1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Dat zijn leuke en gave achievements!! :thumbs: Maar hoeveel GP krijg je voor de achievements, want dat staat er niet bij? (Bijvoorbeeld voor Level 50 krijg je 100GP en voor Level 10 bijvoorbeeld 10GP)

Het filmpje ziet er goed uit, en het geluid van de wagens klinkt ook toppie!
    Die gast wil perse winnen, maar hij kan voor geen meter rijden. :9

In FM1 had je een money glitch:

Forza Motorsport Cheat: Infinite Money
    In career mode, purchase the Volkswagen Jetta GLX VR6 from the Volkswagen dealership. Next, head into the Garage and the Buy Upgrades screen. Enter the "Engine and Power" section and purchase every engine upgrade available except for the Engine Swap (that includes each individual turbo upgrade, each intercooler, etc.). When you've finally purchased every upgrade, you can then purchase the second engine that's available in the Engine Swap for 2,500 Cr.
    After purchasing the new engine, re-install the stock engine. You can then sell the second engine that you purchased for 44,092 Cr (remember, you only paid 2,500 Cr for it) for a profit. You can then buy the engine again (for 2,500 Cr), install the stock engine again, and sell the new engine again for 44,092 Cr. You can repeat this trick to build up as much money as you want.

Als zoiets dergelijks ook in FM2 zit, zijn die achievements voor het verzamelen van auto's erg makkelijk en dus niet leuk. Dus hoop dat ze met dat soort dingen rekening houden.

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements boeien me niet :) Het is wel leuk om level 50 te halen en op moeilijkste niveua het uit te spelen. Ik kijk ook wat uit naar die demo. Om wat te oefen tegen dat de full game er is.

3. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg stom |:-

Normaal krijg je altijd minder voor iets wat je verkoopt. Dit is wel erg dom. En super saai

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ligt aan het niveau van de rijders/AI of het leuk is om het online toe te voegen. Als je veel sneller bent dan de AI, is het een slechte toevoeging om ze online mee te laten rijden. Doe mij maar gewoon 7 echte (competatieve) tegenstanders!
    Maar ik kijk eigenlijk ook erg uit naar de time-trials :) Misschien nog wel meer dan naar het racen met elkaar.

Dat is natuurlijk een bug :9 Hebben ze er niet express ingstopt ofzo.

5. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Nice archievements inderdaad!! Ben alleen nog aan het twijvelen om hem te pre-orderen..

6. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap dat het een bug is maar was niet echt een slimme bug :) Mja tegenwoordig kan je die er uit halen met Xbox live via een patch.

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat hebben ze ook bij FM1 gedaan op de orig. xbox dus de cheat werkt niet meer als je op live bent gegaan ;) In FM2 zullen ze zeker hun best doen om deze glitches te voorkomen omdat dan het hele principe van het auction house in duigen zou vallen.

8. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het 360 stuur ook in de demo al ? of pas in de volledige versie

9. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goede vraag. Het zal wel werken maar de vraag is of de force feedback enz ook werkt. Want ik kan burnout ook met me racing wheel spelen alleen daar werkt force helemaal niet :'-(. Hopelijk in de nieuwe Burnout 5 wel :)

10. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stond een keer in de pitpass report van forzamotorsport.net:

11. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig thx :) ik krijg morgen het stuur dus please let the demo come :D

12. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi :p Toch goed dat ik me stuurtje meteen heb gekocht :D

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    wat bedoel je :confused:

14. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk welke achievements erin de game zitten..
    maar daar is volgens mij nog niks over bekend

15. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen jullie dit topic wel ? Deze zijn al 2x gepost.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zijn vandaag 2x gepost. Zelf wat zoek en -leeswerk verrichten kan nooit kwaad.
    Astennu was me al voor :)

nieuwe video's

Damn... wat stottert de game daar :mad: Mag toch hopen dat het in definitieve versie normaa is.. (60 fps... die zijn er nog geen 12)

Het is nog erger dan bij pes6 :eek::eek:

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Das van de tv opgenomen, kan aan de tv, de camera of aan de video codering of een combinatie ervan liggen, ziet er altijd anders uit als je iets van een scherm opneemt. Er wordt zo op gehamerd dat de framerate gelocked is op 60fps dus dat zal heus wel goed zitten :)

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Het kan aan mij liggen maar die auto stottert toch niet. Of amper dan alle zins. Alleen die gast moet leren rijden. Zoals je de vorige filmpje zag daar zat al helemaal geen gestoter in dus dat komt inorde.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die video waarmee die site opent via jouw link, is een video van 2006... aangezien developers pas op het laaste moment tijdens de ontwikkeling de framerate oppoetsen, zou ik maar geen zorgen maken.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Bij mij stotterde de omgegving voornamelijk. Maar nu laden de filmpjes helemaal niet meer :9 Het zou dus ook zo maar aan mij kunnen liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina