1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De_Sint

    De_Sint Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu en dan gaat de controller of stuur niet uit via die methode. Ik heb het zelf met het stuur. Dan is het stroom eraf de oplossing. (van het stuur en niet van de console ;) )
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jemig deze thread groeit niet normaal snel

    Iig de game is. Demo is :eek: het volledige spel is :cool:
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je een plaatje heb gemaakt, waar kan je dat opslaan zodat je hem weer kan gebruiken. Kan het nergens vinden :confused:
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga naar een layer --> edit layer --> Hightlight all layers --> start --> Creat new vinyl group
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Thanx baggerman!
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Foto's van mijn gare kwaliteit:

    Don't mind de flitser, 't gaat om de dakrand en de auto
    [​IMG]

    Van iets verder weg
    [​IMG]

    Nog iets verder
    [​IMG]

    Volgens mij is dit toch echt niet de normale, te verwachten kwaliteit... [​IMG]

    Edit: Door de verkleining lijkt het bij de twee onderste foto's wat scherper te zijn, maar je ziet ook daar de kartels. Ik zal alleen niet de grote versies van de foto's posten want dan verneuk ik echt de lay-out...
     
  7. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je daarmee bedoelt demo < full game :9
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Even de full size foto's. Ziet het er bij jullie ook zo lelijk uit @ HD??

    Link 1
    Link 2
    Link 3
     
  9. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er hier uitstekend uit , een erg toffe game. Eindelijk is een fatsoenlijk game op de 360 en volgende week ook Dirt. Heb zelf ook de L.E.

    Super game _O_
     
  10. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Kzou zeggen breng de game terug......

    Ben het een beetje moe dat gezeik over dit soort dingen. Waar gaat het nu om, de gameplay of een karteltje...
    Als je geen kartels wil, koop dan een fotocamera en ga naar een showroom van een autodealer, maak foto's en hang deze boven je bedje...... _0/
     
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik snap het ook niet helemaal.. maarja ieder zijn ding.
    Voor Europe, welke car kan ik het beste kiezen eigenlijk??

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja gozer, het boeit me normaal geen flikker of een spel er mooi uit ziet of niet maar ik heb net een gloednieuwe TV en ik vraag me af of er niet iets grondig mis is met de instellingen van dat ding. Niet meteen lopen zeiken, rot anders een eind op. Antwoorden is niet verplicht.

    De demo van Dirt ziet er prima uit en ook R6: Vegas is snaarstrak. Vandaar mijn vraag of ik iets verkeerds heb ingesteld voor Forza of in het spel zelf (who knows? ik snap de ballen van al die technische prietpraat...).
     
  13. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de Forza graphics zijn niet heel erg super . De Demo van Dirt is inderdaad mooier kwa graphics. :+
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    * zucht *

    De eerste de beste Xbox Live Career game die ik pak zit vol met spookrijders =( Why in the world kopen dit soort mensen zo'n spel. Ga shooters spelen als je zo graag mensen wil raken. Ik lag ver aan de leiding maar omdat ik zo'n vent 3 keer heb moeten ontwijken (een paar honder meter door het gras) werd ik ingehaald en 2de geworden.

    Ik probeer het over een paar weken wel weer, als de grootste noobs weer op andere spellen lopen te vervelen.
     
  15. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je dan naar gameplay kijkt :X in DIRT rem je en sta je stil en sturen is meer of helemaal links of helemaal rechts. Nee dan liever maar forza met mindere graphics en een dijk van een gameplay ;)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dat was het punt niet en volgens mij is iedereen het daar wel over eens ;)
     
  17. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach een verhelderende uiteenzetting is nooit verkeerd ;)
     
  18. ForzaRJ NL

    ForzaRJ NL Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De rijders die je gefrustreerd van de baan knallen wanneer je ze inhaalt zijn ook vrij irritant. Als je het per ongeluk doet is het vervelend maar de bulderende lach bij de "pleger" zelf geeft toch wel de indruk dat er opzet in het spel zat :mad:.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ M@ximuS: Zoals ik al zei is er dus niks verhelderends aan [​IMG]

    Maargoed, kan iemand me dan misschien gewoon vertellen of de auto's er bij hem/haar ook zo uitzien? Zoals op de links die ik heb geplaatst dus. Bij voorbaat enorm veel dank voor een reactie waar ik wat aan heb [​IMG]
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Gcshop :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina