Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog 1 van de demo ;)

2. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 8 juni in Europa en 29 mei in VS

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 zijn ook aardig wat auto's. Gewoon op tijd beginnen, moet het kunnen. Maar zit er toch niet op te wachten, vind het alleen nogal knullig overkomen op die filmpjes.
    En dat laatste was uiteraard sarcasme. :thumbs:

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar met PGR3 kan je de autos niet customizen.
    doe even een weight deduction door alle overbodige interieur luxe weg te keilen, en dan ziet de binnenkant er toch ook wel iets anders uit. daarna kun je de ramen nog tinten en de versnellings bak veranderen en nog wel meer. om dat allemaal voor elke auto te doen zoals ze met PGR3 hebben gedaan is gewoon te veel werk, omdat je dan elke mogelijke combinatie moet gaan maken.

maar wat kan mij dat schelen, ik heb de camera toch altijd buiten de auto, dan kan ik mooi naar mijn kunstwerkje kijken dat ik er op heb geplakt, en mij kennende ga ik daar wel een paar uur aan besteden. dan moet er wel weer zo een show je auto thread komen zoals met de vorige Forza.
    ik heb al een paar vette ontwerpen om te maken.

5. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, ze waren bij Forza al zolang bezig met het maken van IEDERE mogelijk combinatie van auto, tuning, afstelling, pimping, painting en decalling dat ze er echt geen cocpits meer bij konden maken.... :cool:

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t is in Engeland een uur vroeger voor als je dat nog niet wist...:x

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ehhm later bedoel je ;)

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    er zit er al ene forza aan het spelen op xbox live zijn gamertag is The man who ran.Vraag mij af hoe hij er aan komt .Copy ??

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    nee daar is het vroeger, dus is het bij ons een uur eerder 8 juni

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee developer, the drift king speelt ook al een aantal dagen.

11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    tuning heeft afgezien van spoilers en bodykits weinig tot geen invloed op het uiterlijk. de afstellingen van de auto zelf waren alleen cijfertjes die in de phisycs engine werden gegooid waardoor de auto iets anders presteerde in de vorige forza. en het plaatsen van een spoiler of een lakje verf is toch wel iets anders dan het compleet leegschrapen van het interieur. toegegeven een andere versnellingsbak had gekund. maar dan nog, als ze alles zo uitgebreid zouden doen zoals met PGR3, dan zou dat betekenen dat het interieur ook net zoveel polygonen heeft als de auto zelf, en zou liever hebben dat ze die tijd in de physics en algemene polish steken, dan het in elkaar flansen van 600 verschillende interieur opties. maar dat ben ik he.

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in Engeland is t nu 21:46 hier 22:46 (ja en dalijk weer 22:47 nie te bijdehand !)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mijzelf boeit het me niet echt dat er geen cockpit-view in het spel komt. Ik zal toch de camerastand achter de auto hebben hangen, kan ik mooi naar mijn zelfgemaakte vinyls kijken! En met alle modificaties is het teveel werk om dat bij 300+ auto's voor elke modificatie te veranderen.

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    jongens hierboven begrijpen je geintje niet. :p

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik begrijp het "gezeur" rondom de cockpit view niet helemaal. Natuurlijk is het leuk, maar het voegt te weinig toe om het in de game te stoppen. Zeg nou een eerlijk, wie rijdt er bij PGR3 altijd met de cockpit view? Inderdaad, niemand. Natuurlijk is het op live wel een leuk om ermee te rijden, maar iedereen die competatief mee wil rijden, gebruik toch een andere camerastandpunt (veelal achter de auto). Daarom vind ik het totaal geen gemis, helemaal om de moterkap view er wel inzit.

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Die motorkapview in dat filmpje met de Camaro tegen die MR2 (toch?) vind ik er echt geweldig uitzien :D

Ik zag alleen wel in een filmpje dat als je de toerenteller in het midden wilt hebben, je wel weer vast zit aan de bumpercam, net als in PGR3. Wat eigenlijk ook wel logisch is, omdat het anders niet leesbaar zou zijn misschien. Andere views stond hij weer gewoon rechtsonder.

17. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij altijd in de cockpit view! Ik vind het dan ok erg jammer dat het er niet in zit, maar wel begrijpelijk.

18. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    m2, van achter op de auto kijken vind ik persoonlijk niks. Ik kan de auto dan slecht sturen. Jammer geen cockpit view, maar een bumper/motorkap view is ook goed. Dit geeft je toch veel meer gevoel van snelheid..

Peace,
    Rich_Art. ;)

19. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook sinds ik een stuurtje heb. En ik vind het ook erg jammer maar de hood-cam is wel een goed alternatief, het lijkt nog wel een beetje of je in de auto zit en je hebt beter overzicht. Moeten ze ook in PGR4 stoppen naast de cockpit view!

20. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de mensen wel die cockpit view willen. Zelf gebruik ik dat ook altijd.
    Maar het is logisch dat ze dat niet voor 300 auto's kunnen maken. Too bad.

Echter. Weet iemand ook of ze misschien de metertjes aanpassen per merk?

In TDU gebruikens ze de metertjes van het desbetreffende merk, en dat is een goed alternatief. In forza1 zie je altijd hetzelfde metertje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina