1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je geluk hebt en dat de demo pas komt als je terug komt.

2. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Die crash van 60 mph is eigenlijk best indrukwekkend, vooral als je het geluid aardig hard hebt staan, zoals ik had.. :x

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nooit zo van de realistische racers geweest hopelijk word dit voor mij de bekering:b:

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Vind wel mooi dat er ook gewoon autos met 2 liter motoren in zitten. Het hoeft niet allemaal over the top te zijn.

5. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Is voor online ook beter. B.v. een Peugout 207 RC Cup. Niet al te snel, waardoor je echt aan close-racing kan doen.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met Forza race je toch voornamelijk over circuits? Of ook over stratencircuits zoals in Project Gotham Racing? Ik geef de voorkeur aan gewone circuits

7. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Meer gewone circuits hoor. Was in deel 1 ook het geval.:)

Ik wil die demo ook wel eens checken, even kijken of het wat is. :D

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Van mij hoeft een auto niet een grote motorinhoud te hebben of super veel pk's, maar hou wel van de beste auto's hoe beter ze zijn hoe beter het is, maarja ieder zo z'n smaak. :)

Mwah, kan makkelijk ook wel met GT auto's enzo hoor, maar bij hogere klasses hangt het ook erg van de rijder af. Als je mindere auto's hebt, heb je dus ook minder snel een grote voorsprong, bovendien zijn mindere auto's makkelijker te controlleren, op de hoge intensiteit en prestaties van bijv de P1 auto's is het moeilijker elke keer constant te rijden en daardoor mee te doen met de race. En daarom vind ik de hoogste klasses het leukst. :b:

9. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook wel. maar je bent dan altijd veel meer afhankelijk van de anderen. In PGR3 heb je te vaak dat iedereen de race wilt winnen in de 1e bocht. Met minder snelle auto's is dat toch minder, tenminste gevoelsmatig dan.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het meeste publiek zal toch denken dat ze alles zijn met hun "snelste" auto. Maar met lagere klasse's zijn de races erg close en intens maar wel vele malen makkelijker.

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb ook al uitgelegd waarom, dat komt omdat de meeste mensen die minder goed zijn de hogere klasses kiezen, maar als mensen die al wat gevorderder zijn de hoge klasses kiezen er dan bij die races ook uit springen, en daarom heb je daar minder close races, zo heb ik een keer met de uitstekende racer JeePee (nu Poseidon op live) geraced in P1, die race was erg close, maar race ik met bv een dikke noob, dan is er uiteraard geen bal aan. En bij lagere klasses maak je minder vaak fouten en is het minder erg als je er een maakt, je hebt immers meer problemen als je er met 300 km/h afgaat dan met 150 km/h. :b:

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de lage klasses echt niet zo makkelijk, als je een fout maakt tegen een goede tegenstander met een C of D klasse auto haal je die nooit meer in omdat het lang duurt om op snelheid te komen. Kans is ook kleiner dat de ander er ergens een fout maakt zodat je weer in kunt lopen. Als je met een snellere A of S klasse auto een foutje maakt zit je snel weer op snelheid, maakt de ander een foutje dan kun je vaak weer aan sluiten. Als je met een langzame D klasse auto een snelle tijd wilt neerzetten moet je ook een perfect rondje rijden en zo min mogelijk snelheid verliezen in de bochten, dat kan ook erg lastig zijn en ook langzame auto's kunnen lastig te besturen zijn als je op de limiet rijdt en bij een klein foutje verlies je veel tijd.

Met P1 auto's ben ik trouwens echt slecht, kan nooit constant rijden als snel probeer te zijn. Met zoveel downforce is het echt lastig op de grens te rijden omdat als je erover heen gaat meteen alle grip verliest en er vaak hard af gaat.

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, ik mis het 20-man-allemaal-op-elkaars-bumper-racen vrijwel in elk race spel. Beetje toca zou wel mooi zijn, daarmee blijven de racers dicht bijelkaar en wordt de race veel spannender en bovendien leuker. Ik hoop daarom dat ze ook van die oude barrels erin gooien, Fiat Panda, Renault Twingo, Fiat Punto, Peugeot 106, (Seat Leon) Citroen Xsara, enz. Lekker veel schade, brokstukken over de baan, slipsporen die blijven staan, rook waar het nodig is, overhitte motors. heerlijk :cool:

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dit wordt tot PES7 weer het spel dat ik bijna non-stop zal gaan spelen. Ben daarom erg benieuwd naar de demo.

Als het echt behoorlijk realistisch is, dan is dit gewoon een musthave. De geluiden zijn iig geweldig! De graphics zijn voor mij niet eens het meest belangrijk.

Gameplay en realisme! :D

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nou kheb nou net een paar uur Forza Motorsport 1 gespeeld (geleend van mijn neef) en ik weet wel welk spel ik ga kopen :thumbs: Forza Motorsport 2!! Kheb trouwens pas een Pontiac GTO dus zo lang heb ik het nog niet gespeeld :+ mja... Wanneer komt hij uit?

16. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden. Ze doen wel heel erg veel moeite om het zo realistisch mogelijk te maken.

17. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, maar ik dacht dat de demo vandaag zou komen.. Wanneer komt ie nu wel dan?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is nooit bekend gemaakt dat hij vandaag zou komen. Metal_Mark hóópte dat hij vandaag zou komen omdat het vandaag zijn verjaardag is.

Reken maar op eind April, begin Mei.

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan wachten we daar maar op :thumbs:

20. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.