1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Goed, ben dus niet gek... dacht even dat ik de enige was, zo te zien aan de reacties.
    Ik vind hem kwa gameplay ook maar matig. Wat ik vooral vreemd vond was dat ik tijdstraf krijg als de AI tegen mij aan rijdt...............
    (en voordat ik commentaar krijg, ik deed geen rare inhaal actie waardoor de AI tegen mij aan reed, ik stuurde netjes de bocht in op een vrij normale snelheid)
    Ook het ontbreken van onboard vond ik wel jammer, maar goed daar kan ik dan wel mee leven.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game was pas in 2023 uitgekomen als ze van alle 300 autos aanboord hadden moeten maken, plus van elke auto nog 30 variaties omdat je de autos kan tunen en veranderen, dus ik vind het niet erg ;) :)

Voor de rest vind ik em uber, wat rijdt het heeerlijk zeg. Zit nog geen anti-aliasing (ofzo :+) bij deze demo, en in de final build wel, dus die kartels gaan nog weg als het goed is. Maar vooral de gameplay is wat deze game momenteel zo vet maakt imo. Het circuit is ook leuk vind ik ^^

3. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat baal ik hiervan zeg! Alweer bij de Slr dat de achterspoiler bij een hoge snelheid niet naar boven komt, en al helemaal niet bij het remmen.. Jammer:mad:

4. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Die tijdstraffen vind ik ook maar raar! In het echt bij eens race worden er ook altijd wel tikjes en beukjes uitgedeeld en die krijgen ook geen tijdstraf..

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vind hem heerlijk spelen, punt.

6. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of jullie dit met me eens zijn maar ik vind PGR3 veel fijner door de bochten heen sturen dan forza 2. Gewoon lekker beetje driftend door de bocht. misschien is het een kwestie van wenne.

Ik weet het niet.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee, dat komt omdat pgr erg arcade is en dit naar simulatie neigt.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is er trouwens ook een manier om de besturing te veranderen? Ik kan namelijk met die stick voor geen meter rijden.

9. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het klinkt misschien raar, kep forza 2 demo 3 kwartier gespeeld vandaag maar ik denk tog dat ik hem niet ga kope en het bij PGR 3 hou

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Geweldig spel! Graphics zijn gewoon goed, al mis ik het blur-effect hier en daar. Het geluid wat erbij komt is ongeevenaard. Ik zit er +- 3 meter vanaf en zie niets van de korreltjes (zoals velen het noemen).

Weinig details op het wegdek hoor ik ook hier en daar. Moet dat dan? Het speelt soepel, heb nog geen haperingetje gehad! Topspel!

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vind ik ook. Het loopt vloeiend, goed snelheidsgevoel en het speelt gewoon erg lekker. Dan neem ik die korreltjes graag voor lief. Enige minpunt is dat ik 12 juni pas aan het spel kan beginnen :+

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Kvind de demo maar matig, er zitten veel auto's in, dat is leuk, het geluid is super goed, de schade is ook mooi, alleen vind ik het er niet super uit zien en zijn de tegen standers zo ontzettend dom, had echt een veel grotere uitdaging verwacht. Denk even leuk een spannend potje te racen, maar je kan ze zowat een ronde in halen man, en dat in 3 rondjes. Mjah dit soort dingen zullen ze hoop ik in het hele spel wel wat beter maken. ;)

13. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mensen. Het is een simulatie. Dus de engine moet meer berekeningen doen dan alleen graphics. De GT serie is een uitzondering, vor de rest zijn alle sims lelijk. Daarnaast is de AI vast niet op zijn moelijkst ingesteld, want naar de 1e bocht zie je ze niet meer terug.

De handeling van de auto's is gewoon goed en beter dan sommige andere simulaties en het geluid is fantastisch!

14. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg dit is een demo, (die gemaakt is voordat game gold is gegaan)
    grafisch is dit niet te vergelijken met de Final......(die is veel meer opgepoetst)

Zit nu met mijn integra op 105,988 (alleen met ABS aan)

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Weinig kans, zoals er voor mij al werd gezegd komt het spel over 3 weken al in de US uit. Veel veranderingen zul je dus niet aantreffen. ook al duim ik wel hiervoor want dit voelt niet "af"

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    als jullie de AI. zoow slecht vinden dan kan je toch gewoon op live gaan dus ik heb niks te zeuren

17. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AI in demo goed (tot nu toe 1,5 uur gespeeld)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  19. BIGGA84

BIGGA84 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    welke liedje is dat bij die eerste filmpje?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Carmina Burana - Trans Siberian Orchestra :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina