1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal wel een tester zijn.
     
  2. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat de demo al een paar dagen klaar ligt bij MS om op marketplace te zetten. Kijk maar naar Command & conquer, die was volgens mij binnen een dag goed gekeurd door MS. Achterliggende redenen zullen idd wel marketing redenen zijn, denk aan tijd tussen demo vrijgeven en spel in winkels.
    Als deze tijdspanne te lang is zullen mensen de demo zat zijn en daarmee ook het spel, misschien he. Ander eventueel voordeel voor het laten wachten op de demo is mond op mond reclame. Iedereen wil graag de demo die maar niet komt en praat erover, hierdoor zullen misschien andere mensen/consumenten die de demo eerst niet wilde downloaden geneigd zijn dit wel te doen.

    Maar dit zijn natuurlijk pure speculaties, we wachten lekker af tot de demo komt en dan gaan we tegen elkaar racen!!
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  4. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie plaatjes :)
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Na het zien van die screens op de Nurburgring kan ik zeker niet meer wachten! Nog 5 weken..aftellen is begonnen:+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die screens van de Nurburgring zien er super uit!
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Het zijn er nog veeeel meer he, in de link ;)

    edit: D, C en B klasse auto's! Is behoorlijk veranderd qua klasse indeling van de verschillende modellen :eek:

     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en wel, het ziet er goed uit, physics lijken goed, de auto's zijn er... ik wil nu wel eens wat zien en lezen hoe het zit met de opties en settings die dit een ware simulator zouden moeten maken.

    Bijvoorbeeld, pitstops... zijn die er? benzine verlies? banden die slijten? zijn er noodzakelijke pitstops in een endurance race? zijn er online pitstops? online endurance races?

    Geen cockpit view weten we nu wel, weersveranderingen zijn er ook niet, en ook geen nacht races... maar de bovenstaande opties moeten toch wel in de game zitten om dit wel degelijk een race simulator te noemen, maar nog geen woord over gelezen over deze opties en settings...
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In FM1 zaten ook al pitstops in de Endurance races, en je verloor ook benzine en je banden konden ook gewoon slijten. Dus dat zal vast en zeker ook in FM2 zitten.


    @ Benson, gave info en de plaatjes van de auto's zien er ook goed uit! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Over geluid kunnen we eenvoudig zijn: 100% realistisch! De muziek is ook flink verbeterd zeggen ze.
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Noodzakelijke pitstops? Als de race langer duurt dan dat je benzine hebt wel ja ;) In de career van fm1 waren alleen de endurance races lang genoeg om te moeten pitten en je kon de race nooit uitrijden op 1 volle tank. Zelfde voor online, daar werkt de pitstraat ook altijd, kun je ook je auto repareren. Online kon je in fm1 gewoon tot 75 laps kiezen, dus dan heb je wel een paar pitstops nodig ja :D Banden slijten ook, dit kun je bijhouden in de HUD.

    Wat nog niet bekend is, is of verschillende auto's ook een ander benzineverbruik hebben. Dat was in fm1 niet het geval en met iedere auto kon je dus altijd precies 2.1 rondjes rond de 'Ring rijden.

    Als we het toch over muziek hebben, ziet er idd wel aardig uit. Als er maar niet zon irritant eentonig deuntje in het menu zit...

     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    En nou de A S en R auto's :D

    Lekkere soundtrack trouwens, beter dan die van PGR3:) Flink wat pompende beats zo te zien.. Maarja na 2 weken gaat dat toch vervelen en dan zet ik mn iPod wel weer op :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou de Logitech DriveFX goed gaan werken met FM2? Ik heb dit stuur vandaag gekocht en 't lijkt alsof hij niet goed reageert op links en rechts, alsof je helemaal naar rechts moet draaien bij TDU om de auto enigszins te besturen. Ook recht op de weg houden is niet makkelijk. Heeft iemand het zelfde stuur en nog een tip voor me?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zitten aardig wat soundtracks in wat altijd wel gaaf is! Is tenminste beter dan die muziek in FM1.. :mad:


    Laatst werd hier de achievementslijst gepost, hier is die achievementslijst met de Gamerpoints per achievement:

    http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=235

    Er zitten best wel veel achievements in van 5, 2 en zelfs 1 gamerpoint(s). :9
     
  16. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    De logitech moet je bij test drive gewoon de steering sensivety hoger zetten, het enige wat de logitech niet heeft is echte force feedback (het tegen sturen van het stuur) maar de logitech heeft axial feedback, soort van softwarematige force feedback

    het komt er dus op neer dat je je stuur gewoon kunt gebruiken waarvoor het is alleen stuurt het niet zoals een echte auto precies tegen
     
  17. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    aardig wat achievements voor FM2, zo mogen we het zien, zegt wel wat over de gameplay :p

    btw. demo al online :p?
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    JA!, snel downloaden!!!!
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    DEMO ONLINE ~!~!~ :):)

    EDIT: Is nog geen demo :mad: alleen een trailer
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  20. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    VALS ALARM!! _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina