1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de framerate was inderdaad erg traag in de filmpjes, en de omgeving zag er ook lelijk uit in deze videos.

Overigens klopt dit ook niet echt:

"Xbox 360 - 08/06/2007 - En développement"

Ik vermoed dat deze filmpjes allemaal uit 2006 komen, en niet uit de toekomst zoals de site suggereert met die datum ;)

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb zojuist de Limited Edition gepreordered :D

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zag het ook al ja :eek: Beetje raar. Ik vond het verder ook niet echt mooi, iig niet zo mooi als dat we gezien hebben.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    We gaan nog even door met nieuwe video's :) Deze lopen al een stuk stabielere
    1
    2
    3
    4

Rechts staat Voir / Télécharger Die moet je save-target-as doen :)

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! De eerder geposte filmpjes zijn wat donker dus hopelijk zijn deze wat beter te bekijken :)

Edit... Hmm, hij speelt quicktime niet goed af...

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  6. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel filmpjes de laatste tijd, alleen de Ford Mustang uit het 2e filmpje ziet er niet echt natuurgetrouw uit ;)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die van mij draait perfect op WMP11 :eek: Ondanks dat het .mov bestanden zijn. Anyway, eerste wat mij opviel is dat ze de ford GT een Ford Mustang noemen :9 Voor de rest gewoon weer de oude vertrouwde kwaliteit.

Inderdaad ;) Fransen...

edit:/ Nog een filmpje klik

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Vooral dat geluid van die Ferrari en Peugeot zijn vet!

:D

9. Sjakov

Sjakov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt er alleen niet op dat je een auto snel total los rijdt... die ferrari rijdt met 260 tegen de muur en ziet er nog best prima uit. Had liever gezien dat je race dan over zou zijn.
    Hopelijk heeft botsen wel zo'n impact dat wallbashen niet meer mogelijk is :)

geluid van die 207 vanuit lage toeren is :9

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    als je in custom match de penalty afkunt zetten. Kun je er ineens een ramrace van maken :p

11. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik vind het ook belachelijk dat die schade zo slecht is nagemaakt, het hele spel is redelijk realistisch en de schade stelt amper wat voor...
    Wanneer je met 260 tegen de muur knalt moet het toch wel over zijn met je race...

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoop dat er verschillende schade niveau's inzitten. Van geen schade, tot erg realitische schade.

Nog maar wat videos dan?

klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

Goede kwaliteit + goed lange video's :)

En van een andere site:
    klik
    Zelf even uitzoeken wat precies nieuw is :9

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes 4 life 8)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Volgens mij zit dat ook precies zo in de game. Zodat je dus de schade moeilijkheidsgraad kan aanpassen. Als je het op het realistischte hebt staan, zal je hiervoor natuurlijk veel meer credits voor verdienen, dan dat je de schade op minimaal hebt staan. (Is toch ook altijd zo dat als je die hulpmiddelen uitzet, wat dus moeilijker rijden is dat je dan ook meer credits verdient).

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Zou toch vet zijn idd als je hele auto in elkaar deukt. Dan zouden ze de kooiconstructie a.d.h.v. physics moeten vervormen. Ben benieuwd. Dit is idd verre van Realistisch. Dit is schade bij zo'n 20km/h....

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat de schade niet mag (teminste niet uit eenvallende stukken en wrakken) heeft toch met de licentie van de automerken te maken?

Dus meerschade als dat zul je helaas niet zien!

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je kan auto's total-loss rijden. Bumpers, spoiler, spiegel en meer vliegen van de auto. Schade gaat weldegelijk verder dan net vertoond. Hopelijk komen ze nog met een filmpje waar ze schade goed tonene.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het enigste wat ik heb gezien is een bumber er af maar verder helemaal niets...en dan een schrammetje!

dus geloof het maar niet teveel!

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd dat las ook een keer ergens te lezen, daarom zijn ze niet helemaal tot een plakje te rijden, en alleen bumpers, spiegels, want om de auto zit, kunnen er af.

Maar als je ze helemaal totalloss kan rijden zal dat vet zijn, zie Colin McRea. Deuren die er uitvliegen enzo 8)

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Auto is total-loss wanneer de motor niet meer doet wat ie moet doen :9 Beetje deuken en schrammen in de deuren is wat mij betreft genoeg. Deuren hoeven er echt niet uit ofzo. Verder zien auto's er echt wel beschadigd uit als ze voor en -achterbumper missen, spoilers eraf vliegen, spiegels rondstuieren en als er geen ramen meer inzitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina