1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    of een paar recaro seats :D (niet dat dat kan, maar toch...)

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is onderdeel van stage 2 of 3 vd weight reduction, als het goed is krijg je ook te zien welke onderdelen van welke merken je installeert :) Je kunt niet aparte onderdelen erin zetten maar alleen hele paketten om het niet nog ingewikkelder te maken. Zo kan je bijv. niet een alleen een dikke turbo installeren zonder de motor daarop aan te passen, je motor zal daarom dus alijd gewoon betrouwbaar zijn - niet dat hij na twee keer gasgeven ineens uitelkaar ploft 8)

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als 't geluid maar ultra realistisch is en de psychics hoor je mij niet klagen! :D

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat is juist jammer, dat je dat wel kan doen, je motor over tunen zonder enige extra koeling, beveiliging etc. Dat is juist leuk, heb je een motor van 700 PK die maar net 200 aankan ofzo, lol. _O_

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is niet leuk want dan ben je meer tijd kwijt aan het testen en bouwen van je motor dan dat je ermee kunt rijden... En echt niet dat ze dat helemaal gaan simuleren, veel te veel werk. Doe mij maar gewoon een race spel, dat is juist leuk.

6. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/xbox360/dri...vert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1

nieuw filmpje
    http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6169266&pid=932731&tag=prefs;button

Nieuwe screenshots

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dus je kan nu zelf ook helemaal je eigen stickers/paintjob maken? Vet!

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jepz! Je kan bijna alles! Al hebben ze een aantal zaken niet té diepgaand gemaakt. Bijvoorbeeld het tunen van de auto. Hier komt ontzettend veel bij kijken, maar de auto's reageren er wel allemaal anders op, dus dat is erg gaaf!

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Download link naar de video in HD, 720p: LINK

Ohja: Bedankt Gamespot, de screenshots zien er echt weer niet uit... De video komt nu binnen maar die zal wel net zo compressed zijn als de screens =( edit: Ja dus, en dan ook nog zo'n dom muziekje erover heen |:- Camera angles van de replay zijn blijkbaar ook weer zo vreemd als in v1... Verder ziet het er wel erg tof uit, leuk circuit ook.

En Jows: Krijgt XBW ook een preview versie?

Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    spel komt er gewoon wel redelijk goed uit te zien daar ben ik niet bang voor die fop screenshots enzo let ik nieteens meer op.. maar wat me opvalt kwa gameplay is dat de auto niet meer bij elke bocht te overdreven gaat slippen wat in forza 1 wel het geval was/is, en dat is echt een poosie beters :thumbs:

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Poesie wat? :+ Ik heb trouwens het vermoeden dat dit een rondje door de AI was omdat het zo strak was en af en toe een beetje op een raar punt geremd werd...

Edit: Zie net dat die PR kerel Che Chou van fm.net er iets over te zeggen had:

12. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard ga ik forzo ook meteen kopen, ben benieuwd naar de demo, maar wil miss wel ene stuur erbij kopen voor de lekkere feeling :D.

Welke is nu het fijnste idem in verhouding prijs kwaliteit:
    - Het Microsoft stuurtje
    - de Logitech, Driving Race FX Wheel
    aangezien die 2e wel heel erg goedkoop is: (49 euro)

http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php/products_id/6865?osCsid=bedceb72da2ba3ef961db

of zeggen jullie wacht liever ff er komt binnenkort wel iets beters voor een prijs rond de 110 ofzo ?

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Er is hier een hele thread over die stuurtjes, staat info en ervaringen en als je vragen hebt kan iemand ze mss voor je beantwoorden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87721
    Komt ong. hier op neer: MS stuur heeft sterkere en officieel ondersteunde force feedback, forza is hiervoor ontwikkeld, en heeft aparte rumble en FF motoren. De Logitech heeft geen officiele force feedback en de FF is wat zwakker. De kwaliteit van de stuurtjes is ongeveer gelijk maar hierover verschillen de meningen. Wat het beste speelt met Forza moeten we nog even afwachten.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Komt hij op 31 mei uit? Want dat zei de winkelier namelijk, van de Top1Toys. En het zou ook wel cool zijn om in je garage te kunnen rondlopen, net als in PGR3, zodat je je auto heel goed kan bekijken.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat weet ik niet, ik zal het even aan Mirik vragen. Mocht hij een exemplaar binnenkrijgen, dan hoop ik dat ik dat exemplaar krijg. Weet aardig wat van auto's en kan er dus een objectieve review over schrijven.

16. dimer

dimer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel, ik heb 'm besteld via bol.com, daar geven ze ook 31 mei aan

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    bij bij bol.com staat 8 juni...

18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    De data van gameshops liggen idd wel in de buurt van wat de verwachting redelijkerwijs kan zijn... Als er een datum officieel bevestigd was zou het hier wel gepost worden hoor ;)
    Het spel is nog niet helemaal af, dan moet het langs MS, dan worden gedrukt, dan verscheept en gedistribueerd dus nog even geduld en hij komt vanzelf.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nou het is mooi dat het nog even duurt, want ik moet nog andere spellen uitspelen en anders heb ik daar de tijd niet voor :D

20. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op de site van de music store staat 6 mei als datum :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina