1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn volgens mij langer met de demo bezig, dan met de game zelf. :eek:
    Dit is trouwens wel een ultieme manier van hypen, iedereen is in de ban van Forza.

2. StonecoldkillaH

StonecoldkillaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die zitten al lekker vanaf eind april met de hele afdeling vet multiplayer te doen.

en dan aan het eind van de dag ow shit weer vergeten online te zetten hehe.

maargoed als het nog lang duurt dan wachten we nog ff

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Overdrijven is ook een vak he... MS heeft de demo wat; 1,5 weken ofzo? Maar hypen, tja... Het was flauw om te zeggen dat hij in april uit zou komen en mss heeft de demo wel voor de vertraging van het spel gezorgd en dat heeft er mi toe geleid dat MS de demo nog even houdt maar dat is sclechs speculatie mijnerzijds.
    En dat hypen doe je toch echt zelf door om de tien minuten hier te roepen wanneer de demo nou komt etc. etc.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, denk dat je je verward met een ander, want ik roep hier niet om de 10 minuten wanneer de demo komt.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Duh, maar je hypt wel mee zo :) Misschien beter als ik 'we' had neergezet ;)

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, valt wel mee, heb 1 keer gevraagd wanneer de demo kwam, maar we is inderdaad beter. Maargoed, hoeveel banen heeft de game eigenlijk en is er al een tracklist bekend? (zal vast wel, maar zie het niet zo 1,2,3 staan)

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Er staat niet veel in de startpost, maar dat staat er dan weer wel :D 12 tracks op 12 verschillende gebieden. Binnen deze gebieden zijn er weer een stuk of 50 variaties op de banen maar die zijn nog niet bekend.

8. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is niet hypen dit is irritatie opwekken. En straks is de full versie uit is de Demo er nog steeds niet :D

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De demo laat even op zich wachten, maar aan de ene kant is het wel leuk dat er geen echte datum is vastgesteld. Zo blijft die spanning altijd, wanneer de demo nu eens word gereleased.

10. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    het is maar wat je leuk vind... geef mij maar een datum dan hoef ik niet iedere dag na te zoeken of eral iets bekend is, scheelt mij een hoop tijd

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, ben ik het wel mee eens. Zolang ze zich dan ook maar aan die datum houden, en het niet doen zoals de makers van stalker. :'-(

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zolang het maar deze week is. Hoop ik, hoewel dat wel eens zou kunnen tegen vallen. :{

13. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het op zich laat wachten tot 2 weken voor de full game release

14. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de limited edition van forza wilt bestellen (op deze site) zeggen ze dat ze er niet zeker van zijn dat ze de LE binnen krijgen, maar als je hem wel besteld heb maar ze krijgen hem niet binnen krijg de dan automatisch de gewoon versie?
    Dat zou wel genaaid zijn aangezien je er dan extra geld voor betaald hebt.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bill lacht jullile allemaal uit terwijl hij lekker die demo aan het spelen is. ;)

Die demo ligt nog maar anderhalf week bij MS... ze zijn aan het testen en dat is niet zomaar even gedaan, zoals nu wel duidelijk is.

Het is niet even kijken of alles werkt en hup, online maar dat ding... en zelfs na een langdurige certificatie procedure zien we nog steeds bijzondere glitches zoals bij de saint's row demo waar je de barriere voorbij kon komen en de een groot deel van de map kon doorlopen... dit wil MS denk ik niet nog een keer.

16. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies en aangezien Forza 1 van de 2 grote kaskrakers van dit jaar gaat worden samen met Halo 3 zullen ze zich geen enkele misstap willen veroorloven aangezien ze dat de concurrentiestrijd met Sony kan kosten.

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Laatste paar berichten verwijderd. De demo komt wanneer die klaar is, zo simpel is het. We kunnen er pagina's lang ruzie om maken, maar dat is niet de bedoeling. Nu graag weer on-topic.

18. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Bedankt voor het verwijderen van de berichten. NOT!

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je er problemen mee hebt kun je contact opnemen met een admin. Nu graag weer on-topic!

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina