[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    TDU 2 was echt volkomen ruk...

ik heb de LE al tijdje terug besteld.. maar ben toch wel sceptisch.. ik blijf het jammer vinden dat het tunen van het onderstel er uit is..

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik kom hier bijna nooit en lees nu de laatste pagina aan postst. Maar tunen van het onderstel eruit? WTF wordt dit voor kutspel dan? Alle filmpjes die ik zie doen me alleen maar denken aan Need For Speed. Auto's bewegen totaal niet realistisch à la Forza 4 en het lijkt ook echt onmogelijk om de controle te verliezen...

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja de physics zijn echt afwachten. Het is de zelfde engine, maar het valt altijd anders te programmeren. Woensdag komt de demo dus dan kunnen we het lekker uit proberen.

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Horizon kijkt naar je saves van forza 3 en 4 en op vasis daarvan krijg je een aantal auto's. Maar je kan niet zelf kiezen welke je overneemt.

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Sweet!! Heb in beide games nl. ALLE italiaanse auto's, dus kom maar op :p

denk dat ik mezelf nog wel een paar exclusieve bolides cadeau doe.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zodra ik gratis auto's krijg verkoop ik ze meteen.... De hele feeling is weg dan. Ik wil er voor sparen en dan eindelijk een dure auto kopen, niet dat je ze meteen allemaal al hebt.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, best f*cked dat m'n hdd is gesneuveld met Forza 3 en alle auto's. Van Forza 4 heb ik nog wel een klein aantal (op nieuwe HDD gespeeld).
    Eigenlijk zou zoiets ook gewoon online op een server van Forza moeten staan ofzo, dat ze in dit soort situaties alsnog gewoon kunnen zien wat je wel/niet hebt en het niet per se met locale saves moet.

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Cloud server?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Alleen bestond dat nog niet toe Forza 3 uit kwam.

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje omslachtig denk ik, ookal zal het maar een paar MB per speler zijn. Bij multiplayer stats afijn. Weet nog niet of ik de LE of de normale doe, zit een beetje krap laatste tijd:eek:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is er toch al? Dat heet Cloud saves :+

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, bij oa Gears 2 werden al je stats bijgehouden. Bij menig game ook van sp. Als ze dat bij Forza ook deden, wisten ze welke auto's je in je garage had. En hoefden ze niet naar je saves maar gamertag te kijken.

14. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met benzine in deze game?
    Moet je die betalen met microsoft points?

Nee geintje, maar ik ben benieuwd of ze een benzinemeter in de auto's gestopt hebben?

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Nee geen benzine. Helaasch..

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Net toch maar de LE gepreordered. Hopelijk wordt dit zoals TDU2 had moeten zijn. FM4 speel ik nog kapot dus deze erbij voor de ontspanning.

17. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Oeh, ik had nog een bon van 60 euro liggen voor de MediaMarkt. Weet iemand of je 'm daar ook kan pre-orderen?

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik snap de hype niet zo rond dit spel, is toch gewoon een arcade racer ? Het is dat ik bij de filmpjes zie dat ik gameplay beelden van Horizon zit te kijken, anders had het zomaar nfs of andere willekeurige arcade racers kunnen zijn.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    STAP 1: men neme de telefoon
    STAP 2: men belt het numer van de lokale MM-boer
    STAP 3: je vraagt naar de game-afdeling
    STAP 4: je doet alsof je neus bloedt en pre-ordered de game
    STAP 5: Men legt de telefoon neer

Ennuh: ja, die kun je pre-orderen bij de MM. Staat als sinds augustus in het pre-order rek hier bij de MM

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie van de Forza franchise is dat je gelijk hebt, en ook weer helemaal niet. Als je forza speelt met alle hulpmiddelen aan (het zgn one button driving) dan is het zo arcade als wat. Zet je alle hulpmiddelen uit, en ga je ook nog de in-car view gebruiken, dan is het sim-racing all the way.

Het is dan ook nog steeds de grote vraag of het sim-racing (physics, handling, tuning) gedeelte nog net zo uitgebreid en realistisch is als in forza 2/3/4, maar dan in een open world gebied. Als dat inderdaad zo is (we zullen hier volgende week een voorproefje van krijgen aan de hand van de demo), dan is het de hype zeker waard, omdat dat nog nooit eerder op deze schaal gepresteerd is.

Je kan een race game nooit beoordelen dat iets een arade of sim race game is. Je moet het zelf ervaren (uitzonderingen daargelaten, als de hele marketing campagne al aangeeft dat het een arcade racer is zoals de komende formula 1 game)

Laatst bewerkt: 7 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina