1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier ook mensen die de LE hebben gereserveerd of gaat iedereen haast voor de gewone versie
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dus je kan gewoon naar de VS gaan, een mustang kopen om vervolgens naar japan te gaan en een nissan te halen om in Europa te racen ofzoiets?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag gebeld naar shop, volgens mij hadden ze em al maar morgen ze em gewoon niet verkopen. Morgen en anders vrijdag werd er gezegd, Microsoft is hier vrij streng in zei de shop....en dat is iets wat ik dus niet vat....ze willen toch gvd games verkopen, MS....? Dan wil je toch JUIST dat ie zo snel mogelijk in de verkoop gaat?......
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    *spam spam, abonneert

    Heb de laatste LCE van Dixons hier :D Net begonnen met de Golf Mk II, natuurlijk wel meteen even een supercharger erop geschroefd en gaan! Net ook de Lancia Delta Integrale gekregen, oldskool _O_
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    zoals uitgelegd staat, is het om oneerlijke concurrentie te voorkomen:)
     
  6. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laden duurt soms erg lang moet ik zeggen! Maar verder hartstikke mooie game, inderdaad zijn de graphics net weer wat mooier dan die van de demo. Vooral de auto's zien er smoother uit. Ik ben begonnen met off course de Europe region en heb gekozen voor de Peugeot 207 RC (vanwege de hogere rarity en dus net weer wat meer rewards per race)! Ben de boel lekker een beetje aan het ontdekken (heb Forza 1 nooit gespeeld was voorheen altijd Gran Turismo "gebruiker").

    Game/race ze iedereen die hem al heeft!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb eigenlijk altijd mijn games eerder dan de street-date. Ik vind eigenlijk die hele streetdate echt onzin, waarom zo moeilijk doen? Wat maakt het uit? Nu krijg je overal oneerlijke praktijken. Ik ken toevallig iemand die games aan mij kan leveren voor de release, maar dat doet ie niet bij iedereen. Is niet eerlijk, en dat weet ik. Maar ik lig er niet wakker van, het komt enkel en alleen door de streetdate die nergens over gaat. Wat wint MS of wie dan ook daarmee? We spelen wereldwijd tegen elkaar online, terwijl de Japanners en Amerikanen bijna altijd al een week of wat bezig zijn voordat wij mogen. Onzin is het.

    Ik heb de game overigens nog niet, gaan hem vanavond even halen. Was niet echt een must have voor mij eigenlijk. Maar er is niet veel soeps de laatste tijd dus is het wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar je kunt maar één career beginnen. Dus maar in één Region starten.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben bezig een Renault Clio Sport te beplakken in het thema Gamekings :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga zometeen even de overige 2 races winnen die nodig zijn om de Clio te unlocken. Daarna ga ik 'm mooi bestickeren voor de Renault Clio Cup! :)
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Betekent het dat als je bijv. europe-regio kiest,je geen japanse/amerikaanse autio,s kan rijden in de careermode?
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Waar kan een mens zich druk om maken zeg |:-
    Wat boeit het dat iemand een spel eerder heeft dan jij? Wil je overal haantje de voorste zijn ofzo?

    Zolang de release dates binnen een paar dagen van elkaar liggen ipv weken tot maanden maakt het mij niet zoveel uit. Heb zolang moeten wachten dan kunnen die dag of 2 ook wel.

    De onderlinge competitie tussen winkels mogen ze zelf uit zoeken en heb ik geen boodschap aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  13. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG ik heb FM2 gepreorderd bij Mediamarkt maastricht. (de collectors edition)... en dan zeggen ze dat het spel niet binnen is gekomen (alleen de standaard versie is verkrijgbaar)... leverancier heeft geen Collectors edition gestuurd. en dat zou misschien ook niet meer gebeuren.!!
     
  14. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigelijk het verschil tussen de 2 versies?

    iets met een boekje en extra auto's toch? en hoeveel euro scheelt het?:D ben benieuwd dan ben ik best bereid om iets meer te betalen.
     
  15. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een berichtje over de Gameshop in Den Haag: ik heb ze gebeld en Forza Motorsport 2 komt vandaag niet meer... Als het goed is, zal het spel morgen (donderdag 7 juni 2007) geleverd worden... Blijkbaar mag de game dan gewoon verkocht worden...

    Mooi zo... :b:
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    In Enschede precies zo:+
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, dank aan DIxons ;)

    Net begonnen en mn eerste indruk is zeeeeer positief. Zoals eerder is aangegeven.,,,, De graphics zien er beter uit in de retail versie dan in de demo!
    Net dat beetje extra dat de game nodig had voor mij :D

    Met de Mini S begonnen en nu aan het sparen om te pimpen. Ik ben happy \o/
     
  18. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik vind Forza nogsteeds een erg goeie game maar ik vind het jammer dat er niet in de regen gereden kan worden.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij de Dixons is de normale versie €62,99 en de LE €69,99.
     
  20. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nog de link geven naar dat topic van de clio cup...kan het namelijk nergens vinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina