1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heeft er iemand zin om een Nederlandse politie auto te proberen? Lijkt me wel heel gaaf!
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    OI JP, die auto heb ik nog niet gezien, staat ie al ergens op het forum of heb jij hem zelf gephotoshopped?:p
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt kan dat eeuwige gezeik daarover niet ophouden. Er zijn op het moment 3 mogelijkheden wanneer je beelden ziet ;).
    - Het is van een reviewversie
    - Het is van een illegale versie
    - Het is van een Amerikaanse versie (want daar is de game al gewoon uit).

    Natuurlijk zullen er illegale versies tussen zitten, maar waarom al die aandacht en moeite daar in steken? Kijk liever naar de beelden en reviews. Ik heb namelijk ontzettend veel zin in de game en dan ga ik me niet lopen opwinden over al dan niet illegale versies.

    PS. Dit is niet alleen aan jou gericht natuurlijk.
     
  4. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook zin in...eerst ff off-line beetje oefenen en me dan in het online gebeuren mengen ;)
     
  5. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is echt gaaf man \o/ Ik ben benieuwd hoeveel werk daar in heeft gezeten.8)
     
  6. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad ziet er echt mooi uit...

    maar wat ik me afvraag ik zie bij het auction house geen auto's staan waar het design vrij van is..dat vind ik wel jammer want ik ben echt niet handig in het maken van mooie auto's maar wil wel graag een mooi design voor al mijn auto's...hoe moet ik dat dan voor elkaar krijgen?
     
  7. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk veel oefenen, of veel geluk hebben dat je een mooi design vind, dat je vaker kan gebruiken. :D
     
  8. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ok...maar ik kan dus ook iemand vragen of hij voor mij een design wil maken(maakt niet uit op welke auto) en hem betalen daarvoor...door die auto via het auction house van hem te kopen?
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja inderdaad :)
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat word het mooie van de auction house. whaaa nog ~4 dagen
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook\o/
     
  12. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    YEah , donderdag ga ik hem halen , en hoef niet te werken dus :D maja , die contest waar je die HDtv kan winnen in Heerlen in de MM welke dagen zijn dat?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Launchdag denk ik. 8 juni dus.
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die MM contest is op vrijdag tussen 11.00 en 17.00. Spelregels staan op de website onder het kopje games. Niet alle vestigingen doen namelijk mee. Jammer genoeg moet ik van 8.30 tot 17.00 werken, anders had ik ook wel een poging gewaagd.
     
  15. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand miss welke wagens voor die compo zijn te kiezen en welk parcour?

    zou een beetje lullig zijn als alle auto's beschikbaar zijn, hoop dat het gewoon de demo is in C, A of R2 klasse met mugello short?
     
  16. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    MOOI autootje netjes gemaakt man
    lukt mij nog niet helemaal ik hou het nu ff op standaard lache bakkies ;)
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die hem al bezit even een paar vragen:
    1. Hoeveel banen zitten er nu in het spel? Ik lees overal dat er ongeveer 14 tracks zijn en dat er steeds een ander stukje parcour wordt toegevoegd/weggelaten om tot een baan te komen.
    2. Hoe diep kan je het uiterlijk van de auto (bumpers, skirts, uitlaten etc) aanpassen? Is het net als in deel 1 dat je ongeveer 5 verschillende van iedere soort hebt of kan je nu ook zelf bepalen of je bijvoorbeeld aan beiden kanten een uitlaat hebt?
    3. Is het mogelijk om op een soort test-track real-time te tunen? Hiermee bedoel ik dus dat je een stuk rijd en tijdens het rijden naar een optiescherm kan gaan om de auto te tweaken.
     
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en verwacht niet dat ze dit bekent maken. Er zijn zoveel mensen met kopieen die dan al lekker kunnen oefenen dat dit het begrip "wedstrijd" een slechte naam geven!
     
  19. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even rondgezocht op de site maar bij het kopje: games ? (ik zie wel gaming, maar daar kan ik alleen uit consoles kiezen en krijg ik zo'n saaie presentatie :p)

    kan je mayB een direct linkje geven?

    EDIT: laat maar ik zie het eindelijk al : http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/games/specials/forza_competitie/index.php3

    EDIT 2: jammer dat er maar 1 tv op 12 media markten gegeven word, anders had ik miss nog wel kans op zo'n tv tje
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina