1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ryd juist zonder muziek. Ik vindt het geluid ganz geil. :+

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ook, en daarom is het geluid zowat het belangrijkste in een race game vind ik, buiten gameplay natuurlijk.

3. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn echte racers Mark;) Ik ben er iig zo 1 die (vrijwel altijd) op het geluid schakelt.

4. JeePee

JeePee Guest

Hier nog één. Alleen luister ik ook nog naar muziek, maar schakelen op geluid met je muziek aan is alleen voor de echte toppers weg gelegd 8)

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, DAT SCHADEMODEL IS NIET DE ENIGE REDEN DAT IK FM NIET LEUK VOND!!!:mad: Ik vond gewoon het gehele spel niet leuk, A.I., schademodel, muziek, en nog veel meer hoor.:mad:

Enne, ik zit niet te mierenneuken, ik geef gewoon mijn mening, dat die negatief is kan toch???;)

En die racegames die ik voor de 360 heb, Burnout heeft ofcourse een fantastisch schademodel, TDU heeft dat niet maar dat hoeft ook niet van mij, hetzelfde geldt voor NFS Carbon, PGR3 heeft geen goed schademodel, maar zoals ik al zei is er MEER voor nodig om een goede sumulator te hebben. PGR3 heeft die dingen en Forza niet.=( Ik hoop dan ook dat die dingen in FM2 verbeterd worden, maar dat zal heus wel.:)

Enne, het BLIJVEN meningen he.:)

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Is toevallig een pitpass report uitgekomen met een verslag van de ALMS 12h. race op Sebring. Turn10 heeft de hele setup mee genomen en laten testen door de Ferrari coureurs en daarna door het publiek, klinkt allemaal goed hoor :)

http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass38.htm

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leuk stuk! :)

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja vond ik ook wel, geen info over de game maar blijkt wel dat die tracks en de auto's heel behoorijk zijn nagebootst. Vond het ook wel grappig dat ze aan de mensen lieten testen en dat iemand die ook echt op de baan gereden heeft het snelst was, sneller dan bijv. gamers. Vond het stuk over zon race ook wel interessant :)

Filmpje van de finish, best gaaf: http://www.youtube.com/watch?v=i2aQQ3g-6lQ. Ik vond het persoonlijk niet een hele nette actie vd Ferrari, maargoed.

Paar kleine filmpjes van de setup en de coureurs in actie: http://www.youtube.com/watch?v=6jWzClcOl9M
    http://www.youtube.com/watch?v=MokznaYw0JQ&mode=related&search=
    http://www.youtube.com/watch?v=1XsQDthXNKw&mode=related&search=

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, racen is racen

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ja, dat is ook wel zo. Maar als de Ferrari netjes op zn eigen lijn had gebleven en de Porsche niet had geraakt had de Porsche sneller de bocht uitgekomen en dus gewonnen.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Coole setup. Heb paar jaar terug in arcadehallen in Amerika eens zitten racen in een soortgelijke simulator, maar dan met 1 scherm. LAN tegen 7 andere mensen naast je. Wast erg tof. Straks eens de link bekijken.
    Maar goed, doe het thuis wel gewoon met enkel schermpje en controller. Moet ik me ook wel mee kunnen vermaken. :)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kan dat ook in de uiteindelijk versie? Dat je met meerdere beelschermen kan spelen? Of heb je daar ook meerdere consoles voor nodig, zoals ik op het plaatje zie?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt altijd meerdere consoles nodig.

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt als ik het me niet vergis met iets van 9 schermen tegelijk spelen, 360 graden rondom + achteruitkijk spiegeltje 8) 8)

Heb je voor ieder scherm (incl. het spiegeltje dus) een eigen 360 nodig, en natuurlijk het spel zelf :lol: Maar het kan dus wel ja...

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh okee, wel jammer dat ik me 2de xbox360 dan heb verkocht :+

Lijkt me wel een vette ervaring om met 360 graden te gamen, of 180 graden, kun je iig naast je kijken. Maarja, mijn porto houd dat niet...

16. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe werkt dat dan? want al die 360's moeten allemaal reageren op dat ene stuurtje. en dan moet je op elke 360 een andere camera stand instellen...

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zit allemaal in het spel gecodeerd he. Ze vormen samen een netwerkje zegmaar en dan regelt het spel wat er op de monitors verschijnt.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er allemaal goed uit hoor!

19. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    wreed bedacht man

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Playseat is het natuurlijk nóg leuker, ik heb ook een racestuurtje (zie handtekening) maarja, zo'n Playseat kost wel gvd 400 euro.:{

Heb dat filmpje van die Ferrari en Porsche ff bekeken, vond het ook wel laf van die Ferrari hoor.:mad: Echt valsspelerij.:D

Maar wat hebben al die filmpjes, screens en verhalen nou met FM2 te maken??:)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina