1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup, toen was ie alleen nog van 1up afkomstig :) Was trouwens toen ook slechte kwaliteit, deze is veel beter.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overtuigt, ik heb zin in deze game.:)

Forza 1 vond ik echt niet leuk, dat kwam door a) de vreselijke muziek, b) door de megalaffe A.I., c) door het onrealistische schademodel, d) door de veel te snel tellende penaltymeter en e) door de enorm frustrerende races.:mad:

Ik heb vertrouwen in Forza 2 dat ie veel beter wordt, zo niet dan koop ik hem natuurlijk niet...:emo::emo:

Wordt een zware racegametijd de komende maanden, Forza 2, TDU2, GTAIV, Burnout 5, Colin McRae DIRT..._O_

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien dat de AI wat te agressief was, daar heb je misschien een puntje. Maar een onrealitsich schademodel? :eek: Te snel oplopende penalty tijden? :eek: (de manier om afsnijden tegen te gaan). En welke frustrerende races?(ok, er zaten er een paar tussen) Misschien moet je geen racegame kopen als je racen niet leuk vind ;)
    GTAIV moet je ook maar een racegame durven te noemen ;)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Die penalty tijden, als ik de grindbak in duik als de lap time op exact 2 minuten staat, dan staat die penalty al op 4 minuten als ik volgens de lap time 3 minuten bezig ben:lol: Da's dus een zwaar optimistische penalty.:mad:

En dat schademodel: Een keertje ging ik in Forza met een Aston Martin op de Nurburgring, ik gaf volgas op dat lange rechte stuk, en (uit stress dus:+) parkeerde ik de Aston tegen die muur op het eind met een vaart van 250 KM/H.:eek:

Oja, en wat er dus toen gebeurde, was dat er pas 4 seconden na de crash er een streep verp op de muur kwam, en nog niet eens in de kleur van de auto_O-! En de schade aan de auto: EEN PAAR KLEINE KRASJES!!! EN DAT NOEMT ZICH EEN SIMULATOR...:mad:

En trouwens, ik ben echt een racefan, ik hou van racegames, zoals je al aan mijn handtekening en gamertag zal zien. Maar Forza stelde me zwaar teleur.=(

En over GTAIV: Tja, GTA is een beetje een kruising tussen een race/shooter/freeroam/fighting game.:)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Haha, ok :)
    Met die Aston moet dan een eenmalige bug zijn geweest (of je was vergeten schade op simulatie te zetten), want je auto loopt echt niet meer soepel als je met 250km/h tegen de muur rijdt :)

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoef FM natuurlijk niet te verdedigen, maar als je FM2 in één en dezelfde adem noemt met gta4, burnout en tdu weet ik niet of je dit dan wel leuk gaat vinden :emo:
    En een penalty timer is ook wel de allervaagste reden om een racegame slecht te vinden :confused: AI was niet altijd even interressant maar imo toch beter dan andere race spellen die ik heb gespeeld (treintje auto's die 25 keer acherelkaar precies hetzelfde rondje rijden).
    En ik weet niet wat je verwacht van het schademodel in een simulator met 300+ gelicenseerde auto's maar dan zul je je auto echt niet in de prak kunnen rijden ala burnout...

7. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn deze graphics echt mooier dan PGR3? ik zie het iniedergeval wel anders.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

ook als je met een snelheid van 300 km/h tegen de muur knalt, kwam de schade 2 seconde later! :mad:

9. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de muziek wel kicken, mede omdat het ook nog gemaakt was door een Nederlander ;)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nieuwe trailer (gametrailers.com) ziet er wel strak uit. Heb me lang niet bezig gehouden met deze game en moet me er weer even in gaan verdiepen.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hem net ook gekeken. Niet echt verrasende trailer in de zin van nieuwe dingen ofzo. Road Atlanta was in FM zowat mijn favoriete baan, dus ben blij dat hij er nu ook weer inzit!

12. JeePee

JeePee Guest

Beter toch. Zolang cheaten maar niet mogelijk is (in de vorm van afsnijden). En als je een goede tijd wil zetten gaat dat toch niet lukken door de grindbak in te rijden :+

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo heftig was de muziek van JunkieXL niet.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Was inderdaad van JunkieXL, al vond ik het niet super.

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Meh, ik race toch altijd zonder muziek... Al staat het fokking eentonige deuntje van het menu wel voor de rest van mn leven in mn trommelvliezen gebrand 8)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De schade had ik dus echt wel op simulatie, had ik altijd:D

En het was ook geen eenmalige bug, ik heb het vaker gehad hoor.

Het waren ook maar voorbeelden... Ik vond de hele game gewoon niet plezierig.:mad:

Jaha, daar heb je gelijk in, en die schade is dan ook niet realistisch he.:)

Als ik een goede tijd wil zetten, denk ik er niet aan om door de grindbak te gaan (want dan verlies je uiteindelijk toch tijd), hooguit over de kerbstones.:) En áls je per ongeluk een foutje maakt is die zwaar optimistische penalty ook niet leuk.=( En ook, soms als ik met twéé wielen in de grindbak kom krijg ik voor 1 seconde gelijk 4 seconden penalty...:'-(

Bij mij ook, ondanks Nederlands was het vreselijke muziek.:)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  17. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijv. bij PGR3 heb je op het F1 Circuit toch 'n aantal grinbak afsnij gevallen. Dat is echt helemaal niks. |:-

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Ja, maar dat is heel handig bij die voorlaatste bocht, die chicane, daarbij kan je volgas op die grindbak afstormen en win je ongeveer 1 seconde!:9

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou, het was leuker geweest als dat er niet in zat. Had vaak genoeg een leuk rondje en dat ik die jump mistte. Ze hadden daar beter iets anders voor kunnen verzinnen...

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Welke game bedoel je? Ik heb het nu over PGR3 he (Offtopic...|:-).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina