1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer komt hij nou uit? Heb vrijdag een Pre order kit van de limited edition gehaald waar ik een speciale Nissan 350z livery krijg. Maar wanneer kan ik hem ophalen ;) En mijn moeder werd gister nog gebeld over Forza motorsports dat hij er was(ik was helaas niet thuis)? Maar dat kan toch NOOOIT

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  2. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    dat is genaaid. Ik krijg een gratis Mazda 350z Forza 2. Zit er op elk doosje een andere auto?

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als je een pre order kit koopt krijg je een code waar je een exlusieve 350Z unlocked

Maar weet iemand antwoord op mijn vraag?

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

8 juni.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mazda 350z? 8)
    Die bestaat niet hoor. Je krijgt ook gewoon de Nissan 350z..er bestaat namelijk geen andere 350z! :+

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    waarom werd ik dan gebeld dat ik hem kon ophalen 8)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Eh, heb net die demo gespeeld hoor..maar.. PGR3 is echt veel mooier dan Forza 2.. :x

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kun je trouwens ook plaatjes uploaden van je computer en die op je auto doen

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

:emo:

zal wel een fout zijn geweest, ik kan me echt niet voorstellen dat de game al in de winkels ligt zo kort na de release van de demo.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Daarom vond ik het dus ook al zo raar :9 maargoed ik ga morgen wel ff langs en kijken wat ze nu bedoelen. Kan ook zijn dat me ma het niet goed begreep, maar wat ik al eerder zei was ik helaas niet thuis.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Of ze hebben hem al binnen maar ze mogen hem niet eerder dan 8 juni gaan verkopen. :x Maar dat zou een beetje zuur zijn.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Haha ja maar ik ben een goede klant ;) dus misschien matst die me wel :x

Maar weetje wat me vet lijkt in Forza met die clans dat ze zeg maar een clan auto hebben voor de toernooien enzo. Net als in het echt

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  13. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit dat er in? of wil je graag dat dat erin zit? lijkt me namelijk echt vet!

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Er zitten geen carclubs meer in Forza 2 :mad: |:- Je kunt natuurlijk altijd nog een carclub oprichten maar er zit geen functionaliteit meer in het spel, mss dat er nog wat scoreboards in de website worden ingebouwd maar dat is afwachten :emo:
    Oh, en als je een clubauto wilt moet je die zelf maken natuurlijk en giften aan andere members ;)

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Maar ik bedoel meer dat je een race team maakt. Zou gaaf zijn voor VVV dat ze bijvoorbeeld zwarte autos maken met dat kransje van hun in het goud erop en dan met andere effecten erbij zeg maar. En dat 1 clanmember 10 van die autos maakt en dan aan de clan members schenkt zodat je tijdens toernooien echt kunt zien bij wie je hoort ;)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist het publiek 's goed bekeken. De mensen op de pitmuur zitten dus niet stil, ze bewegen ook. De fotograaf maakt ook echt foto's van verschillende posities! Nice! :cool:

En over de decals op de zijkant van de wagens, die zijn bij mij haarscherp! Sowieso heb ik geen last van kartelige randjes.

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geluid van het spel best heftig. Zo nu en dan zijn de klappen die je hoort dat ik soms de neiging krijg of dit nu het spel is of dat er bij mij thuis iets mis gaat :) Zo speelde ik laatst even en dacht bijna dat er bij mij thuis een ruitje in werd gegooid, maar dit lawaai kwam uit het spel.

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et van et weekend op een gewone TV gespeeld, en ja daar ziet et er echt beter uit. de randjes zijn goed en de decals zijn scherp, maar op mijn HD TV is het beeld echt zuur, ik zou bijna een oude breedbeeld van zolder halen en me xbox daar op aansluiten, bijna.

19. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    LoL da's best zuur idd, dat een game er op een breedbeeld tv er beter uitziet dan op een Xduizend dure HD-TV.
    Gelukkig ben ik nog in het bezit van een 100Hz JVC breedbeeld. Alle games zien er wat mij betreft daar prima op uit.

Peace,
    Rich_Art. ;)

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb weinig last van kartels, had et meer bij PGR3. Toch een HDTV :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina