1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bestaat er geen game met een 10 ik denk ook niet dat die er zal komen.
    tenzij het een hele slechte site is.. of de game moet oneindig lang duren zonder ooit te vervelen met perfecte graphix als bij een dvd.
    dan moet het spel super verslavend zijn en perfect te besturen met een moeilijkheidsgraad die niet te makkelijk is en niet te moeilijk voor de persoon die het heeft getest..
    dan is het een 10 waard volgens mij, en dat wordt forza 2 vast niet

2. Tom23

Tom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Forza 2 pre-ordert bij XBW, krijg je het spel dan ook echt op de releasedate(8juni) of wordt het spel op die dag verstruud, en moet je dus minstens een dag langer wachten?

3. JeePee

JeePee Guest

Ik heb gehoord dat de Nordschleife nog steeds van die debiel grote curbstones heeft. Ze hebben de Nordschleife van FM1 gewoon een grafische update gegeven. Dat vind ik echt jammer, want het circuit lijkt dus weer nergens naar. PGR3 ziet er okay uit, GT4 is perfect nagemaakt... maar bij Forza heb ik dus echt niet het gevoel over de Nordschleife te rijden :{

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je kunt niet alles hebben JP. Curbstones blijven de bomb, al die stenen met kurb er op 8)

Die demo mag ook wellis verschijnen. In April...lekker weer Microsoft, dingen aankondigen en niet na komen. Zucht :9

5. JeePee

JeePee Guest

Curb betekend stoeprand Mark, dat is niet iets wat je er op doet 8) Curbstone = Stoeprandtegel (...nieuwe gamertag?)

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mijn beste spaans zegt mij: Paar grafische oneffenheden. Misschien dus inderdaad sommige reflecties of iets dergelijks. Kan ook zijn dat ze het idd minder vinden dat de cockpitview mist.

Voor de 100ste keer. Hou nou eens op met het bashen van Microsoft. Het is niet Microsoft die de demo oplevert. Het is Turn10, de ontwikkelaar, die heeft aangekondigd dat de demo in april gereleased zou worden.

Microsoft controleert de demo slechts en zet hem vervolgens pas op een afgesproken datum op Marketplace.

7. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Als de games 100% perfect zouden zijn, dan was het hier rap afgelopen met het forum. Nu heb je nog wat te klagen cq te wensen voor een volgende game.
    Wie maakt zich nu druk of er een Curbje niet 100% natuurgetrouw is nagemaakt.
    Of dat er een reflectie niet helemaal klopt......
    Ik niet iig. als het spel lekker speelt en dat zal ongetwijfeld, dan maak ik me absoluut niet druk om wat oneffenheden.
    Ik ben zelf een 3D artiest, en ik weet donders goed hoe lastig dit werk is.....

Is het al 8 mei...... lol

Peace,
    Rich_Art. ;)

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nou ik maak mij daar zeker niet druk om maar toch liijkt mij het vervelend / afleidend dat als je met de neus view rijd er ineens allerlei objecten op je motorkap te voorschijn getoverd worden?

Maar of een bocht nu wel of niet bestaat dat maakt mij toch niet uit .. ik ken die banen toch niet? :)

Ik wacht al wel met spanning op het paint gedeelte want dat vond ik super gaaf!(heb daar meer tijd in gestoken dan het racen :D)
    Helaas moet deze game voor mij nog even wachten. Ik wil eerst DIRT kopen

9. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die in car view. Weet je hoeveel tijd het wel niet kost om voor al die auto's de binnenkant na te maken ? Je kunt het wel doen maar als je het dan doet moet je het wel goed doen anders gaan mensen daar weer over zeuren en dan ben je gewoon veel te veel tijd kwijt. En ik weet ook niet hoeveel % van de spelers het veel gaat gebruiken. IMO kunnen ze die tijd beter steken in meer auto's banen en de gameplay. Maar ik vind het ook jammer dat het er niet in zit maar kan het wel begrijpen.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Excuses dan voor dat gedeelte dan. Maar je moet niet alleen kijken naar dit, ze beloven nog meer, zoals vorig jaar Mei was er een PGR3 Tournament met prijzen uitgegeven door MS zelf en niet door Lamboghini! En sommige mensen hebben hun prijzen nog steeds niet, hoe lui kan je dan zijn om naar 34 x 3 = 102 mensen een labeltje met hun adres uit teprinten en op te sturen. Ik denk dat er zeker nog een kwart mensen nog steeds niks hebben ontvangen. Heb er zelf tig mails achteraan moeten sturen, en toen kreeg ik pas wat naar 8/9 maand, o o o wat zit je dan nog op je prijs te wachten en wat voor waarde heb je er dan nog aan.

Gaat niet over FM2 I know, jullie moeten hier ook niet op ingaan. Maar MS heeft wel meerdere dingen die ze beloven en dan niet na komen. Zie dit kleine gevalletje hierboven ^^

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had het tegen JP, die MS blaimed omdat de demo er nog niet staat, terwijl MS hier weinig aan kan doen lol, heel verhaal voor niks jongen :+

12. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik vind Microsoft echt een bedrijf van we beloven veel maar er komt erg weinig van terecht.

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft kan daar denk ik toch wel wat aan doen, MS heeft de demo nu voor certificatie en kunnen hem dus gewoon online zetten als ze dat willen. Zal wel aan de marketing liggen wanneer ze dat doen...

Jows zei alleen dat MS niet had beloofd dat de demo in april zou komen, dat heeft Turn10 onterecht gedaan. Dus je kunt MS niet verwijten dat ze iets beloven en niet nakomen, simpelweg omdat zij nooit iets hebben beloofd. Posts van bijv. Wilders hierboven zijn ongefudeerd en slaan nergens op...

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken jij het woord Sony? :+

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

Als ik dit hier zeg word ik gelijk plat gescholden :D en onderbouw ik mijn mening niet goed..

Zou het soms aan de avatar liggen?
    :D

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Damn right, hoe irri ook, rij je een ronde gewoon een aantal seconden sneller, kom je in een keer zo'n muur/''curbstone'' tegen, tjah, als je dan de bocht neemt zoals die hoort dan lig je meteen van de baan. :mad:

Voor de mensen die een echte simulatie willen, zoals ik, en JP dan ook volgens mij. Hoe moeilijk kan het zijn een aantal curbstones nou even wat aanpassen. :{

:lol:

Die is nog erger dan MS.

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er nooit geweest maar heb best veel video's gezien van rondjes en de curbs zijn op de Nurburgring in het echt ok vrij hoog, daar wil je ook niet overheen rijden. Oke, in FM zijn ze wel overdreven, soort schans lijkt het wel :+ Als ze maar de verhoudingen van de baan wat realistischer maken, in FM is hij veel breder en zelfs langer dan in het echt :confused:

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En ik vind jouw een irritante betweter die niet eerst de feiten doorneemt, en niet de moeite doet om naar feiten te zoeken, voordat je met dit soort ongefuncdeerde, niets toevoegende, uitspraken komt.
    Moet er speciaal voor mensen als jouw een aangepaste startpost komen met de tekst
    Ms heeft niets beloofd

Ga je eerst een klein beetje verdiepen in de zaak, lees vervolgens het forum, en geef daarna gegrond een mening. Ga anders even ergens anders de dwaas uithangen.

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
  20. TheGodfather

TheGodfather Guest

Jij maakt je wel erg druk kan slecht voor je hart zijn.
    Ik ben al te vaak teleurgesteld door dat geliefde M$ van jou.
    Vista zou het beste besturings systeem zijn zwaar klote is het!
    Ik heb ondertussen al mijn vierde 360 en dat in 1 jaar tijd. 2 keer kreeg ik een nieuwe van M$ duurde wel 5 weken!!! De laatste heb ik zelf moeten kopen want M$ beweerd dat het mijn eigen schuld is dat mijn 360 kapot is gegaan.
    Dus flikker maar op met dat fucking M$.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina