1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als het Topgear testcircuit er nou eens in kwam.

2. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Las net op het Forzamotorsport.net forum dat alleen de bumperview een mirror heeft. Hoodview of 3rd person (achter de auto) hebben geen mirror en je moet dan de rechter analoge stick naar achter trekken om achter je te kijken (of links om naast je te kijken).

Vind ik toch jammer, had graag in hood view (de vervaning van cockpit view) een spiegeltje gehad.

Bron

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is inderdaad een gemis. Blijft waarschijnlijk wel gewoon de optie over om met de Y-knop achter je te kijken. Had toch ook liever een spiegeltje gezien.

4. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Komen ze nu mee die filmpjes, zit nu op me werk :D

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

In het begin in dat menutje staat de optie "Hire driver" Zou dat betekenen dat je zelf niet hoeft te racen maar het de cpu laat opknappen?

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja klopt :) Je ziet al die namen van de CPU drivers. Deze zul je de hele career tegen komen. Deze rijders kun je vervolgens huren om te helpen bij bijv. de endurance races. Hoe beter de rijder, des te meer je moet lappen, maar ook een grotere kans op goed resultaat.

8. BurningMetal

BurningMetal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien het equivalent van de Drivatar uit FM1? (geen idee of die in FM2 terugkomt)

Te laat :)

9. JeePee

JeePee Guest

Mooi, dat zijn weer 1000 GP's erbij :cool:

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, ik denk niet dat ik zin ga hebben om goud in elke offline race te gaan halen om vervolgens al de credits te gaan uitgeven om alle auto's te kopen :+ Ook de arcade ga ik mss niet doen. Wel aardige achievements verder, hoop dat de online carreer wat wordt...

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat dacht ik dus ook :9 lol

12. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop zo dat de demo morgen komt, aangezien ik dan toch een vrije dag heb.:+

13. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij ook wel een leuke :D even door gambon heen :p Kijken of ik The Stig kan verslaan met dezelfde auto :p

En een achteruitkijk spiegel is geen overbodige luxe.

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit even de video's te kijken in ik vind het echt goed dat je die opties bij de start krijgt! Ben ik tevreden mee. Leuk dat ze de testtrack hebben opgedeeld in meer tracks die wat beter te overzien zijn. Zelfs een Nederlandse naam gekozen voor de Boomslang :+

Beetje jammer dat die gast zich persé moet bewijzen en zo snel mogelijk iedereen voorbij wil, we zien toch wel dat hij niet ken rijden :+ Moeilijkheidsgraad staat zo te zien niet al te hoog en zo krijg je niets te zien van hoe de AI zich gedraagt... Crashes klinken wel weer goed :D

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    vette achievements:) Ga ze allemaal halen :)

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  16. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond het geluid echt super als je bij iemand achter op knalde. En wat je ook al zegt te proberen de snelste te zijn in plaats van laten zien hoe de game er uit ziet en hoe een echt mooie crash er uit ziet. En wat de schade nu aan jou auto was en die van een ander.

17. PFV Triton

PFV Triton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan iedereen alle auto's halen als je ook 7 auto's heb die je in de special edition en action house enz. alleen kan halen.

18. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de archievements?:eek:

19. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5575

20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Wat me ook vet lijkt is dat je als je offline multiplayer doet dat je er dan ook a.i. cars in kan doen, net als bij DTM 3, wat nog vetter zou zijn als ze dat ook zouden doen bij online multiplayer. Gewoon allebei. Maarja, dat zal wel niet. :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina