1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de demo nu met alles uit, dus op z'n moeilijkst, tjesus, zelfs het starten is al tricky, maar oooooh zo vet wanneer het eenmaal goed gaat.
    Man ik hoop echt dat ie er is morgen,want dan kan ik gelijk lekker na mijn autorijles, gelijk verder racen ingame :p


    Is het ook mogelijk om op Live bepaalde 'brand only' races te houden? Ik bedoel dan bijvoorbeeld, VW New Beetle only races, of Ferrari only races, noem het maar op? Kan erg grappig zijn om bijvoorbeeld alleen maar kevers te zien rijden, ach boeie...als zoiets er niet inzit kan je zoiets vast zelf wel instellen voor je eigen server.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn instructrice vond het niet cool als ik weer veel had zitten gamen. Dat merkte ze direct als ik in de auto stapte :+. Nu doe ik het gewoon allebei :9
     
  3. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes zojuist alweer 01:06:002 gehaald dat is weer 0,5 sec sneller :D:D:D mijn dag kan niet op (niet dat dat zo geweldig is maar voor mij wel)
    Wel balen dat het niet 1:05 hoog werd :mad:

    ook filmpje op youtube geplaatst miss kan iemand tips geven ?
    (ik plaats zo de link)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Goude tip, plaats de link eens van het filmpje *)
     
  5. Fifafan

    Fifafan Guest

    Wie gaat er zo mee online spelen ?

    voeg toe Mars NL :)
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jij een exemplaar voor me hebt liggen, graag
    ;)
     
  7. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Op start/finish naar de 4
     
  9. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ah k thx
    doe ik ook :)
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik moet nog goed nadenken over het ontwerp van mijn auto. Hij moet natuurlijk wel uniek zijn. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2007
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol is dat de reden waarom ik zoveel trager ben :p Ik schakel in de eerste bocht altijd naar zijn 2 daarna naar 3 die 2 bochten in zijn 3 daarna op recht stuk naar zijn 4. Meteen weer naar 3. Dan op het rechte stuk weer naar 4. Bij die eerste bocht dan weer naar 3 en dan de laatste bocht naar 2 :p
     
  12. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    héhé, probeer ze eens allemaal in derde te nemen, en juist het rechte stuk in 4e wanneer je moet é ;)
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Sprongetje uit de corkscrew :p
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  14. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik zie dat op Dixons.nl FM2 uit voorraad leverbaar is... Jammer dat ik geen geld heb op het moment, anders was ik wel even langsgereden. Heb hem dus maar besteld bij bol.com met een acceptgiro \o/

    Donderdag mijn laatste tentamen, vrijdag FM2 en eigenlijk ook al zomervakantie \o/

    Ik heb overigens vaag vernomen dat bij de LCE een sleutelhanger zit. Kan iemand dit bevestigen?
     
  15. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ndimension: Ja als je hem gepreordert had dan kreeg je een sleutelhanger, kweet niet of dat ook is als je niet preordert?

    Wow ! coole foto !
    Trouwens mijn filmpje van 1:06:002
    http://video.google.nl/videoplay?docid=6409721245467538816&hl=nl

    Er moet nog het een en ander verbeterd worden :p,
    Ten eerste ga ik zoals hierboven staat alles maar eens in de 3e nemen en start stuk in 4e
    Dan ik heb het idee dat ik heel veel tijd misloop in de eerste bocht:), kan iemand misschien mij duidelijk maken hoe ik dat ingodsnaam moet flikken
    andere tips zijn ook welkom *)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  16. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Te hard de eerste bocht door, die moet je met ongeveer 100 km/u doen en volgens mij de laatste bocht iets langzamer
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [yt]zA0H759QAN0[/yt]

    Speciaal voor Geert, wou een 1.05 neer zetten op de Camera, maar dat werd een 1.04 laag :+
     
  18. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem alles in de 3,
    104'5 snelste (met controler) met stuur kom ik ook alweer aardig in de buurt 103 hoog zit er wel in. Winst zit hem in het smooth rijden, goeie lijnen etc.
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Dat lukt mij dus echt nooit..:emo: Maar waarom ging je nou door het gras in de voorlaatste bocht? Is dat sneller?
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Die bocht moet je sowieso extreem strak nemen om er hard en mooi uit te komen :). Dus als je dan een stukje door het gras gaat hoef je niet langzamer te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina