1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Als je een prijzen auto in het spel (offline) wilt verkopen krijg je er standaard 100 credits voor. Als je er dus iets aan wilt verdienen moet je hem wel op de auction house zetten. Mensen die in Amerika of Azie starten krijgen ook andere prijzen auto's en die willen er misschien wel meer credits voor geven. Zo kun je daar misschien wat redelijk geprijsde auto's uit andere regio's op de kop te tikken. Je kunt ook de auto painten of tunen om de waarde te verhogen :)

2. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game niet pre-orderen. Wacht wel totdat de eerste mensen hem te koop aanbieden.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Want?

Je kunt hem waarschijnlijk ook gewoon in de winkel kopen hè... Pre-orderen is echt niet altijd nodig. Dikke kans zelfs dat ie een dag of een paar dagen eerder in de winkel ligt. Dan duurt het alleen maar langer als je gepre-orderd hebt...

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Omdat hij hem niet perse wil, en hem voor een kleiner bedrag op de bazar wil kopen ;) Lijkt mij nogal logisch.

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Op Play-Asia staat hij nog niet als regio vrij zag ik...

Weet iemand al iets meer of deze ergens anders goedkoper te krijgen is??

Dirt is namelijk ook al aan mn "must have" lijstje toegevoegd...... :mad::mad:

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Azie versie is niet regio vrij! Niet bestellen dus. Weet niet of ie ergens anders wel verkrijgbaar is (pal europa). Ik wacht wel op de europese release.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook hoor :)
    Op release heb ik hem zowieso in bezit maar hoopte stiekem op een regio vrije versie zodat ik weer eens wat kan besparen op mn binnenkort snel uit te breiden game collectie.

* denkt aan Forza 2, Dirt, Mass Effect, Bioshock, Halo 3, Half-life 2: Episode Two (orange pack) etc... *

8. Kevin_17

Kevin_17 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had hem ge-preoderd maar vond het toch wat te moeilijk , heb ik mail gestuurd van dat ik het wil annuleren , en heb m,n factuurnummer doorgegeven , hoop dat ze heel snel antwoorden want morgen is de 48 uur annulerings tijd voorbij =(

heeft iemand dit ook al s gehad , en of dat goed ging , want wil geen 10% boete betalen als ik dalijk te laat ben met betalen , want me overschrijvingskaarten van de Abn amro komen pas over week , dus koop hem ik hem maar liever bij de MM in heerlen.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik koop 'm volgende week mooi in de winkel! Forza 1 had ik ook al dag voor de release (Bart Smit) dus ik verwacht Forza 2 ook wel donderdags te bemachtigen! :)

10. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... krijg de persversie eindelijk morgen

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bitch! :cool:

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dat word filmpjes maken he! *)

13. Kevin_17

Kevin_17 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeft iemand al es geannuleerd via e-mail en hoe liep dat af ;) aub antwoord :D

14. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt (pin me er niet op vast..) dat de azie versie regiovrij is, maar de japanversie weer niet.. ?

15. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
  16. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen goede camera... heb alleen de Go! Edit camera op mijn PSP, alleen zie het nut dan niet van filmpjes maken ;) Misschien alleen hoe het menu eruit ziet enzo en wat de mogelijkheden zijn, maar die zijn er al geloof ik.

Kan je wel jaloers maken met een foto van het doosje, boekje en/of de disc (al weet ik niet zeker of de eerste 2 erbij zitten)

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764

Komop, maak me gek! \o/

18. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien een filmpje maken van Auction House?

19. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de plek waar je stickers op je auto kunt plakken toch? Dat zal dan overmorgen pas worden, aangezien de post morgen niet al te vroeg is denk ik, en ik vanaf 13.00 uur wegmoet om te gaan werken. En 'S avonds om half 12 heb ik geen zin om nog een filmpje te maken/uploaden :)

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Nou zeg! Komt de man met de hamer bij jou zo vroeg?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina