1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ja. jammer genoeg moet ik dan voor het Xbox 360 stuur gaan. Hoe vinden jullie die ?

Dan ook maar meteen zo'n Xbox 360 Wirreless > PC USB convertor kopen zodat ik em ook op de PC kan gebruiken.

2. JeePee

JeePee Guest

Ik heb zelf de Logitech DriveFX. Werkt prima in PGR3, afwachten wat dat ding met Forza 2 gaat doen.

3. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het stom dat die G25 niet gewoon werkt. Hij kan volgens mij wel op ene PS2 en PS3 :mad:

Edit: Wel op PS2 niet op de PS3. Maar hij heeft ook niet van die xbox/ PS kleuren knoppen. Niet dat je die nodig hebt in een race game :p Als er maar knoppen zijn die je kunt instellen.

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nou chill? Als je een paar bochten achter elkaar maximale uitslag van je wielen wil hebben zit je te draaien als een yekko 8)

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    volgens mij wel op de ps3 hoor, want met f1 kan je als besturing met stuur uitkiezen welke het doen, en daar staat de g25 er ook bij dacht ik

6. Ashavan

Ashavan Guest

Hoe plaats je het stuurwiel eigenlijk? Neem aan dat je hem niet even lekker op schoot zet. Bouw je een constructie, of een tafeltje waar je het stuur op plaatst?

7. TheGodfather

TheGodfather Guest

Op de PS3 doet de G25 het wel. Ik heb namelijk de G25 en hij werkt gewoon bij Gran Turismo HD.

8. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je toevallig ook een Xbox om het daar even te testen ? :p of heb je het geprobeerd ? Want ik wil wel graag een goed stuur wat ik ook op de PC kan gebruiken.

9. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees wel het volgende over dat MS stuur:

While the Xbox 360 Wireless Racing Wheel is packaged with PGR3 at a hefty $149.99, it feels more like a Forza wheel than a PGR wheel. In other words, it would have come out with Forza Motorsport 2 had that game not been delayed to "sometime in 2007." That insight is neither here nor there, but if you're thinking about getting Forza 2, this wheel, was designed and tested with that game in mind.

Dus misschien werkt het wel goed ( en is het een goed stuur ) met Forza 2 ? Ik heb namelijk mensen horen zeggen dat hij te zwak is om goed te voelen hoe de auto rijdt.

10. JeePee

JeePee Guest

Een echt stuur draait ook 900*. Dat is toch ook niet irritant? Je benut bijna nooit de maximale uitslag. Alleen na een spin of zo.

En om verwarring te vermijden: De G25 speelt probleemloos op de PS3. Een paar uur geleden nog F1'06 gespeeld met dat ding. Binnenkort verschijnt er op de PS3 ook weer Force Feedback. De G25 werkt niet op de Xbox 360. Dat zijn momenteel alleen de Microsoft Wireless Racing Wheel en de Logitech DriveFX. Beide mogen met hun Feedback technologien niet eens in de schaduw van de G25 staan, laat staan in de schaduw van de Driving Force Pro. Maar momenteel is er gewoon niks beters, dus moeten we dat voor lief nemen.

11. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we zeker aan MS te danken ? Ze gooien hun eigen ramen in aangezien hij wel werkt op de PS3 en het is gewoon het beste stuur dat er is om race games te spelen. Dus dom van MS dat ze het niet werkend maken op de 360 het kan vast wel aangezien het op de PS3 ook werkt.

12. JeePee

JeePee Guest

MS wil (denk ik) dat iedereen het Wireless wiel koopt, zodat ze geld kunnen vangen. Mocht de G25 ook op de 360 werken loopt MS heel veel geld mis, omdat niemand haar stuurtje dan nog koopt.

13. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja? Dus iedereen kan ook even 300 euro uitgeven aan een stuurtje?

Dat MS stuurtje is al behoorlijk duur met zijn 140 euro, maar die G25 al helemaal. Het mag dan misschien veel en veel beter zijn, maar tenzij je een echte hardcore racing simulation freak bent en je een f1 automodel in je kamer hebt staan, zal je een G25 niet snel kopen.

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat waren eigenlijk de nieuwe auto's die op 5 april bij de carlist kwamen, want ik vind het zo onduidelijk om telkens in die lijst te zoeken naar de auto's die nieuw zijn op de homepage van Forza Motorsport.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat waren de auto's die al getuned zijn.

2000 Acura VIS Racing Integra Type-R
    2000 Audi AWE Tuning SilverBullet S4
    2003 Chevrolet Corvette Guldstrand Edition
    2002 Chevrolet Lingenfelter 427 Corvette
    2000 Dodge Hennessey Viper 800TT
    2003 Ford FocusSport SVT Focus
    2000 Honda Aerogear Integra Type-R
    1994 Honda Do-Luck NSX
    2004 Honda Mugen Civic Type-R
    2002 Honda Mugen Integra Type-R
    2003 Honda Mugen S2000
    2004 Honda Wings West Civic Si
    2003 Lexus Foose Design IS430 Project Car
    1995 Mazda AB Flug RX-7
    1995 Mazda INGS RX-7
    1995 Mazda RE-Amemiya RX-7
    2006 Mitsubishi HKS Time Attack Evolution
    1999 Mitsubishi MINE'S CP9A Lancer Evolution VI
    2003 Mitsubishi Sparco Lancer Evolution VIII
    1993 Nissan MINE'S R32 Skyline GT-R
    2002 Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
    2003 Nissan Fairlady Z Custom Edition
    2002 Nissan Tommy Kaira Skyline GT-R R34
    2000 Nissan Top Secret D1-Spec S15
    1998 Subaru Tommy Kaira Impreza M20b
    1998 Toyota AB Flug S900 Supra Turbo
    2003 Toyota APR Performance Celica GTS
    1995 Toyota Border MR2 Turbo T-bar
    1992 Toyota Do-Luck Supra
    1995 Toyota Tom's T020 MR2
    2002 Toyota Tom's W123 MR-S
    2002 Toyota Tom's Z382 Soarer
    1998 Toyota Top Secret 0-300 Supra
    1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 03
    1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 99
    1995 Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-bar

Wel extreem kort door de bocht hoor :eek: Alleen al als je naar het prijsverschil kijkt weet je dat dit niet waar is. Ik moet helaas het stuurtje gaan missen, omdat laptop even voor ging.

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  16. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien wilt Sony niet dat de G25 niet werkt op een ander systeem dan een playstation of een pc. Want de G25 doet het ook niet op b.v. de Wii.

17. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij die 300 euro vandaan ? Heb em anders al voor 209 gezien TOV de MS van 114. Toch een heel verschil. en zekers die 100 euro meer waard want zo'n stuur koop je een keer en dan doe je er jaren mee.

Ik ben geen hardcore race freek maar ik wil wel een stuur en als je dan toch iets moet kopen kun je het beter in een keer goed doen. Anders wil je later misschien weer een betere en betaal je uiteindelijk meer omdat je twee van die dingen hebt gekocht.

18. TheGodfather

TheGodfather Guest

Op de Xbox360 doet de G25 het niet helaas.
    Vandaar dat ik hoop dat er veel goeie race games op de ps3 komen.
    Want ik ben niet van plan nog een stuur te halen speciaal voor mijn 360.
    Dus M$ FUCK YOU!!

ps sorry voor de laatste zin maar ik krijg steeds een grotere hekel aan microsoft.

19. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, op het internet staat hij idd voor zo'n prijs te koop. Echter kopen veel mensen toch zo'n stuurtje gewoon in de normale winkel of via bekende webwinkels als bol.com/dixons.nl etc. En daar betaal je toch al snel 300 euro.

Hoe dan ook, het prijsverschil is aanzienlijk. En voor mij ook reden genoeg om geen G25 te kopen, maar een MS stuur.

"en als je dan toch iets moet kopen kun je het beter in een keer goed doen."

Je doet net alsof dat MS stuur je reinste rotzooi is, maar het is in feite een heel degelijk stuur...

20. JeePee

JeePee Guest

Als je eenmaal met de G25 gespeeld hebt kan je eigenlijk wel zegen dat het reinste rotzooi is ja. De DriveFX trouwens ook.

Maar vergeet niet hoeveel macht MS in dit soort dingen heeft hoor. De DriveFX mag niet eens Force Feedback hebben. De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is omdat Logitech het MS stuurje een flinke ass whoop had gegeven anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina