1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sterkte kerel met je tijdelijk verlies ;)

Grafisch gezien had ik er persoonlijk ook meer van verwacht maar vind ik het geen ramp gezien de gameplay.
    Wel jammer om eerlijk te zijn...

Maar goed, zaterdag mn wheel aansluiten en nog eens kijken hoe hij dan speelt :D

2. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op HDTV en kartels zijn toch wel erg flink aanwezig.
    Gameplay en geluid is boven mijn verwachting:D

Snelste ronde wie wie wie?\o/

3. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Ga voor de gein is in de Ferrari 550 maranello rijden uit de R2 klasse en kijk naar die stickers, jezus man dat is xbox 1 niveau, het lijkt wel alsof ik 20 bier op heb zo onscherp is het! Echt een aanfluiting. En er mag echt wel wat meer AA in. Tuurlijk, gameplay is belangrijk maar ik vind dit gewoon lelijke graphics, klaar.

4. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vandaag mijn xbox terug gekregen en gelijk fm2 gedownload en ik vind het heerlijk spelen. Graphics vallen inderdaad tegen maar de gameplay is gewoon beter dan beter dus ik ga dit spel zkr halen.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Demo anyone??? Ik weet niet zeker of het eindresultaat ook zo word maar dat is meestal niet het geval...

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het normaal dat je wat karteltjes ziet op de auto's? ik speel in 720p. (HD 26 inch)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Graphics is het laatste wat opgepoetst word :) dit is een nog niet final build dus er is nog hoop

8. JeePee

JeePee Guest

Ik speel zelf met de DriveFX van Logitech, en die presteerd boven mijn verwachtingen :thumbs: Echt heerlijk rijden met dat ding.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Vond de graphics goed genoeg. En de besturing was even wennen nadat ik zo lang PGR3 heb gespeeld. Maar het rijd perfect en reed met de Mazda een 1.03.4 :D

10. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste run van mij in de dodge 107,511 moet nog wel 3 sec vanaf kunnen. Mijn voorkeur gaat uit naar fwd cars :)

11. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees het ergste... het spel ligt in de US al over 3 weken in de schappen. Dit soort demo's is eigenlijk reclame. Nix mis met de gameplay... maar goddamn

.....toch smerig dat we een jaar lang lekker zijn gemaakt met mega-gerenderde screenshots. Misschien hadden de ontwikkelteams van Gears of War en Forza2 issue's over AA &grafics net als bij die (Hertog) ijs reclames :+

alleen kozen ze bij forza voor het melkpoeder!

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet je wat me opvalt, als je een replay bekijkt zie je hele mooie blur, echt dat je nog veel meer gevoel van snelheid hebt. Die is er niet als je speelt, echt helemaal geen blur. Die zou er toch wel in zitten zeiden ze?

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de graphics echt heel slecht. Als dit is wat de 360 ons moet bieden op grafisch gebied... FM1 was op de xbox echt een hele mooie game, maar dat gaat FM2 voor de 360 denk ik niet worden. Auto's had ik in het keuzemenu iig heel mooi verwacht, zoals dat met PGR3 ook is in je garage!

Ben benieuwd hoe de fullgame gaat worden. Maar aangezien ik toch niet zo'n fanatieke gamer ben, vraag ik me af, of deze nog in mijn bezit komt.

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn kartels eigenlijk?

15. Ashavan

Ashavan Guest

Graphicshoeren :p

16. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer Forza 1.5, het lijkt niet af qua graphics. De lucht vind ik overigens wel fraai, maar de rest overtuigt gewoon niet. Misschien hadden ze er maar een flightsim van moeten maken met die mooie lucht.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind hem tegenvallen kwa gameplay. Het is gewoon niet vet! En ik mis het onboard toch wel heeeeel erg

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    grafichs is toch niet zo slecht en zeker niet het belangrijkste. Het is goed genoeg voor mijh. alleen de demo is snel saai door maare 1 parcourt te hebben.

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Deze kartels lust Neelie Kroes geen brood van. En ze was al niezo dol op Microsoft.

20. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst manual gedaan. R2 klasse. Corvette C6-r ging best goed voor eerste keer zelf schakelen. Snelste rondetijd 54.347

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina