1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    A Quick Forza Motorsport 2 Demo FAQ
    And I mean, really quick. Sorry for the short answers but I want to wrap up this WPR.

Q: What kind of difference will we see between the demo and the actual arcade mode if we use the same cars on the same track? Is this the final build?
    A: Yes, the demo is pretty much the graphics and sounds you'll get in the full game. Keep in mind that every track has a different ambience, so each car will be lit differently.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit // nvm

Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de graphics betreft, het spel is uiteraard niet lelijk, maar een anderhalf jaar oud race spel uit het Microsoft kamp ziet er veel beter uit, en dan is het niet vreemd dat veel mensen teleurgesteld zijn. Zeker gezien de filmpjes die ze onlangs online hebben gegooit. Daar komt ook nog eens bij dat de tegenhanger Gran Turismo al helemaal oogstrelend is geworden.

De graphics verbeteren toch niet, daar kan je voor 100% vanuit gaan. Ik vind de gameplay veel kwalijker, iedere wagen zal en moet perse in iedere bocht uitbreken, en dat is vrij bullshit.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk dat de graphics nog wel iets zullen gaan verbeteren. Dat hebben we bij Saints Row ook kunnen zien.

En elke auto die uitbreekt in elke bocht? Dan wil je denk ik toch echt te snel een bocht nemen, dan krijg je dat vaak.

5. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging naar de Dixons om zo`n 2100 kaartje te kopen en zag FM2 liggen. Dus ik kijken, was het de Pre Order Kit. Afijn ik dus al 5 euro betalen voor dat ding. Nu kan ik hem 8 Juni komen ophalen . Ik kreeg er ook een sleutelhanger bij. Zo`n stuurtje met FM2 er op en Xbox 360.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is onzin natuurlijk, het spel beweert dat je stabilty en traction control aan hebt staan, ik weet hoe het is om daar mee te rijden, geen kans dat je wagen zo extreem kan uitbreken.

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz... Wedden van wel..! Moet je wel erg je best doen maar ook met die dingetjes aan is het mogelijk om uit te breken. Als jij een bocht veel te hard in gaat en plots vol instuurt heeft de computer niet de tijd om alles op te vangen. Moet je wel een achterwiel aangedreven auto hebben uiteraard...

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Porsche wel een beetje log in vergelijking met de echte.. En het geluid van de echte is iets euhmz, dieper.. Maar verder klopt het wel allemaal.. :) Hulde voor de makers van de game..

9. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan aardig rijden hoor. Ik val heel weinig uit de boogten etc. Snap ook niet waarom mensen dit een kut spel vinden omdat ze het zelf niet kunnen.

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is anders, ik bedoel op de manier zoals in Forza 2, en dat gaat nergens over.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K zie net op Gametrailers.com een filmpje van een race op Mugello-short met o.a. een Pagani Zonda. Dat enkele mensen de graphics tegen vinden vallen komt in mijn ogen gewoon omdat Mugello niet zo sfeervol is dan andere circuits. Verder oogt het allemaal prima! Ik kan echt niet meer wachten!8)

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Net even de demo gedownload, maar ik viel na vijf minuten al bijna in slaap. Deze game komt er bij mij echt niet in.

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap echt niet wat veel mensen (wereldwijd, op allerlei fora) tegen de FM2 demo hebben. Op mijn 82cm HDTV ziet het er fantastisch uit, met minder karteltjes dan bv PGR3. Ook minder 'overdone' HDR-effecten (wat mensen als lelijker zouden kunnen opvatten), wel helaas met wat teveel glimmende reflecties op de daken van de auto's. Maar buiten dat, ziet het spel er wmb echt superstrak uit, met gedetailleerde omgevingen, hoge verversingssnelheid, toffe schademodellen, super mooi gemodelleerde bewegingen in de schokbrekers etc.

Veel belangrijker nog; het spel speelt als een droom! Lekker moeilijk, ik speel met alle assists uit. Heb nog vooral de controller geprobeerd maar ga straks mijn MS stuurtje ook wat langer uitproberen. In het begin slingerden mijn auto's alle kanten op, tot ik erachter kwam dat ik het spel op de MotoGP manier speelde. Oftewel, constant mijn linkerthumbstick én naar voren gedrukt houden (om mijn rijder te laten bukken op de motor :D) én een kant op sturen. Zodra ik daarmee stopte en gewoon soepeler tikjes links en rechts deed op de rechte stukken en alleen links of rechts stuurde in de bochten, ging alles vele malen soepeler.

Remmen zonder ABS is ook tof, je moet voorzichtig zijn maar kunt toch heel goed voelen (met controller dan, dit schijnt met stuur moeilijk te zijn. Ga ik straks proberen) hoever je precies kunt gaan. Sowieso is de feedback op je controle over de auto, mede dankzij de briljante audio en zeer goede physics, vele malen beter dan in FM1 vind ik.

De A.I. is ook supergoed, al ben je ze na even oefenen wel zo kwijt. Maar ik bedoel als in het lijnen rijden, of juist inhalen, jou ontwijken, elkaar inhalen, hoe ze reageren als je achter ze draft etc. Op Proffesional wordt echt tof volgens mij. Je moet ze niet gaan lopen rammen, dan behandelen ze jou ook heel fair. Het gevoel dat ik had toen ik de baan en auto's nog niet goed kende en met 1 A.I. naast me, 1 voor me en 1 vlak achter me door de bochten ging zonder elkaar eraf te rammen is vrij uniek voor een console racer vind ik.

Al met al ben ik zwaar benieuwd naar het eindproduct en baal ik er bijna van dat ik van 5 t/m 16 juni naar Rhodos ga :D Dit spel zal nóg langer op me moeten wachten..

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, in het echt een wagen besturen is prima te vergelijken met een game als forza die de meesten met en controller besturen :emo:

Elke auto zal in een scherpe bocht uitbreken mocht je te snel gaan. noem mij een auto waar je met 170km/h door een scherpe bocht kan gaan.

Ik vind dat mensen gewoon wat minder moeten gaan huilen. De ontwikkelaar stelt een demo ter beschikking en iedereen denk dat het al de final is.

15. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    De demo zal niet veel afwijken van de final release denk ik.
    Je gaat immers een demo spelen om te kijken of je het wat vindt.
    Daarom zullen ze een demo niet veel anders maken dan de final.
    Als het een pak slechter zou zijn dan de final, dan zullen er niet veel mensen zijn die na het spelen van een slechte demo de final gaan kopen.

Ik heb de demo niet, nog steeds geen nieuwe hd binnen. Ik heb de game al besteld via preorder. De vele videos die er zijn, hebben mij genoeg overtuigd.
    Ik hoop idd dat het niet te gemakkelijk is en dat je echt moeite moet doen om te leren rijden.
    Gameplay is voor mij veel belangrijker dan alle graphics bijelkaar.
    Het oog wil ook wel wat, maar wat heb je aan een game die er super gelikt uitziet, maar speelt voor geen meter of mij voor geen meter weet te boeien.
    Ik stam nog uit het tijdperk van text-adventures (beyond is zo'n titel)
    Hoezo graphics.... maar geweldig spannend en boeiend.

Ik kan iig niet wachten op mijn hd en de demo of anders de final release.

Rij voorzichtig en denk aan mij (will luickinga)

Peace,
    Rich_Art. ;)

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dan kom je aardig bedrogen uit, als je op de demo af zou gaan that is. Khad in de eerste ronde die ik ooit reed al een snelle tijd, en de eerste race al makkelijk gewonnen. Mjah, tis zoiezo een super vet spel dus. :thumbs:

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Zelfde visie als marius, niets meer aan toe te voegen.

18. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Blij te horen dat er iig nog een aantal members postief zijn over de game.
    Ik begon hem al te knijpen met mijn preorder....

Peace,
    Rich_Art. ;)

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet jij maar eens op je kilometerteller kijken wanneer je de bocht ingaat ;)

Maar over welke auto gaat het uberhaupt want ik heb het niet helemaal gevolgd, maar het even dat ik gespeeld heb leken de auto's allemaal wel redelijk natuurgetrouw te sturen hoor, alleen vond ik dat bijv. de Ferrari soms vreemd onderstuurde terwijl ik daar juist overstuur had verwacht. Tenminste, als ik dat zelf op die manier op het circuit zou doen dan breekt eerder de achterkant uit, hier schuift de auto rechtdoor..

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm een voorwielaangedreven auto zal niet uitbreken hoor.. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina