Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fifafan

    Fifafan Guest

  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat je ook aan echte toernooien kan deelnemen dan alleen ''offline toernooien/career mode'' :)

    *Denk ik :cool:
     
  3. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn die toernooien in heerlen MM ?ik woon in heerlen ^^
     
  4. Fifafan

    Fifafan Guest

    bel ff dan ;)
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik de game toch maar wel ga halen, zit nog wel een beetje te twijfelen, maar aangezien ik ook nog een tegoedbon heb van 35 euro, hoef ik niet zo gek veel geld bij te leggen dan voor de game :9
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag MediaMarkt krantje binnen gekregen. De Logitech DriveFX kost nog maar €39,-.
     
  7. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar kwam ik ook 8er toen ik gepost had :pmaja boeie, ik vraag me nu wel af of het nu 7 of 8 juni word ,die site zegt 7 de andere weer 8 =(
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Officiële releasedatum is 8 Juni. De winkels krijgen 'm de 7de, en sommige verkopen 'm dan al. Ik heb 'm in ieder geval de 7de.
     
  9. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    :D nice ga k donderdag in Heerlen na de MM en hopen dat ie er ligt , denk wel , maar dan staan er meteen 50 op een tafel met een lcd schermpje erop , maar dat toernooi , waar moet je dat racen , en hoe weet de MM dat jij de snelste tijd hebt.

    Hmm ik wil proberen dit logo bij FM2 ''erop te gooien'' of dat zal lukken is he 2de :p

    www.bammovies.tk end an het BAM-logo.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal wel iemand bijstaan om alles bij te houden.
     
  11. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh in de MM , ja meestal is daar altijd 1 kapot , dus zal wel lange rij staan , zoniet dan geef ik zeker een poging , zo,n tv gratis , hahaha dat zou echt geweldig zijn :D
     
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij woensdag al ergens te koop is. Ik zit dan nog in mijn weekend. Donderdag begint mijn cyclus weer. Anders ga ik donderdag na de ochtenddienst ff een tijd neerzetten bij de MM en pik ik gelijk de game op.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Woensdag wordt onwaarschijnlijk. Donderdag op z'n vroegst.
     
  14. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben woensdag toch in de buurt bij de MM denk niet dat ie er dan al ligt , maar ja wie niet kijkt weet ook niks he :p
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat dacht ik in het verleden ook bij het verkrijgen van mijn 1e XBL pakketje (3 dagen vroeger), Halo 2 (2 of 3 dagen vroeger), GRAW (op maandag of dinsdag al? Bij een release van vrijdag). Het is echt mogelijk, je moet alleen héél veel rond te bellen en bereid zijn ver te rijden :cool:
     
  16. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn eigen 360 auto gemaakt! Ben nog bezig met het nummerbord zoals je ziet... vooral dat 'rondjeslogo' kostte echt veel tijd.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je hier kijkt, lijkt het wel alsof Forza 2 al in de winkels ligt.
    Ik ga er dus maar vanuit dat de meeste mensen hem dus illegaal hebben
    Ik vind dat je gewoon je spellen in de winkel hoort te kopen. Maar ja, dat ben ik
     
  18. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    JA een beetje vreemd is het wel. Vroeger downde ik ook wel eens een game. Maar die tijd is allang voorbij. Ik wil gewoon de originele hebben. Niet alleen met games maar met alle software.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  19. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid, ik heb dus wel een originele.. als je het niet geloofd maar ik je wel even een foto
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, tzou goed kunnen heb ik al met meerdere spellen gehad...vandaar dat ik em ook niet pre order.

    vette auto trouwens, hoe werkt dat bestickeren enzo eigenlijk precies? Er zitten letters in en verder? Al die logo's die mensen maken dat doen ze dus gewoon door allemaal stickers over elkaar heen te plakken??
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina