1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is zo realistisch als een consoleracer hoeft te zijn. De consoles hebben aardig wat hardcore-gamers, maar lang niet zo erg als dit in de PC hoek is. Logisch hoor, ik zat ook maar een beetje door te draven.

Als de banden echt een beetje moeten opwarmen na een pitstop en tijdens de start van de race als je alle sims / tire wear aan hebt, vind ik dat allang tof!

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Onzin, PGR3 is absoluut lelijker dan FM2.

En nee ik ga niet springen.

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    PGR3 liep niet op 60 fps, had geen livery editor die 4000 lagen aan tekst, logo's, textures etc mogelijk maakt, had geen 2-4x dynamische FSAA, had geen physics die op 360 fps liepen, had een minder uitgebreid schademodel en had als belangrijkste verschil niet eens een echte 720p resolutie (ookal zag het er fantastisch uit).

Als je in een auto bv minder ballast hoeft mee te zeulen, kun je veel harder rijden. Net zo logisch.

Ik wil daarmee zeggen dat als het spel er nog mooier uit had gezien, het hoogstwaarschijnlijk minder realistische gameplay, minder goede A.I. of minder customizing mogelijkheden had gehad. En dat had daar de hele wereld weer over gevallen. "Ziet er goed uit, maar speelt net als PGR3". ARGH.

Voor een sim-racer ziet hij er echt goed uit. GTHD zou ik geen sim-racer meer willen noemen en kan dan ook bijna meer tov PGR4 gezet worden wat betreft graphics.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ach daar heb je idd misschien ook wel gelijk in. Ik zie het voor mezelf ook als nadeel omdat ik altijd sportief probeer te racen, zelfs tegen AI. Dan komt zo'n tijdstraf als onterechte straf, als het gaat om online is het waarschijnlijk wel de beste oplossing.
    Maar goed, hoewel ik die straf nog steeds niet ideaal vind is het ook geen reden voor mij om Forza niet te nemen. Er zijn wel wat punten waarmee ik niet helemaal tevreden ben. Maar dat hou je toch altijd. Ik heb alleen wel nog steeds mijn hoop gevestigd op GTR. De instap drempel van dat spel is nog een paar tandjes hoger dan van Forza waardoor je (hopelijk) sowieso al minder ge-etter hebt online.
    Ga het straks toch wel zoeken in de online races waarin alle hulp middelen uitstaan, en schade echt van invloed is. Verwacht dat de irritantjes vanzelf wel daaruit filteren.

5. JeePee

JeePee Guest

Daar is nog vrij weinig over bekend hoor. PD heeft nooit gezegd geen schademodel te ontwikkelen voor GT5. Wat ze wel gezegd hebben is dat ze met het verwijderde schademodel van GT4 verder zijn gegaan voor GT5.

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook. Kan me van DTM 3 nog herinneren dat ik echt met een heel tof groepje mensen online speelde, met schade etc. Iedereen die liep te kloten kickten we uit de lobby en elke keer als iemand joinde werd het ook even netjes vermeld; geen gekloot, netjes rijden, alleen rub' n' race. Werkte perfect!

Baal nu alleen van het feit dat ik het spel pas vanaf 18 juni ofzo kan gaan spelen, wegens een vakantie naar Rhodos vanaf 5 juni :mad: Loop ik al direct gigantisch achter de feiten aan..

Hopelijk krijgt GTR ook echt een 360 release, want wil er geen nieuwe PC voor aanschaffen. Ben altijd pro multiplatform gamen geweest, maar op de PC gamen heb ik allang afgezworen :)

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat probleem heb ik ook, kom 12 juni terug van Kreta :mad:

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de hoop dat bepaalde gameshops hem 4 of 5 juni al binnenkrijgen en gaan verkopen. Die kans is klein (6 juni is logischer). Maar toch.. als dat lukt dan neem ik mijn mobiele LCD schermpje van 7" en mijn 360 wel mee :D.

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst in een interview hadden ze deze informatie toch echt gegeven.

*Herinnert zich nog de tijd van DTM2 op PS2 waarmee je zo gigantisch kon afsnijden en je voordeel ermee kon doen. Kan er wel een filmpje van maken voor de mensen die dit leuk lijkt :9

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Misschien slim dat jullie ff een friend request aan elkaar sturen ;)

Ik ga nu mn MS wheel aansluiten en de demo nog eens aan de tand voelen \o/

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zeuren is ook een vak.

12. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik noem dit geen zeuren meer eigenlijk............Dit gaat iets verder dan zeuren..

Maar het is zeker wel zo dat als je online speelt tegen gamers met een Stuurtje, je het eigenlijk altijd aflegt als je gewoon met een controller speelt?

Peace,
    Rich_Art. ;)

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vh weekend ook weer wat met het stuurtje geoefend. Met controller kan ik vrij constant 1.05.xx rijden met de 350z fairlady, met alle assists uit. Met het stuur lukt me dit echt nog niet.

Dat hij zo gammel vastzit op mijn raceframe helpt ook niet echt. Die moet ik maar met bouten gaan vastzetten (mijn DFP stuur staat stof te vangen, speel nooit GT4 meer). Hopelijk gaat het dan beter.

Zo niet, dan ga ik SP career met stuur spelen en online wedstrijden en time trials vooral met controller denkik. Tenzij we 'wheel only' lobbies gaan maken :) Lijkt me ook tof. Alle assists uit, met stuur. Bikkels!

14. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    ok dus er is nog hoop voor me. lol...
    Mijn vrouw ziet me al aankomen met een stuurtje. Die verklaar mij voor gek.
    Dus ik hou het maar bij een gewone controller.

Peace,
    Rich_Art. ;)

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    wheel only lobby lijkt mij wel wat........... moet nog wel even het stuurtje kopen, maar online races met alleen stuurtjes is wel een tof idee

16. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Wheel only lobby's :b: !
    Ik heb inderdaad bij mezelf ook gemerkt dat ik met controller makkelijker en sneller kan rijden, alleen race ik toch liever met stuur dat gevoel is gewoon veel leuker.

Trouwens kan iemand mij verklaren waarom ik alleen van de A klasse met de Porsche fatsoenlijk kan rijden(1:01:142), die andere auto's daar kan ik gewoon onmogelijk een rondje mee maken zonder van de baan te garaken (uiteraard wel met alle assists uit, de C klasse is een eitje *) )

Dit spel is echt top :thumbs:

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker weten. In GT4 voelde het spel zo ongelooflijk goed aan met het stuur. Rondjes over de Nurburgring werden na een tijdje echt een soort 2e natuur.

Dat gevoel heb ik echt nog niet met de FM2 demo. Heb ik ook te weinig voor geoefend om eerlijk te zijn. In de Quick FAQ van de laatste WPR op FM.net is wel te lezen dat in de volledige versie van het spel je zelf dingen als deadzone, gevoeligheid en meer parameters zelf kunt instellen. Dat is mooi, en nodig.

Ik krijg er steeds meer zin in.

Peter, welke zaken vind jij nog minder aan de demo? Buiten de dingen die nog moeilijk in te schatten zijn? (A.I. bijvoorbeeld).

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat de Porsche gewoon een heerlijke wegligging heeft. :)

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat de porsche AWD is? :+

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeuren? Mag ik geen mening hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.