1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen als mijn auto kapot gaat dan gebeurd er niks. Er vliegen wel dingen af maar er verandert niks aan het rij redrag. En in Forza 1 als jer ergns hard tegen aan knalde ging je op een recht stuk steeds naar link of rechts. Alleen hier heb je echt niks. En ik zie alleen de banden groen,geel of rood worden maar die andere funktie ding gebeurd niks mee ook al bots ik kneiterhard tegen een vangrail ofzo. Moet ik iets aanzetten ofzo?

2. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die dingen nog niet actief in de demo. Als je later in de replay de telemetry bekijkt (laatste tab) krijg je een overzicht van je schade en de invloed die het heeft op het rijden. Die wijzigd nu niet, ook al verniel je alles.

3. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is wel jammer :mad:

4. JeePee

JeePee Guest

Ja. Veel realistischer. Een klein beetje te laat remmen en je beland in de grindbak. Schiet je daarbij ook nog eens vol over de curbstones, dan ligt je halve ophanging eraf waardoor je auto niet meer op je stuur reageerd. Een paar keer te laat schakelen en er stijgt een rookwolk op van onder je motorkap. Race over. Remmen en sturen te gelijk? No way. Een bocht aanremmen met 90% remkracht en tijdens het insturen nog maar 30%. Ga je daar overheen, schiet je met onderstuur de grindbak/muur in. Je banden zijn de eerste twee rondes ondestuurbaar wegens de koude tempratuur. Naarmate ze warm zijn kun je lekker doorkarren maar ook dat gaat over naarmate de slijtage op gaat spelen. Echt een ziek spel, en je kunt eigenlijk wel stellen dat wanneer je die game op het hoogste niveau kan spelen je ook in het echt hard kan rijden.

5. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. GTR is van een compleet andere wereld.
    Alle aspecten die simracen zo intressant maken komen daar samen.

Niet alleen het rijden, maar ook de race strategie, setups, weersinvloeden. Alles speelt mee in die game of je slaagt of niet.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! 8)
    Mensen die nog twijfelen over het geluid, pak de Corvette C6R (R-klasse).
    Zet de gearbox op Manual en rijd uit stilstand weg in zijn 6de versnelling. Die roffel..on-ge-lo-fe-lijk!

7. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we niet het geluid van de crashes vergeten, die klinken heel pijnlijk

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik schrik er vaak gewoon van! *) Spring dan even een halve meter uit de zetel :lol:

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Precies dat bedoel ik met goed geluid. Rijdt in zn 6 zo 95-105 km per uur, zet je speakers wat harder (of suwoofer) en ik durf te wedden dat je dit geluid niet in veel games terughoort...

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Waarom zie ik nog steeds zoveel mensen klagen over de schade?

De DEMO STAAT OP ARCADE MENSEN daardoor is de schade alleen cosmetic!

kan me daar boos om maken. :mad:

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    weet iemand hoe je fatsoenlijk een bocht kan nemen, bij mij gaat ie of recht de bak in,, of hij begint te piepen, en m'n controller begint als een mongool dan te trilllen??

*eerste "realistische" racer ;)

12. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wennen, aan het begin bakte ik er ook echt helemaal niets van...Je kunt gewoon niet met 200 door de bocht en das logisch. Gewoon optijd remmen, dan niet meteen boven op de rem maar gewoon ff drukken, loslaten, drukken en weer loslaten... En ook moet je je gas los laten en goed timen wanneer je weer gas indrukt als je de bcoht uit gaat...

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ben niet zo heel vaak meer online, maar krijg er weer meer zin in nu het Half Life 2 pack, Halo 3, GTR (hopelijk?) GTA IV, Too Human, Mass Effect en vele anderen eraan zitten te komen. En FM2 houdt me natuurlijk toch ook best wel bezig op het moment, slurp alle info op die ik kan vinden op .. :D

Dat is denkik een hele nette voorlopige conclusie. Al ken ik geen ander spel die een auction house, livery editor, online mode (misschien wat PC spellen) of geluid hebben wat FM2 biedt. Toch is jou gevoel een beetje hetzelfde als wat ik heb, de 'mix' is volgens mij heel erg goed. Met wat uitschieters naar boven en beneden. De som der delen is gewoon heel erg goed lijkt het.

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JeePee, heb je het over GTR of GTR2?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is GTR serieus zo realistisch!?

Damn...

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt natuurlijk nog wel een beetje af te stellen... maar realistisch is het zeker!

Ik vindt GTR juist zo sterk omdat je weersomstandigheden krijgt die realistisch zijn, dus het kan gewoon ineens gaan regenen zonder dat je dit vooraf weet.
    Ook mooi is dat je s'avonds begint met een race, het is nog licht en dan rij je langzaam de nacht in tijdens een endurance race... de lampen op het circuit gaan aan, je autolampen moeten aan, je dashboard lampjes gaan branden (ziet er altijd zo gezellig uit).. en dan rij je weer langzaam de ochtend tegemoet. heel sfeervol!

Plus dat je contact hebt met de pitcrew, ook weer zo'n extra iets wat GTR zo mooi maakt.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Contant met de Pitcrew had je ook al in de TOCA-series! :)
    Was ook al één van de eerste "realistische" racer.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb verder geen ervaring met Forza 1, maar hoe zit het met het zelf aanbrengen van stickers op je voertuig in Forza 2? Kun je bestanden uploaden? Of kun je ze zelf ontwerpen in de game?

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niks zeggen, maar ik kan nog steeds films, tv shows, muziek etc downloaden op een Amerikaans profiel.

20. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een hele domme vraag, ik lees steeds over GTR maar die game is toch niet uit?

Peace,
    Rich_Art. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina