1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik krijg dat driften nog niet echt voor elkaar. Ik weet ook niet presies hoe. Ik heb de 350z maar gepakt want dat schijnt in het echt een goede bak voor driften te zijn. Maar ik schiet te vaak door of ik krijg em niet aan het driften. En de E-brake geblokkeerd de wielen ook niet echt.

Dus graag wat tips en vooral hoe je een goede drift moet starten. Nu kom ik aanrijden in de 3 met 140 knal ik em naar de 2 en scherp insturen dat wil al aardig.

2. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn verwachtingen waren echt groot... maar ik vind het toch tegevallen. graphics vallen tegen (hoop dat het inderdaad nog verbeterd gaat worden) en ik vind t voor geen meter sturen. ik heb t nu wel onder de knie, maar het is wel irritant. je slipt te snel, als ik ga driften dan ga ik alleen maar opzij met me auto, en maak ik geen bocht, zodra je een beetje van de baan af gaat kan je helemaal niet meer sturen. ik heb nooit echt met een auto op die manier op een circuit gereden dus ik weet niet precies wat realistisch is... maar als dit realistisch is, dan ben ik daar niet de allergrootste fan van...
    ik wil dat spel eerst maar es draaiende zien bij iemand anders voor ik er 60 euro aan uit ga geven... jammer

3. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voel het. Je moet het voelen\o/ . Je gaat er meer van houden naar mate je het langer gaat spelen hoop ik voor je :)

Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ontroerend :): :lol:

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Net de demo eens uitvoerig getest en ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat de demo erg matig is voor zo'n groot spel. Gelukkig zitten er redelijk veel wagens in de demo, maar dat is dan ook het enige. Had er 2 of 3 tracks ingedaan zodat je daadwerklijk eens wat kunt testen met die wagens. De track die er nu inzit is er saai en vooral erg kort.

Dit neemt niet weg dat ik het spel er mooi uit vind zien en erg goed vind spelen. Ik snap niet waar vele het over hebben met tegenvallende graphics. Schade van de wagens vind ik ook prima in orde en ik ben blij dat deze game het wel voor elkaar krijgt wagens met een licentie in de prak te laten rijden.

Nu is het wachten op de full version die volgens mij echt een stuk beter gaat zijn dan deze karige demo. Ik vind het haast jammer dat we hier zo lang op hebben moeten wachten.

Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    ^zeker een kort baantje ja maar niet onaardig. Ik zou zo achterelkaar stints van 25 rondjes kunnen rijden zonder dat het enigszins verveelt, alleen de hele tijd opnieuw starten en die auto's in de weg wordt echt irritant...

Hebben jullie trouwens bij de start ook wel eens een klein haperingetje in de framerate? En er zit vlak voor een grote crash ook een kleine vertraging :confused: Beetje hinderlijk als alles zo lekker vloeiend gaat.

7. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem relaxed, laat die full game maar komen.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Viel mij ook op ja, gebeurt ook als je gedurende de replay tussen de camera's switched.

9. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo'n reecert zeg maar..........

Maar die graphics, gaan ze daar nog wat aan doen?
    Die auto's zien er niet uit......had toch wel ff wat mee verwacht.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    aka jenamu6

Die auto's zien er egt tof uit hoor :D ! alleen de omgeving val me ook wel tegen. Miss heb je de rechte tumbstick nog niet gebruikt, dan zie je wel dat die auto's er verschrikkelijk mooi uitzien hoor :p

11. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Zeurpieten

12. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind iedereen zo lelijk aan die auto's :\ ik vind ze er juist wel mooi uit zien. Ok er kan wel wat AA over heen maar verder ziet het er goed uit.

13. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik ook maar es beginnen met posten...
    Ik snap niet waarom mensen steeds blijven zeggen dat het er niet mooi uitziet, ten eerste ziet het er wel mooi uit en ten tweede, als het er niet mooit uitzag wanneer zien jullie dan eens in dat het nog maar een demo is?:p

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Tgaat erom dat ten eerste: het hun mening is, ten tweede: gedeeltelijk ook die van mij, en ten derde: dat het spel over een niet al te lange tijd uit gaat komen, dus zoveel groots gaan ze niet meer aan de graphics doen.

15. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Na de demo een tijdje te hebben gespeeld valt het me eigelijk toch wel mee. Eerste indruk van de demo was slecht, maar na een paar rondjes met verschillende autos moet ik zeggen dat de FM2 goed speelt, grafisch gewoon goed is (vooral de auto's) behalve de saaie omgeving. De AI is idd bagger....
    Hoop wel dat het in de uiteindelijke versie beter is, maar eerlijk gezegd ken ik maar weinig racegames waarvan de AI wel goed van is.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren met de Porsche gereden uit de R2 klasse, en wat een prachtige besturing zit daar op. Alles kan je daar zo heerlijk rustig en strak meenemen (L)

*Wil endurance races :9

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Kreeg ik ook meteen een drang naar.

*Doet mee met endurance races willen, wel met pitsstop naturlich.

20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Ring ziet er goed uit! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina