1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is dan absoluut de oorzaak. Zoals JeePee al zei, ik tril echt van m'n bank af. Echt heerlijk!

Paar schoonheidsfoutje, als ik Hood-Cam doe bij de 911, dan zie ik wel een stuk motorkap (wat prachtig reflecteerd). Maar als ik de Gallardo pak en ik doe Hood-Cam dan zie ik geen motorkap. Klein foutje! :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, maar de neus van de Gallardo loopt wel iets sneller af en is relatief iets korter dan die van de 911 volgens mij :)

Plus het feit dat de 911 natuurlijk de rondingen naar de koplampen op z'n motorkap heeft.

En zelfs al zijn ze het echt vergeten, als dat een van de grootste fouten is hoor je mij niet klagen hoor :thumbs:

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vandaag in Utrecht bij de FRS was zag ik achter de kassa zeker minimaal 10 exemplaren van Forza 2 liggen! Ik heb niet gevraagt of hij ze ook verkoopt. (ik heb toch geen intressen) Erg raar omdat ik begrijp dat hij pas begin juni verwacht word!

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien. De game kan nog écht niet in de winkels liggen.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Dat lijkt me bijzonder stug 8) Weet je het zeker? Waren het geen promo dvd'tjes of postertjes ofzo?

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Is denk ik omdat die camerastand berekend wordt met een standaard afstand vanuit het midden van de auto;)

Probably reclame doosjes ofzo?

7. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Was bij de FRS tegenover catharijne bios (voor de utrechtenaren onder ons). Ik vond het ook raar omdat hij pas over 3 weken uit komt

Dat zou kunnen!

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je een aantal van die exemplaren had gekocht (ookal is het misschien niet de echte FM2 of ben je er niet geintereseerd in) zou je die waarschijnlijk met een aardig centje meer kunnen verkopen op ebay of dergelijke. :9

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo valt mij ietwat tegen. Grafisch legt forza 2 het af tegen gthd, vooral vanwege de aliasing. Gameplay vind ik wel wat beter, vooral met racewagens als de corvette en mclaren f1, een vooruitgang tov deel 1. Verder hebben ze idd een van de minste circuits in de demo gegooid die ze konden vinden, waarom geen laguna seca?

Het beste wat ik over deze demo kan zeggen is dat het minder aanvoelt als forza 1. Dat klinkt misschien wat gek, maar ik was nooit echt onder de indruk van het eerste deel van forza motorsport. Ik twijfel alleen nog of ik deze ook nog zou moeten halen

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Preview doosjes, om bv. te reserveren.

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Of ik ben PGR3 gewend, of ik vind de auto's heel kut sturen. Het reageert te.. arcade-achtig.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vind hem grafisch -zoals meerdere mensen al opmerkten- niet erg indrukwekkend. De besturing is echter wel erg lekker, en het geluid is zeker niet slecht te noemen. Al vind ik sommige auto's wel wat 'nep' klinken, beetje zoals in Test Drive Unlimited zeg maar. Ik zou 'm persoonlijk niet kopen, niet helemaal mijn ding. :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dude, PGR 3 reageert Arcade-achtig. Daar kun je je auto de bocht insmijten, Forza is simulatie! Je moet gewoon wennen, en anders is een simulatie niet voor jou weggelegd.

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik ga zo denk ik maar Forza in mijn 360 stoppen en wat nachtelijk uurtjes vol maken:cool:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Beide spellen verdienen het stempel 'simulator' nou niet echt imo. Vooral PGR3 niet...

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    LOL :D
    PGR3 is arcade :9 Met handrem door de bocht gaat veel sneller dan wanneer je een fatsoenlijke lijn rijdt :) Bij Forza moet je wel netjes remmen voor de bocht, en als je teveel gas geeft, wordt de auto oncontroleerbaar. Dat is wat simulatie wil :) Denk dat je meer een PGR3 speler bent! Niets mis mee overigens.

18. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het kort mag samenvatten( ik heb de demo zelf niet gespeeld, ik wacht liever op de full-game;) ): De trouwe Forza 1-fans vinden dus dat de gameplay minstens zo lekker is als het eerste deeltje? En dat het wel goed komt met de graphics?
    Zelf vind ik dat je de graphics van een demo - en zeker van 1 circuit - niet al te goed kan beoordelen. Het kan m ook in de sfeer rond Mugello-short hangen lijkt mij. En de final build kan misschien lichtelijk afwijken:)

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja.. ik denk dat dat het is.

Ik denk dat mn post nog wel 10x wordt gequote 8)

Ik bedoel ook meer van het sturen bij het optrekken. Dat als je een tikkie naar rechts geeft dat je auto ook gelijk reageert. Bij PGR3 was dat minder.

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat graphcis betreft vind ik alleen de auto's wat korrelig, en dan niet eens ergerlijk (heb de lat persoonlijk niet zo hoog gelegd). De track vind helemaal niets mis mee. Weet ook niet in welke hogere zweer ik terecht zou moeten komen als ik op Mugello rijd :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina