz is ziek, trouwens al een carlist uitgekomen?

5. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb besloten om de LCE niet aan te schaffen, tenzij iemand mij echt kan overtuigen waarom ik dat zou moeten doen....

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Check de 1e post op het knopje 'car list'. Daar staan de auto's die nu bekend zijn. Dat zijn er zo'n 120, maar de complete lijst zou rond de 200 moeten gaan liggen.

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ja, je loopt volgens mij een paar auto's mis die je waarschijnlijk net als in FM4 na een jaar kan kopen bij het VIP pack á 1600 (P). Ik vind het idee erom heen, echt veel meer interactie met mensen wat je niet had in Forza trekt me wel, ok de handling lijkt wel een beetje á Shift maar schijnbaar is dat realisme. Even kijken of mijn portemonnee toerijkend genoeg is O-)

8. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Was @ school... kon het niet zo snel vinden @ mobile :cool:

gelukkig zijn er aardig was Mercedessen!

9. TheIMightyL

TheIMightyL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne besteld bij Wehkamp, ik weet niet of ik daar een code van krijg ofzo..

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    http://www.insidegamer.nl/artikel/100583/forza-horizon-hands-on

:)
    =(

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
  12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Klopt. Doelde meer op die auto die altijd inhaalt. Maar goed, dat is inderdaad ook de opzet van het spel. Blijkbaar is de feeling van Forza 4 behouden gebleven dus ben ik al lang gelukkig

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wat mij trouwens opviel in dat rivals fimpje, is dat wanneer hij de "rewind" functie gebruikt, de tijd niet "dirty" wordt. met andere woorden. je kunt constant blijven rewinden voor een snelle tijd..

ik hoop dat ze dat nog wel aan gaan passen..

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze dat rewind systeem voorgoed de prullenbak in gooien, bij alle games. Haalt totaal de ervaring van het racen weg

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik neem aan dat je, wanneer je gebruik maakt van de rewind-functie, je tijd niet meer kunt posten op de leaderboards.

In SP-mode vind ik het altijd wel een fijne toevoeging. Als je net 10 minuten hebt gereden en in de laatste bocht rijdt een CPU-wagen je even van de track af, dan kan dat nogal frustrerend zijn.

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Fm4 zorgt terugspoelen voor een dirty tijd, zoals het hoort.

De hele functie kan je zelf al in de prullenbak gooien door het gewoon uit te zetten.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tijden boeiden me nooit echt. Ga je in laatste sec even van de baan, is de ronde erna ook gelijk ongeldig. Soms reed je een clean lap en was ie alsnog ongeldig. Leek in 4 stuk erger dan vorige delen.
    AI vond ik in 4 al stuk minder dan in 2 / 3, ook omdat je die niet in kan stellen. Zal in Horizon denk ook niet in te stellen, jammer genoeg.

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    De hele reden van de introductie van de "clean" en "dirty" lap is om de taferelen die in PGR gebeurden tegen te gaan. zo was het heel normaal om op Nurnburgring GP de chicane op het eind recht over te steken. zo won je een seconde. en dat is waarom het in FM3/4 zo is. De reden dat jij soms een clean lap rijdt maar het een dirty is, komt door het feit dat je de laatste sector van de vorige ronde clean moet rijden(om zo een voordeel te pakken met bijvoorbeeld snelheid).

Ik ben juist een groot voorstanden aangezien het een deel spanning toevoegt. het is natuurlijk frustrerend op een baan als LeMans om het in de laatste paar bochten de fout in te gaan. maar het zorgt er wel voor dat je een stuk beter moet opletten.

AI is in FM4 aan te passen hoor, je kunt het niveau aanpassen en daardoor veranderd de AI gewoon mee.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, wel begrijpelijk uiteraard, maar toch, soms (vaak) haal je er geen voordeel uit, als je nog x bochten erna hebt. Heb er zelfs nooit voordeel uit gehaald. Of je ging iets te ver door de grindbak en dan stond je ineens bijna stil, dat vond ik zo irri. :p Hoefde zelf nooit zo nodig een perfecte tijd neer te zetten.

Heb AI settings nooit gevonden. Ene race was simpel en reed ik zo bij ze weg, andere race moest ik ineens flink moeite doen om ze bij te houden. Vond het erg variërend in deel 4, terwijl ik dat bij de voorgaande delen nooit had.

Hoop op een demo van Horizon. Ergens lijkt ie me enorm leuk, lekker cruisen. Maar ergens heb ik ook het idee dat de game wat mist, sfeer, spanning oid.

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Demo komt.. 2e week van Oktober.
    ik hoop dat je de Dubstep in Horizon kunt uitzetten!! ;p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina