Lijstje vd Eur. auto's ziet er op zich wel netjes uit, niet echt verassend. Jammer dat er niet bij staat in welke klasse de wagens komen
Paar Mercs zijn vet, Sagaris natuurlijk (en een Astratjuh ) en eindelijk een McLaren F1 tunen
Maar wel echt fokking jammer dat er alleen M3's in zitten Geen oude BMW's en geen M6 bijv... (Had ik eigenlijk wel op gerekend omdat de race versie er wel in zit) Oude TT zit er nog in... De kleine Aston Martin had er van mij ook wel in gemogen. Ook geen Spijker maar dat vind ik toch een raar ding. En zo is er vast nog een zooi wagens die best een plekje verdienen maarja, blijft Amerikaans spel he...
In de online races kun je trouwens heel uitgebreid in stellen in welke auto iedereen rijdt (welke klasse, power, aandrijving, gewicht etc. etc.). Ik had op het fm2 forum gevraagd of je in de online lobby dan ook je auto aan kunt passen om aan de server eisen te voldoen en dat is officieel bevestigd!
Dus het lijkt erop dat de garage dit keer wat beter is geintergreerd in het spel en dat je niet de hele tijd die menuutjes moet doorlopen om setup of upgrades aan te passen... Ik hoop echt zó dat ze dat wat gestroomlind hebben \o/
Online racen doe je in je eigen wagen, met eigen setups. Ook in de carreer kun je tijden neerzetten in je eigen auto. In FM2 schijnt er een groter deel aan Timeattacks in te zitten die je met een standaard auto rijdt die al een beetje is getuned, dus iedereen dezelfde.
En over dat tunen, ik denk dat je zelf wel een beetje kan bepalen wat een auto is die een beetje snel is en goed bij jou (of de track) past. Dat tunen is echter maar een klein effect, finetunen dus. De keuze vd auto is alles bepalend, daarna is het even puzzelen hoe je hem het beste kunt upgraden en met wat ieniemini aanpassing van de setup kom je al een heel eind Hoef je echt geen master in engineering voor gehaald te hebben, zelfs ik kan een auto net ietsje beter laten handlen dan standaard, ik ga ook niet voor de ultieme setup ik probeer gewoon een goede balans te krijgen en wat beter turn-in bijv. en de gearing netjes maken om het meeste uit de motor te halen.
Speel FM1 eens, de gameplay en het rijden zal ongeveerhetzelfde aanvoelen. Tel daarbij sweetie graphics en hele bakken extra opties en auto's op en je hebt FM2
Laatst bewerkt: 23 feb 2007