1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zelf bijna iedere zondag op de ring als het mooi weer is, dus daar weet ik fm2 wel raad mee:D

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, beetje arcadie zonder pitstops, hopen dat we dit verkeerd begrepen hebben.

3. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    idd, please ga die pitstops er niet uithalen, vooral benzine (met verschil per auto) zo echt vet zijn.

Ik kwam nog een leuk berichtje tegen:
    Forza 2 kan je rijstijl verbeteren volgens ontwikkelaar
    xbox360 software xbox xbox 360
    Geplaatst door: Maarten Beckeringh op 04 mei 2007 om 09:05 uur

Dan Greenawalt, directeur van Forza 2, heeft CVG verteld dat hij gelooft dat Forza Motorsport 2 kan helpen om je een betere bestuurder te maken in de echte wereld. Dit terwijl de British School of Motoring heeft gezegd dat er een onbetwistbare link is tussen gamen en gevaarlijk rijden.

Deze BSM heeft in een recentelijk onderzoek duizend jonge bestuurders ondervraagd en 27 procent hiervan gaf aan dat ze meer risico gingen nemen in het verkeer na het spelen van een spel. 34 procent ging zo ver om te zeggen dat het gamen ze een betere bestuurder maakte. Robert Cummins van de BSM gelooft dat er een onbetwistbare link is tussen gamen en roekeloos rijgedrag: “Met meer dan twee honderd doden per jaar op de weg wegens te snel rijden alleen is het cruciaal dat mensen leren om het ‘echt’ te houden op de weg.”

Toen Greenawalt werd gevraagd of hij dacht dat mensen betere bestuurders kunnen worden als ze goed zijn in Forza 2 zei hij: “Absoluut. Ik denk dat de dingen die je leert in Forza Motorsport ook in het echte leven toepasbaar zijn. Een boel mensen kunnen soortgelijke games spelen - er zijn een boel racegames die het houden tussen sim en arcade - en ze leren dat als ze aan het einde van de grip zijn en remmen dat je dan meer sturing krijgt. Nou, dat is gewoon niet waar, en het betekent je dood op een racebaan.”

Greenawalt ging verder: ”Als je op het einde van je grip bent en je voorste wielen draaien en je remt, dan ben je voorbij je grip en zul je onderstuur krijgen en rechtstreeks in de vangrail komen. We hebben mensen gehad die deze andere spellen hebben gespeeld en na het spelen vroegen waarom je niet kon remmen om meer sturing te krijgen. Nou, dat is omdat het niet zo werkt in de echte wereld. Ik denk dat we mensen leren rijden in een veilige plek, en het is goedkoper dan op een echte baan rijden.”

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Staat duidelijk: No, if we implement car clubs on FM.net, it'll be free of course. I was just using the DLC analogy because it's a fairly major upgrade component to the site. Sorry if that was confusing.

Of te wel, als ze het gaan implementeren, dan is het gratis.

Ze zeggen niet dat pitstops er niet inzitten. Ze zeggen dat het niet iets is dat ze er vast ingezet hebben, maar dat het wel belangrijker is om strategische keuzes te maken. Onder meer v.w.b. bandtypes, zeker bij long-run races. Het zit er dus wel in, maar je moet zelf het juiste moment kiezen wanneer je het doet.

Benzinemeters heb ik overigens gezien, dus benzine zal ongetwijfeld opraken (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad waarop je raced). Ik denk dat hetzelfde geldt voor pitstops.

5. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Als die best and most experienced player er 50 over doet, en jij 75, reken dan bij mij maar op een uur of 120 :b:

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook wat filmpjes gekeken, ziet er allemaal strak uit; nette, duidelijke menu's.
    Graphics is verder wat lastig te vergelijken zo, maar ga ervan uit dat het ietsje beter dan Forza 1 is. ;)
    In car view zuigt wel keihard trouwens...|:- Je zou denken dat men wel even naar PGR3 kijkt...

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ga jij maar is bij bijna 300 auto,s een cockpit view maken, die je bijna na elke verandering aan je auto zou moeten veranderen, dan zou jij ook zeggen laat maar. :) En offcourse zijn de graphics beter dan in fm1 tis al weer een tijdje latrer he :p

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Geen GEDWONGEN pitstops nee, als in: de host kan niet bepalen dat iedereen minimaal 3 keer moet pitten. Als de host simulation tires & fuel aan heeft zul je toch echt naar binnen moeten als de race lang genoeg is en de benzine opraakt...

Je banden gaan in FM1 idd oneindig lang mee ja. Maar als je banden helemaal versleten zijn ga jij echt de bocht niet meer door met 80km/h... Maar tegen die tijd is de benzine ook al op.

Daar bedoelt Che dus de update aan 'forzamotorsport.net' mee... Tuurlijk is dat gratis, zou helemaal mooi zijn daar geld voor te vragen (zou ook niet weten hoe) :+

Ik bedoel dat je nu perse zo'n rare tag in je naam moet hebben als je wilt dat mensen zien van welke carclub je bent, denk niet dat dat gaat gebeuren... =(

11. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt bijna gek. Moet op letterlijk alles wachten:

-Me R600 ( HD2900 XT ) vga kaart
    -Me Coolermaster 1000 Watt voeding ( oude was kapot ) En komt pas over 1 maand of zo
    -De nieuwe K10 Cpu van AMD komt pas over 3 maanden
    -Nieuw moeder bord ook pas over 2-3 maanden

En dan ook nog FM2 of in ieder geval een Demo :'-( snif snif. Begin dat wachten wel beu te worden vooral als omdat ik het geld al lang klaar heb liggen :)

En over die brandstof: Wat gebeurt er als je geen brandstof meer hebt ? Ben je dan game over ? Of mag je em dan terug duwen :p of krijg je een penalty ?

En hoe zit het trouwens met die pentaly die je krijgt als je bochten afsnijd ?

12. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met mijn afstudeerstage, dus zit 40 uur per week op mijn stageplaats. Raad eens wanneer mijn stage klaar is...juist ja, 8 juni!

\o/\o/\o/

Daarna tot 13 juli wachten op de diploma uitreiking, ik denk dat ik al weet wat ik dan ga doen.

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111

Ach gossie.... ;)

Denk dat je dan gewoon een D.N.F. status krijgt (Dit Not Finish ofzo).
    Weet niet of je echt een penalty krijgt als je bochten afsnijdt, zou wel relaxed zijn.

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dan blijf je stilstaan :+ Wel gek was in fm1 dat de motor gewoon bleef lopen, weet niet of ze daar iets aan hebben gedaan. Maar rijden gaat iig niet meer ;)

En als je een bocht afsnijdt (of een muur raakt :+) krijg je idd een straftijd die bij de rondetijd wordt opgeteld.

15. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit dat dan in BV een 3 ronde race en je hebt een penalty van 30 sec totaal maar je komt wel als eerste over de streep en de ander reed zonder penalty. Hoe gaat dat dan ? want je bent wel aan het afsnijden. Of ja je reed een stukje buiten de baan. Ik heb dit namelijk in een van die filmpjes gezien alleen niet wie er nu won.

Misschien dat dit in FM1 ook al aanwezig was.

En wat gebeurt er als iemand jou de baan af beukt krijg je dan ook straftijd ?

16. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt de penalty alleen bij je rondetijden opgeteld, niet bij je totale racetijd of positie.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je als eerste finished ben je ook gewoon eerste. Die penalty tijd word opgeteld bij je rondetijden, zodat het afsnijden invloed heeft als je een toptijd wil zetten op een track. Zou wat zijn als je dan 2e werd als je 30 seconden straftijd had... :9

18. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Vond deze wel grappig in het Forza2 forum:

19. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe :cool: erg gepast hier \o/

20. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Op jeux-france staat een video waarin behoorlijk veel wordt laten zien van wat je van het customizen in FM2 kunt verwachten. Er wordt een Porsche Gt3 997 gekocht en upgegrade en er worden een paar vinyl-groups opgeplakt waarna er een testritje wordt genomen:

http://www.jeuxvideo.tv/forza-motorsport-2-video-36234.html

Je kan hier zien dat alle upgrades invloed hebben op de PI, dus niet alleen de motor, banden en weight reduction kits maar ook vering, remmen, vliegwel, bodykits etc. etc. Ook is op het einde te zien dat er twee balkjes in het beeld kunnen verschijnen die de balans van het onderstel weergeeft.

Ohja: Rechts "Télécharger la vidéo" kiezen om te downloaden ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina