[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    hoe krijg je dat voor elkaar? waar kun je dat veranderen?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens, met alle assists uit, blijft de handling toch nog wel makkelijk?

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    De lancer is relatief makkelijk, maar de mustang en viper kunnen aardig weg glijden. En met realistisch sturen zijn ze lastiger te corrigeren omdat hij je stuur imput direct gebruikt (normaal sturen limiteert aan de hand van snelheid. Dus als je 200 rijd en je stuurt vol dan limiteerd het spel dat. Of als je uitbreekt, bij het corrigeren wordt daar ook geholpen, terwijl je met simulatie gewoon vol terug kan sturen en zo de andere kant op schiet. Daardoor kan de auto zenuwachtig aanvoelen.)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kon het zelf niet checken omdat ik nog in de XCOM demo zit...maareh..google is altijd je buddy :D

http://support.microsoft.com/kb/906497

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Forza maar dan open wereld voor Test Drive 2 spelers is dit een droom. Alles werkt lekker, maar had ook niet anders verwacht!:D

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

6. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Niet om het een of ander maar een Mustang die 7k toeren draait met een 423-blok (6,9 liter)?! Haal daar maar 2,5-3k vanaf, dan hebben we het weer over realistische rpm's.

Overigens vond ik de handeling wel aardig, wel meer arcade als sim helaas. Ik vond ook iets opmerkelijk bij de aftiteling van de demo. Iets in trant van "Forza Horizon is niet alleen het race gevoel maar beleef de cultuur van ...", ik krijg hier toch een beetje het idee van een TDU-achtige game. Forza moet alleen maar racen zijn en niet die bullcrap van een of ander festival. =(

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het is echter altijd wel afwachten wanneer er een andere ontwikkelaar op wordt gezet. Wat dus gebeurd is met deze game, maar het lijkt erop dat TUrn 10's vertrouwen in deze ontwikkelaar terecht was.

8. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    die nederlandse mannenstem vind ik nog wel stoer klinken maar de stem van die vrouw vind ik nogal irritant.

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Altijd veel laadtijden bij zo'n game. Lijkt me wel tof online met de club!

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jezus echt totaal niet wat ik verwacht had.
    Dacht de zoveelste Forza (sim)

Download de demo en vervolgens gewoon dikke fun ermee.
    Leuk die verandering,al kan ik me voorstellen dat de echte forza fanboys misschien wat minder blij zullen zijn.

De demo heeft mij in ieder geval overgehaald!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice is dat he, daar zie je ineens hoe belangrijk een demo kan zijn. Ik had dat heel erg met XCOM, was zo stom om de game niet te spelen tijdens Gamescom toen ik de kans ervoor had. Dus ik hoopte dat er een demo zou komen, en die heeft me positief verrast.

12. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de echte Forza fanboys inzien dat dit een soort zij-project is. Met Forza Motorsport 5 wordt het allemaal weer als vanouds, ben ik van overtuigd.

Demo beviel me trouwens goed, ik had ook liever de echte Forza physics erin gezien, maar ik vind ze aardig close, en heb er dikke fun mee!

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja zag het echt niet aankomen,moet ook eerlijk zeggen dat ik de game ook totaal niet in de gaten heb gehouden.
    Maar inderdaad een aangename verassing!
    Ben het met je eens dat het inderdaad meer als een zij-project zal voelen.
    En met dat idee in het achterhoofd denk ik dat de die-hards deze titel ook wel zullen kunnen waarderen.

En wat je zegt qua fun zit het wel goed met deze titel.
    Zeker ook wel dat rally achtige gedeelte en de felle kleuren en leuke soundtrack.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Vond de demo ook wel oké, alleen ik probeerde de bergen in te rijden en dat kan helaas dan weer niet met die Mitsubishi... de dag en nachtcycles hebben ze vet gedaan. Alleen de omgeving is niet echt levendig te noemen. En dat rijden met dat vliegtuig is eerder irritant en vervelend om te doen dan dat dat ook werkelijk leuk is.

Nee ik denk niet dat ik voor deze Forza de volle prijs voor ga betalen. Het is geen slechte game, maar echt heel leuk vond ik de demo nou ook weer niet.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van me vind het een behoorlijke ripoff van Dirt 3 qua vormgeving, hoe dat festival eruit ziet en de letters. Tja...i guess, maar de rest is echt anders vind ik.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Dit spel moet je ff inkomen. Eerst viel het me vies tegen.
    Denk ook dat mn ogen moesten wennen aan de 30FPS ipv 60.

anyway, later met die Viperrit wel veel plezier gehad. zijn bepaalde bochten die je bijzonder lekker kan nemen als je ff terug naar zn 2 schakelt en optijd remt.

ik speel overigens op simulation.

Soundtrack is ook goed te doen.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het eerste wat ik deed was die veel te harde muziek uitzetten(ongeacht of het nou hiphop, rock, trance was vind het gewoon storend), en de HUD zoveel mogelijk weghalen. :eek:

Maar misschien is het idd even wennen ja.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Een simpele race rijden laat het spel niet eens goed zien. Ik rij straks graag rond met een opgevoerde bak met 800 pk, dan wordt het leuk. Online cruisen met wat vrienden, dan komt het spel pas tot zijn recht.

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wist eigenlijk niet wat ik moest gaan verwachten met de aankondiging van deze game.

Na wat trailers nog steeds niet maar nu na de demo wel en op een positieve manier.

Ga hem zeker wel halen en ga er wel weer de nodige uurtjes insteken.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus, is het geen 60FPSS meer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina