1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word denk wel vet, als je inlogt en je helemaal je persoonlijke stats kan bijhouden enzo.

2. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *scheld* *huil* *kwijl*

Forza 2 gaat supahvet worden

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er is iemand druk bezig met het uploaden van de Forza Motorsport Showdown op youtube :) Schijnt wat in-game materiaal tussen te zitten van de Pagani Zonda :thumbs:

4. Dioxic

Dioxic Guest

Plaats je dan even een linkje hier ik ben ook best benieuwd

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Natuurlijk wil ik dat doen :) Het wordt in delen geuploade. Deel 1 en 2 staan online *)
    check

6. JeePee

JeePee Guest

Yeah!! Tournaments!! En om de zoveel keer ook één met prijzen _O_

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zeiden ze ook bij PGR3 als ik me nog kan herinneren...

8. JeePee

JeePee Guest

Ow :'-( Maar dit oogt in ieder geval professioneler, met die site enzo.

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel vet. Als ik dan maar niet tegen noobs moet die mij van de baan proberen te rijden...

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zal dan wel ranken worden lijkt me. Wel een vet idee opzich.

@ Leze, al gespeeld? Want ik wil wel eens klapbanden zien. :9

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is PGR3 ;). Ik weet (bijna) zeker dat ze in Forza 2 toernooien schade wel aan zetten zodat als iemand een ander naait, hij zichzelf ook gelijk uit de strijd haalt.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.. tournamenten klinkt mooi hoor, maar dan moeten ze wel echt in veschillende niveau klasses gaan werken, anders wordt het niks voor de meesten.

Kan me nog herinneren dat ik ooit eens tegen metal mark reed, ik ben dan niet slecht he, maar die gast zou je niet tegen je willen hebben rijden in een tournament.. niet veel kunnen zo snel rijden, zeg maar..

En dan dat PGR3 tournament, kon ik ook niks mee... er werden zulke belachlijk snelle tijden neergezet, niet te doen meer..

Dus niveau klasses, goed werkende ranking boards en trueskill... zonder dit alles zie ik van tournamenten af. ;)

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mark is idd een legende _O_

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Tournooien moeten gwoon voor de eilte blijven, zeker als er prijzen zijn, anders kunnen de goede langzaam kwalificeren en in de knock-outs weer snel gaan rijden, werkt toch niet.

Het is lullig, maar als je niet snel genoeg bent heb je pech 8)
    Zou ook lullig zijn voor de nummer laatst in de beste poule, die krijgt niks terwijl langzamere wel wat winnen terwijl gwoon in een lagere poule zitte.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik niet met je eens... als trueskill wat beter zou werken, moet het wel lukken.
    Je punt wat betreft snellere rijders die expres in een langzamere competitie gaan zitten is wel degelijk iets om over na te denken, maar goed, dat hangt dan allemaal weer van de rankings af, en hoe trueskill werkt met die rankings.. op zich werkte dat wel in PGR3, maar alleen duurde het veel te lang en speelde niemand meer ranked matches.

Zou een beetje te gek voor woorden zijn dat als je niet snel genoeg bent, er ook geen competities voor je zijn.

Wat mij betreft mogen ze prijzen geven aan de besten van de wereld, maar om nou alle competities op te zetten met de gedachte dat alleen de snelste mee mogen doen, is niet helemaal goed... nietwaar? Daar zou ik, en 95% van de andere gamers van balen.

Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Benk met je eens, voor iedereen moet er competitie zijn. Ik bedoelde idd alleen te zegge dat ze wel goed moeten opppassen voor cheaten, en dat met prijzen wss niet zal lukken dan.

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De Volkswagen en de BMW moeten nog ff worden toegevoegd aan de startpost:)
    En wat de tracks betreft in Forza 2...geen Rio de Janeiro meer dus? Dat was mn favoriete baan:emo:
    12 banen lijkt me wel heel weinig.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me ook jammer als er maar 12 banen zijn, ookal kun je hier in beide richtingen races spelen. Rio de Janeiro was een gave baan ja, die New York baan was ook niet mis.

19. JeePee

JeePee Guest

Zoals in de tekst staat zal je je voor de toernooien moeten kwalificeren. Je zult dus een tijd moeten rijden. En idd, wat Stefan zegt kunnen op die manier de beste gamers zich in de slechtste pouls indelen. Het zou mij niks verbazen als het precies dezelfde opzet krijgt als PGR3. Gewoon een week lang de tijd om een tijd neer te zetten, en als je bij de beste 64, 32 of whatever zit doe je mee in de knockout rondes.

Maar het is maar afwachten hoe dit gaat. Ben ook benieuwd hoe het zit met beuken e.d. want het zou verrotte lullig zijn als je tijdens een gesponsord toernooi eraf gebeukt wordt (...PGR3 :emo:) dus een scheidsrechter of iets dergelijks zou een goede oplossing zijn.

Je krijgt waarschijnlijk ook een achievement voor het kwalificeren voor een toernooi, dus ik vind het dan wel best als alleen de 'elite' mee mag doen. Netzoals in GRAW de 'nummer 1 van de wereld' achievement... die zijn gewoon vet :) Vrijwel niemand heeft ze en je moet er écht skills voor hebben.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we Tokyo ook niet vergeten...zo'n spannende baan was dat:D
    Het eerste stuk kon je een aantal seconden wegrijden van de rest( in de normale bochten ) en het laatste gedeelte van de baan moest je erg goed in je spiegels kijken om niet te worden ingehaald ( bij de haarspeldbochten ).

En wat die filmpjes betreft...echt weer heeeerlijk om zo'n BMW Le Mans te zien. Gelukkig hebben ze die soort ook in deel 2 verwerkt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina