1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm mijn xbox heeft zojuist krassen op de disc gemaakt waardoor hij niet meer werkt...

    Iemand een idee wat het beste is, game omruilen of xbox laten reparene, hoewel hun ontkennen dat er geen schade aan cds komen...
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb 'm ook maar effe gehaald, maar ik heb toch nog steeds diezelfde stomme, zwaar irritante kartels over m'n auto lopen. Het ziet er gewoon echt niet uit... :mad: Ook ziet de auto er 'n beetje cell-shaded (à la Crackdown bijna) uit. De randen zijn 'n beetje te dik lijkt 't wel...

    Ik zal straks misschien toch maar 'ns een fotootje schieten van dichtbij om het te laten zien.

    Ben overigens net twee keer over Mugello Short gereden met een Carrera GT (waarvan het geluid heel behoorlijk is nagemaakt!), dus veel kan ik er nog niet veel over zeggen. Behalve dat ik er zin in heb :)
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzit er over te denken om me te laten invriezen en te ontdooien als de game er is :cool:

    *denkt aan south park aflevering waar cartman zich invriest om zo niet te hoeven wachten op de nintendo Wii 8)
     
  4. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de orginele porsche velgen kan kleuren, wil namelijk een gt3 rs maken. Maar ik zie nergens staan om de velgen te kleuren.

    Of kan dit nooit met orginele velgen?
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ha wat een geluk! Ik heb iemand die maandag de gewone versie van mij wilt overkopen dus heb ik nu toch voor het weekend de normale maar even gehaald! \o/ Dat word dus gamen vanacht!
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had precies hetzelde gevoel!! Gisterenavond met wat lui online geweest en naar hun idee waren de graphics in de volledige game ook beter....

    Het zou daar aan kunnen liggen dat hierdoor de game op meerder fronten beter oogt...

    Ik en velen met mij denken daar toch anders over....
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist m'n CE om laten zetten in de gewone versie, dan heb ik hem morgen. Bij nader inzien heb ik toch niet zoveel behoefte aan de CE, zeker niet als ik daar nog een aantal dagen extra voor moet wachten, en ik geen zin heb om het spel voor 10 euro meer aan te schaffen.
     
  8. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke auto beginnen (Europa)?
     
  9. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Toe maar weer mazzelaar:D
    Nau lekker gamen zou ik zeggen, je moet voor heel wat ce'ers die nog moeten wachten compenseren:thumbs:
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Golf 5 of mss Audi TT :)
     
  11. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb hem nu ook...als iemand serieus wil racen voeg me maar toe mijn gamertag is Nutterd NL
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt volgens mij helemaal :)
    Straks wat online geraced met wat gasten van xbw. Iedereen standaard clio v6 _O_ Ga hier nog extreem veel plezier aan beleven.
     
  13. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je kan in de game altijd nog een andere regio kiezen voor het bedrag van 100.000 credits. Ik denk dat de meeste hier toch wel zijn begonnen met Europa (ik ook en heb voor de Peugeot 207 RC gekozen).

    Game ze!
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zo daarnet ook eens lekker gereden

    Ook voor mijn gevoel, is dat "iets extra's" wat niet in de demo zat, er nu wel bij in de full-game

    Maar ben pas net begonnen, en wat vinden jullie dan handig om te doen, je begin auto helemaal te tunen, en snel omhoog te werken (hoge klasse) of steeds nieuwe auto's kopen, en deze naar de top van een bepaalde klasse tunen.
    En dan nog een vraag, welke auto is aan te raden om te kopen, zo na +-3 uurtjes spelen heb zelf nog niet echt een fijne auto moet ik zeggen. (zo van rond de 40/50.000 credits.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cool was dat he. Doe je ook mee aan de RCC?
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nog niet ingeschreven :) Best interesse!
     
  17. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kies je toch gewoon zelf uit? Als we het hele spel voor je uitstippelen is er toch niks aan? Je moet het juist een beetje zelf ontdekken, dat is juist leuk bij zo'n spel.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gaat helemaal goedkomen \o/:).
     
  19. Nutterd nl

    Nutterd nl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je via internet niet bieden op het auction house?
    ik dacht dat dat ook kon via de website van forza maar je moet het dus in je xbox doen..
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me 1e indruk is echt goed van het spel. Met een stuur racen is echt zo gaaf. Zo lekker als ze soms die bochten neemt. Geweldig. Online word denk ik wel met controller, ff kijken hoe dat nou gaat!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina