1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    LCE binnen!.. :D
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eerste indruk, leuk..

    reed met de mustang (die ik net gewonnen had) naar race central. ga ik in 1 ritje van 250 naar 236... in populariteit.. Lol.. en mijn 3e driftchallenge al compleet.. :D.. hoeveel van die sponsor levels zijn er?

    ook vet dat je een auto nu mat kunt makken..
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn 10 levels van elk challenge. Dus je bent nog wel ff bezig. Kan je ook ergens bij Mijn Profiel zien geloof ik (weet niet uit m'n hoofd).
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een gay LCE overigens, damn. :+
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Sparen voor de S65 AMG. Eindelijk zit de S klasse in forza

    Is er trouwens een manier om je km teller wel km/h te houden als je je xbox op engels zet. Nu is die namelijk in mph
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat kon in de demo ook al. Ergens een setting op Metric zetten. Kan gewoon in freemode.
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Gelukt bedankt.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wat ik wel kut vind, is dat je iedere keer als je een andere auto wilt terug moet naar het festival..
     
  9. Maikel64

    Maikel64 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dit hoeft niet. Als je opzoek gaat naar de horizon posts )weet de naam zo ff niet) die langs de wegen staan (dit zijn de rood/witte festival tenten), dan kun je daar ook je auto kiezen.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Na 3/4 uurtjes spelen kan ik al 2x de S65 AMG kopen :+.

    Verspreid over de wereld kun je ook verschillende 'safehouses' vinden waar je naar kunt fast travellen en hier kun je ook je auto wisselen en/of upgraden. Zitten er iets van 8 ofzo verspreid dus dat is wel handig.


    Heb zo'n 4 uur gespeeld en ik vind het echt een heerlijke game, geniet hier dubbel zoveel van dan aan TDU 2. Heb via verscheidene PR challenges die bij deze 'safehouses' horen al even mogen vlammen in een F50 GT of een Ultima.. machtige dingen, snelheidsgevoel is echt lekker zo tussen de canyons. Een gemis vind ik wel weerseffecten, wat regen ofzo zou al heel wat toevoegen imo.
    Wat positief is dat er voor elk wat wils is en dat er genoeg variatie is, niet alleen in de races maar dingen zoals de speedtraps/speedzones en de skill challenges maken het net ff wat completer.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gaat het verdienen van geld dan zo snel? 8)
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Sparen was een groot woord, ik heb heb hem nu namelijk ook :')

    Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Difficulty bonus helpt erg veel, en zo kwam ik net een paar cash races tegen waar je dus voor ~25.000 credits raced. Met wat difficulty bonus verdien je dus ~ 50.000. Hier heb ik er momenteel 3 van ter beschikking dus zo al bijna 1,5 ton verdient. :+

    Maar ik heb niet echt het gevoel dat je echt snel veel geld verdient hoor, en ik heb nog wel een even te gaan als ik aan auto's zoals de Huayra (1,2 mil ofzo) begin te denken.
    De S65 kost 210.000.

    Jammer dat er van bijvoorbeeld BMW/Audi/Mercedes best weinig auto's zijn. Zo zijn er maar 4 Merc's. Had wel een SLR of een SLS verwacht. Ferrari's zijn er natuurlijk weer in overvloed.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
    [​IMG]

    Geile shit. Heb drie tokens via de LCE, misschien maar meteen een R8 kopen. :cool:
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zou wachten met die tokens.. R8 is nog wel een keer bij elkaar te spelen..

    ik zit na zo'n 2 uurtjes spelen al op Plek 184 bij die populariteit en heb dik 150.000cr bij elkaar gedrift en die challenges... nu net mn eerste barnfind gedaan en al 3 of 4 showdown races unlocked(nog niet gespeeld, op de mustang na)
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nu de drift-challenge van G-Shock uitgespeeld(rank 10). heb 2 barnfinds gedaan(Cuda & M1) een quattro, mini en mustang gewonnen met showdown.. en ben rank 157th.. gaat lekker:D

    inmiddels de 400.000cr gepasseerd

    Edit: Rank 128
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed bezig flavour..

    ik ben hooked aan FH.. Ben inmiddels de top 100 binnen gegaan(P.96) en heb net mn 3e barnfind gedaan.. Heb mn eerste auto gekocht(Ruf yellowbird en meteen helemaal vol getuned.. niet meer te rijden, maar die enorme turbolag is zo geweldig(zat in FM4 al)..)
     
  19. patrickb1973

    patrickb1973 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem straks eindelijk ook halen aangezien niemand hem nog wilde verkopen hier in de buurt gisteren dus zo direct om 9 uur gelijk voor de deur staan en dan rap naar huis om te gamen.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    De SLS zit wel in de game. Maar helaas enkel voor mensen met pre order of lce...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina