1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maar 3:44:596 is wel heel ernstig hoor :eek:

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    +- 1:15 per ronde dus. IS niet snel nee. Classe C kan je 1.04 makkelijk mee halen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dit snoert meteen de mond van iedereen die zei dat de graphics lelijk waren omdat in de demo geen AA zit. En ze dachten dat dit ook niet in de Final zou komen.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op basis van de demo mag je best zeggen dat de game niet super mooi is. Buit de auto's om vond ik het allemaal wel mooi, maar waar het om gaat was/is gewoon matig. In de 1e pit-pass na de release van de demo werd er gezegd dat de final build niet veel mooier zou zijn dan de demo.
    Ik zei ook al dat AA een wereld van verschil zal gaan maken. En als AA werkelijk is geactiveerd, zul je dat dus ook goed merken. Ik hoop dat Jows een objectieve blik op de game heeft :)

En ik laat me pas de mond snoeren wanneer ik zelf de game gespeeld heb ;) Niet door 1 uitlating van Jows :)

5. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
  6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ooooooooooooooooooh het totaal!! *) Ik schrok al, dacht even dat het een ronde tijd was :lol:

7. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jows. Zou je mischien even de demo kunnen downloaden, die even kunnen spelen en dan de vergelijking kunnen maken of AA aanstaat of niet? Als de graphics namelijk klein beetje op worden gekrikt in de full-game ben ik voor de 100% verkocht :D Anders nog steeds 90% ofzo. Zou iniedergeval wel fijn zijn als je ffies vergelijking voor ''ons'' wilt maken.

Thx alvast!

8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb met die BMW gewoon de perfecte lijn zoveel mogelijk gevolgd, amper van de baan geweest of gebotst en geremd volgens die lijn, dus zoveel sneller kan ie dan niet hoor.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik zag net dat de game ook al te d-loaden is, heb er toch geen hol aan, box is niet gemod.. maar is eigenlijk eigen schuld. Als de game niet eerst in tsjechie hadden released maar gewoon overal op hetzelfde tijdstip!

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al :9 hij is echt vetjes .. en hij is zeker ietsie scherper als de demo !

zodra origineel online te bestellen is doe ik dat via play-asia !

11. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie em nog niet op je GT

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat hij hem niet legaal heeft ;) Weet niet of gedownloade games op je GT komen te staan.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor de Spring Update wel. Weet niet of de update het heeft verholpen.

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het nou maar, het kan sneller ;) Ik rij met de Honda zo'n 1.08 en dat moet sneller kunnen :) En deze is langzamer dan de BMW.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, het zal vast wel sneller kunnen, dat geloof ik zeker, maar het was een van de eerste keren dat ik het speelde en zoals ik al zei, ik ben niet zo goed in die racesims, ben meer een arcaderacer of iets er tussenin, dus ik vond het al knap dat ik zo'n nette race reed en tweede werd :D

16. JeePee

JeePee Guest

Met die BMW kan je 1:02 rijden dacht ik.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nu met de Nissan een rondje 1:11:34 ofzo gereden, weer een stukje beter, totale racetijd was met die BMW en ook nu met de Nissan minder goed door de strafseconden voor het botsen of net over de rand van de baan rijden. Daarom reed ik niet zo hard. Maar zonder die strafseconden zijn mn racetijden wel aardig. Ik heb net met de Nissan de race gewonnen. Vaak begin ik de eerste scherpe bocht op kop, maar als ik dan een klein foutje maak wordt ik ingehaald en zit ik tussen de auto's, en dan moet je veel meer remmen voor je voorgangers waardoor je langzamer bent, en als je niet remt bots je en krijg je strafseconden, dus daarom was mn tijd niet zo goed. Nu werd ik ff ingehaald maar kon ik hem weer inhalen zonder te botsen. Ik wilde net een goed rondje proberen te rijden door de andere auto's 15 seconden voorsprong te geven, maar toen haalde ik ze weer in en zat ik nog tussen de auto's waardoor het lastiger is een snelle ronde te rijden omdat ze je ophouden en wanneer je botst krijg je weer strafseconden.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als je een beetje doortrapt, rijd je 1e na de 1e bocht. In de 1e ronde kan je sowieso geen toptijd rijden, omdat je zonder snelheid start. Vervoglens kan je ronde 2 en 3 gebruiken om een scherpe tijd te zetten. Als je ingehaald wordt daar de AI in de demo, mag je nog wel wat oefenen ;)

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat zeg ik net, ik rijd eerste in de eerste bocht, en het klopt dat je pas een goede rondetijd neer kan zetten in de 2e en 3e ronde omdat je dan niet vanuit stilstand begint. Ik heb net mn eerste race gewonnen in de demo, zoals ik al zei heb ik de demo nog maar een enkele keer gespeeld en vind ik die racesims moeilijk. Maar zoals ik ook al zei, haal ik die auto's ook binnen no time weer in als ik ze 15 seconden voorsprong geef. Alleen soms probeer je wat meer risico te nemen in de bochten om een snellere tijd neer te zetten en als je dan even in de berm komt wordt je zo ingehaald en heb je ook nog eens strafseconden en dan zit je tussen de auto's, en die rijden langzamer en houden je dus op en dan bots je ook sneller tegen ze aan met het inhalen en dan krijg je ook weer strafseconden.

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nog een reden waarom je in de 1e ronde geen toptijd kunt rijden is dat je banden koud zijn. Qua banden temperatuur is de 3e ronde het beste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina