1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Leugentjes dus, maak je geen reputatie mee hier... :confused:
     
  2. Kevin_17

    Kevin_17 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan rijdt ik die maak ik daar foto van en gaan jullie weer beweren dat ie fake is
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dacht ik dus ook :)

    Als je 1.02.203 rijdt, dan kan je voor jouw geen probleem zijn om er een 1.03.100 uit te persen. Pak dan even je camera en maak er een filmpje van. Is toch niet zo moeilijk?
     
  4. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer om te zien dat mensen DMV fotosoep proberen een gratis exemplaar van forza binnen te slepen..

    5 secondes eraf in een dag is al twijfelachtig, helemaal als je met die tijd de meest ervaren/snelle forza racers van Nederland 'zoek' rijd..
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind je het gek? Je maakt jezelf wel een enorm belachelijk wezen he? Maar blijven beweren dat je de beste tijd ter wereld hebt verbeterd? Forget it...
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    snelste vd wereld is van D2C BrYce, 1.02.3 met bewijs, en jij zit daar mét STM ff eronder??? :'D

    En jij zegt geluk met STM, er bestaat geen eens zoiets als geluk met STM, als de auto gaat glijden verlies je toeren en snelheid om de auto weer recht te krijgen.

    Meer skills zonder STM > n00b met STM

    Niet dat STM gebruiken erg is, het is puur gekeken naar hoe snel je ermee kan.
    Zelfs een 1.04 geloof ik bij jou op dit moment niet. Je rijdt niet ff 5 sec van je tijd af, het is geen Burnout
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nepperd.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2 was qua kleur van pixels ook gelijk. Alleen bovenin tegen het blauwe aan niet, wat door jpeg compresse wordt veroorzaakt.

    [​IMG]

    :+
     
  9. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die link naar "het bewijs" doet het niet.........:'-(
    Ik wil ook die hoax aanschouwen\o/:thumbs:

    greetz
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat plastische chirurgie al wel niet kan doen he }:] Maar die van Kevin 17 is van mij part echt een Michael Jackson... =(
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die gast heeft z'n laatste post wel gemaakt denk ik :lol:
    Wat een pannenkoek.

    @Langejan: Nette tijd :thumbs:
     
  12. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb ik me toch even zwaar vergist, maar goed feiten zijn feiten..
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL kevin, wat ben jij een nerd zeg. 1.07, en dan ff 1 keer een 1.02.2. Man, met 1.07 doe je wss alles fout wat je fout kan doen, en dan ineens een 1.02.2? Zo simpel is het gelukkig niet. Denk dat je maar ridge racer moet gaan spelen ofzo. Jemig, denk je nou echt dat JIJ sneller kan zijn dan D2C BrYce? 8) Rot toch op man. Zijn tijd is wss zelfs gedraft.

    En tomkroes, 1.02.222, ik wacht op de foto:D Gewoon ff paar keer de 2 kopieren:D Tering jongens, hou gewoon eens op met die valse rondetijden te posten, tis heel triest |:-

    edit: Als je zo wanhopig bent om een spel te winnen, reis het land af op vrijdag, ga naar MM's toe, zet een tijd neer, en je bent vast wel bij 1 van de winkels snelste van het uur waardoor je een exemplaar wint.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  14. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon lekker allemaal online tegen elkaar racen. Dan zien we pas wie echt snel is en wie niet :)
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar dat gaat niet op voor kevin, 'want dan word hij te zenuwachtig' :lol:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Denk niet dat hij zich nog ooit durft te vertonen hier.
     
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zwaaien we allemaal even vriendelijk naar hem als hij in de grindbak staat _0/
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    naast mij :+ Maarja kwam door mijn lekke band :+
     
  19. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    echt triest als je zo probeert te winnen.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Uitgespuugd door Xboxworld anyone? Gewoon diep en diep triest hoe dit soort personen mensen proberen te overtuigen dat ze de beste zijn en meer dan andere kunnen. Ik zelf rijd ook geen goede rondetijden, ik heb de demo zelf even gedaan en heb ook maar 1:07 nog wat gereden. En dan denkt een of andere flapdrol even in een dag de wereld tijd te verbeten en dan wilt ie dat we het nog geloven ook? Gelukkig zijn wij zo gek nog niet om in zo'n overtuiging van een zot te trappen. Maar goed, Kevin.. Bewijs je maar eens online tegen Xboxworld in een race zoals ik al eerder zei. Waarschijnlijk heb je daar het lef niet voor omdat je na ronde 1 al achterste voren in de grindbak staat geparkeerd.. Schooierige laffaard.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina