1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarcasmO

SarcasmO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net mail las van xbox live team werd ik zonbeetje gek:+
    De forza 2 demo word erin vermeld, dus ik dacht yes eindelijk. Maar helaas las ik weer te snel en zag ik het gedeelt "Kan niet wachten op..." niet zo snel staan:x
    Nau ja ik kan inderdaad niet wachten ik wil de demo nu:D
    Wel mooi dat het nu screenshost en filmpjes begint te regenen van forza 2 elk beetje extra info willen we zien.

2. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Mij gaat het persoonlijk niet zo om de uiterlijke schade.. er hoeven geen deuren uit te vliegen.
    paar krasjes, deukjes, glas eruit en bumpertje weg is genoeg kwa uiterlijk.

Maar de schade kwa rijgedrag van de auto vind ik vooral belangrijk, anders krijg je weer van die 'gezellige' mensen die in de eerste beste bocht gewoon iedereen online omver rammen. ik vind als iemand zoiets doed moet hij al automatisch zo'n groot nadeel hebben dat hij al bijna zeker laatste word.
    Zie test drive, daar gaan de mensen gewoon voor de lol tegen elkaar opbotsen, zoiets stoort mij verschikkelijk

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is innderdaad belangrijk :) Maar als iedereen even deze video wil checken, kunnen ze direct zien wat je met een Porsche mag/kan doen. En dan hebben we het nog niet over motorische schade (staat uit zo te zien).

4. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bij NFS Underground ook altijd zo erg. Dan was je lekker bezig ging en dan drukte je tegenstander zijn nos knop vol in en ramde jou en jij raakte dan de muur en spinde en hij reed vrolijk verder.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Laat maar :)

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo komt 4 mei!

7. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    Hey las dit op http://forums.forzamotorsport.net en daar verwijst iemand naar de oxm site en die zeggen dat de demo morguh wel is kan komen. Ze zeggen zodra FM2 goud is, en dat kan best wel is morgen gebeuren. Wil niet weer gaan speculeren enzo, zoals op dat andere forum wel gebeurt daar zitten ze elkaar gek te maken|:- ... maar hoop toch wel dat het waar is. maar moet zeggen vermaak me ook wel met Catan:thumbs:

8. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zien het vanzelf :) (speculaas is lekker :p )

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Bron? Toch niet die foute informatie van de Finse xbox live nieuwsbrief? :9

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen forza demo deze vrijdag.

Sorry, there's no demo this Friday.

The demo is still going through the certification process so things are still up in the air.

Apologies all around for leaving you guys hanging. I know anticipation around this game and its demo is at an all-time high, but our (Turn 10's) hands are tied here.

Seriously, as soon as I know something, I'll make an announcement here.

Thanks.

Van CheSpace die bij Turn10 is. Dit werkt gemeld bij de demo topic op forza forum.

http://forums.forzamotorsport.net/forums/permalink/114601/114562/ShowThread.aspx#114562

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  11. JeePee

JeePee Guest

Wat een gezeik met die cerftification zeg. Daar zijn ze nu ookal drie maanden mee bezig. Pleur dat ding gewoon online, allemachtig.

12. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt wel lang, maar dat is altijd wanneer je moet wachten, maar toch geen 3 maanden ?

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het hele probleem is dat turn 10 heeft "beloofd" dat de demo eind april zou komen. Ms moet echter eerst de goedkeuring geven. De demo ligt nu +/- anderhalve week bij Ms, die dus nog geen goedkeuring heeft gegeven. 3 maand is natuurlijk onzin van onze jeepee :9

14. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het zo lang moet duren. De demo geeft een indruk van het spel dat begin juni te wachten staan en aangezien Forza Motorsport 2 al een tijdje op mijn ‘#1 must-have lijstje’ staat wil ik ‘m zo snel mogelijk hebben.

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer MS zo'n demo krijgt, kan ik me voorstellen dat zoiets niet in een week ofzo 'gecontrolleerd' is. Ik heb geen idee waar ze precies naar kijken, maar kan me in iedergeval voorstellen dat daar zo een maand overheen kan gaan. Probleem is alleen nu dat er werd 'verteld' dat de demo in april zou komen + dat we nu weten waarop we zitten te wachten (op MS). En al met al maakt dit het wachten extra 'lastig' ;)

16. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    extra lastig aka k*t

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Verdeurie miljaarde Ju!!! Hopelijk komt hij deze week nog online, want hij is gewoon af.

18. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Pfffff, kreeg even een hartvarzakking :eek:

totdat ik verder las... :'-(

19. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen van MS kunnen gewoon niet gamen ze spelen het spel gewoon te sloom uit kijk naar arcade games bij worms kwamen ze pas naar paar maanden aan bij challange 20!! 8) 8) :cool:

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Idd hoe moeiliijk kan het zijn |:-
    Eindelijk een vette demo laten ze ons weer eeuwen wachten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina