1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de Tsjechen geluk hebben...

2. JeePee

JeePee Guest

Het moet gewoon mooi én soepel. Je hoeft niet eens zo'n goede PC te hebben of je kan GTR2 al met 60fps draaien terwijl er 20 auto's op de baan zijn met zeer diepgaande physics en een enorm schademodel. Ook GT4 op de PS2 draaide constant op 60fps, en de HD versie daarvan doet dat nog eens dunnetjes over in een resolutie van 1920x1080p.

Forza 2 is voor een systemseller gewoon een lelijke game, en het lijkt wel van de vorige generatie als je PGR3 en Gears of War gewend bent. Maarja, gelukkig maken de gameplay en het geluid het wel weer goed, maar de graphics hadden zeker mooier kunnen zijn.

3. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken zat auto's met "rarity" die alleen maar duurder worden naarmate de jaren verstrijken. Denk aan gelimiteerde edities van bepaalde merken of juist hele zeldzame oldtimers. En aangezien in FM2 er toch een paar juweeltjes van auto's inzitten, zou ik verwachten dat ze duurder zouden worden.

Maar helaas; juist door de mogelijkheid om zelf auto's te kopen en te verkopen (offline / online) zal er nooit een tekort ontstaan aan bepaalde auto's. De markt kan dus enorm inzakken voor wat betreft bepaalde typen of tunings-levels.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF?

mazzelpikken!

5. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gimme

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een Enzo wordt nu inderdaad ook al meer betaald dan de catalogusprijs

7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    toch nog steeds beetje gt fanboy he :9 enne ik zat laatst PGR3 te spelen maar forza 2 ziet er toch echt mooier uit! ik snap die mensen die zeggen dat het lelijk is echt niet.. heb ik een andere demo ofzo :+

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Daarom zeg ik: "afhankelijk van de rarity".

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat is jouw mening. Ik vind Forza 2 er veel beter uitzien dan PGR3. Snap die hele vergelijking niet eens. GTHD ziet er leuk uit, maar die heeft veel minder physics, veel minder geluid en heeft geen schademodel. Dat scheelt ontzettend!

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tsjechen zijn dikke mazzelpikken!! :D Het boekje ziet er wel goed uit, met info van elke manufacturer.

11. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees eerlijk GT-HD ziet er gewoon ee stuk beter eruit. Maar dat komt vooral door de grbruikte kleuren. Ook werkt inderdaad de setting erg mee met al die vlaggen enz.

Maar hoe leuk zou het zijn wanneer Forza 2 eruit zou zien als GT-HD? Ik bedoel, in Forza 2 kan je je eigen livery op de auto's painten. Om vervolgens, na een paar uur bezig te zijn geweest, teleurgeteld te worden omdat je zelf niet in staat ben om de auto's net zo realistisch eruit te laten zien als de computer gestuurde auto's. Maar natuurlijk past jouw eigen ontwerp ook totaal niet in de omgeving.

Nee, laat PGR4 maar het uithangbord voor graphics worden en Forza 2 het uithangbord voor gameplay.

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!!!!! :mad: :mad: :mad:

Weet niet of ik hem nou wel wil hebben want Forza 1 vond ik niet zo super... Ik wacht wel eerst op reviews.:) Wanneer is de Nederlandse realease eigenlijk?

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    ALLEMAAL NAAR TSJECHIË!!!! GET YOUR BAGS!

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen ff een taxi bellen... zo erg is het nou ook alweer niet want Forza 2 is hier bijna uit\o/

/edit: Ga hem waarschijnlijk toch niet kopen omdat ik aan het sparen ben voor een Playseat.

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt niet hoor. Als je races wint level je zelf omhoog en daardoor krijg je korting op upgrades en auto's. Ook de auto/merk waar je mee wint levelt omhoog waardoor je nieuwe upgrades unlocked en daar korting op krijgt. Heeft dus niets te maken met hoe oud de auto is (forza houdt geen tijd bij ;))

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik geloofde me ogen ook ff niet afgelopen week toen ik hem zag staan in de free record shop. Was een pre-order kit :D

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :lol:

Hij is niet zo mooi als GT:HD, maar lelijk?? Barbi Horse adventures III is lelijk, forza is andersom gemaakt (graphics pas als laatste), en ziet er degelijk uit, met echt wel wat vette details en vergezichten. Je hebt die game zelf nauwlijks gespeeld en dingen uitgecheckt, plus dat Turn10 beweert dat de final build wél AA heeft.

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kun je veel beter een HANSSYSTEEM kopen met dat Wireless stuurtje van de xbox die in de aanbieding is voor 50 eu. Precies hetzelfde alleen geen racestoel en je kan Forza erbij kopen.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Het spel schijnt in tjechie al te koop te zijn :eek:

edit:
    nm anderen hadden het ook al laten weten :p

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    yep mijn vader is naar tsjechie voor zijn werk en gaat heeft forza 2 dus voor me gekocht en morgen komt hij terug..........dus wordt het gamen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina