1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de smartglass functie gebruikt in forza horizon ?????
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand zin in circuit dan? Of iets anders.....
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ferrari F40 gekocht en een sportuitlaat eronder gezet en een twin turbo. Echt een mega geluid _O_

    Wtf? Er zit echt van alles in, van klassiek tot modern en van cruiser tot supercar. Het zijn inderdaad geen 600 auto's maar ik vind het aanbod meer dan prima. En aangezien ontwikkelaars voor andere verdienmodellen kiezen zal het aanbod van auto's straks wel stukken groter worden door DLC. Niet leuk voor ons, maar dan heb je zelf nog wel de keuze welke auto's je wel of niet wilt hebben.
     
  4. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van die F40...:
    Is een Showcase award...
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ja dat maakt me niet zoveel uit, kan hem altijd weer verkopen. Je krijgt geld toch heel makkelijk binnen. :) En dan kun je ook geen enkele auto meer kopen als je steeds moet wachten of je uiteindelijk iets gratis krijgt.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe kun je eigenlijk online cruisen met andere? Welke modus moet je daarvoor kiezen?
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De SP mode, dan zie je anderen ook rijden
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Multiplayer >custom games >Freeroam.

    Zoiets, het is er wel maar verstopt
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Das raar, ik heb gewoon de Singleplayer gekozen en zag allemaal andere gamers rijden. Heb de hele nacht gereden en geen instellingen aangepast.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij zie je alleen AI hoor. Die hebben ook namen idd. Zogezegd deelnemers aan Horizon.
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hmm das wel vreemd dan omdat ze echt in groepjes reden en alleen in auto's reden waar je als speler zelf ook in rijdt.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Waar kun je autos verkopen dan? Meer dan 100 cr krijg je daar toch niet voor?

    En weet iemand al wanneer je een grotere map krijgt om te ontdekken?
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Auto's die je gekregen hebt zijn inderdaad niet veel waard. Andere auto's die je zelf hebt gekocht wel.

    Volgens mij is dit de hele map toch?
     
  14. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik sowieso mee... Ik wil graag de Lambo Diablo SV halen, maar denk dat dat een reward car is...
    Maar idd, gewoon kopen. Geld gaat idd vrij hard: nu 117e met 1,5 mln credits.

    Met online ook eindelijk wagens gewonnen... Ben nu lvl 18 en heb een wagen of 5 gehad... Maar vraag me nog steeds af of die rewards allemaal geluk is of dat het achter de schermen toch geregeld is...
    Alleen nog geen heel dure wagens gewonnen... Alleen een Lotus à 70.000 credits... Geen Ferrari's of Lambo's helaas...
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt. Maar is nog altijd AI. Je ziet altijd nette achternamen van de AI-coureurs.
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zit net op plek 230 en heb een kleine 100.000 cr....... Hoe komen jullie dan al aan zoveel credits? En de map moet haast wel groter zijn, herinner ik me van de vele YT filmpjes
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De map die je ziet is wat je krijgt. Precies hetzelfde als in de OP.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb tot nu toe enkel een beetje rond gereden en alle upgrade borden omver gereden. Zit al wel op ruim 700.000cr.

    Verder kreeg ik automatisch 5 barfinds.... dus hoef ze niet eens te zoeken. Dat vind ik wel jammer.

    Ook vreemd, tot 2x toe ontdekte het spel mijn saved game!!! Dus heb nu al die auto's 2x. Op zich niks mis mee, maar eigenlijk heb je er niks aan.

    Verder leuk spel!!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wil best wel een Aventador en M3 hoor, die krijg je toch als je een Forza 4-savegame hebt? Alleen FM2 en 3 gespeeld. :+
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jup! Pinkslip race.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina