1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wilde hem vandaag ophalen, ze hadden hem nog niet dus ik had de normale meegenomen die ik morgen omruil tegen de LE.. En gvd wat is het vet :9

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de game op een JVC 26" HDtv met de component kabel en op 720p resolutie. De kartels zijn er daar ook. Ik zie precies hetzelfde als jij op de fotos. Ik stoor mij zelf daar niet zo aan maar ze zijn er wel. :)

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, dank je. Speel op 32" en ook op 710p en ben er sinds 5 minuten achter dat het inderdaad gewoon aan het spel ligt en dat de instellingen op m'n tv prima zijn.

Het ging me niet om de graphics van Forza (gameplay über alles, graphics boeien me amper) maar om of ik de instellingen van m'n gloednieuwe tv wel goed had staan omdat het me zo tegenviel. Maargoed, ik ga nu maar eens van het spel genieten :)

Iedereen die serieus heeft gereageerd of heeft geprobeerd me te helpen, bedankt [​IMG]

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net forza ff een beetje gespeeld en mijn 1ste indruk is erg geod :)! vind het een heerlijke game, heb nog niet veel gedaan, 3 races ofzo en 1 autotje zitten pimpen, nog niet helemaal af, ga ik morgen weer verder mee, erg moe nu...! maar de gameplay vind ik harstikke goed! graphics vind ik '' niet slecht '' morgen ga ik ff alle tijd nemen of nog eens rustig naar alles te kijken!

5. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Hey doe ff gewoon, ik heb niet met je geknikkerd hoor...
    Als je geen comments wil, post dan ook geen vragen op een forum.

Peace,
    Rich_Art. ;)

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was 'n reactie aan het adres van FrankX.

7. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij verschillen de kartels per circuit. De eerste race die ik deed in de career waren ze aanwezig maar een paar circuits verder (weet ff niet meer precies welke) zag je helemaal geen kartels meer. Klinkt een beetje raar maar het is wel zo (hier in ieder geval wel (HD)).

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kartels of niet, wat een meesterlijke game is dit zeg!
    Ik heb in deze paar uur tijd nu al meer lol gehad dan in totaal met Gran Turismo ;).

Ik ben eindelijk weer eens verslaafd aan een game! O-)

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    nou net ook een race "series" online gedaan met 1 maat en 2 andere gasten... man o man, is wel erg vet.. alleen jammer dat 1 gast enorme lag had, dus de hele tijd sprong die auto voor of links of acher mij of in mij op... héél irritant, daarnaast remde of ramde deze gast altijd te laat in een bocht waardoor die altijd iemand aantikte... DaMMiT! Als je wil beuken ga dan FN3 spelen of burnoutrevenge!

voor de rest vindt ik t echt super!

Vindt t er ook erg mooi uitzien.. op zowel mijn monitor als mijn tv..

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het dat de scoreboards van alle klassen gezamenlijk zijn? Em miet meer afzonderlijk zoals in Forza 1. Ik zat namelijk vandaag te kijken en een U klasse auto stond gewoon tussen de R1 auto's op het scorebord!

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Voor iedere career race is 1 scoreboard, maakt niet uit met welke klasse gereden. Voor hotlap is per track een apart scoreboard voor iedere klasse.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je geen ander bumpers en zo op je wagen zetten? Altijd die forza dingen.... Of komt dit gewoon later in de game?

13. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle auto's hebben verschillende bumpers van origine. Vooral auto's als ferrari en Porsche hebben dat niet. De makers van Forza hebben hun eigen bumper voor elke auto gemaakt om er toch voor te zorgen dat elke auto nu een custumized bumper hebben. Dit was in Forza1 niet het geval.

Let: zo ver ik gemerkt heb zijn alleen de Forza bumpers geschikt om de downforce te tunen. De anderen zijn alleen voor het plaatje.
    Als je een tuner freak bent om je auto af te stellen, heb je meer aan de forza bumpers dan aan de commerciele.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Had eerlijk gezegd wel meer verwacht van deze game. Gameplay is wel redelijk ondanks dat ik me af en toe af vraag waar het realisme in zit. Als ik in de werkelijkheid op circuits rijd dan heb ik mijn auto's echt niet zo flink aan het glijden met onderstuur/overstuur als in deze game nadat ik hem getuned heb.

De circuits en de omgevingen er van zijn zo ontzettend saai en duf. Totaal geen leven te bekennen en lijken net 2d plaatjes die ze er in geplakt hebben. Als ik dan in de menu's en garages naar me auto's kijk lijken ze ook niet bepaald van het scherm af te springen. Ondanks dat ik geen graficshoer ben had ik wel verwacht iets beters te zien dan een een Gran Turismo 4 kwaliteit waar deze game nog niet eens aan kan voldoen.

Vindt het dus ver een zwaar overrated game, maar nog wel redelijk leuk om te doen voorlopig. De modus om je eigen look voor de auto te maken kan je langer bezig houden dan het racen zelf. Maar moet wel bekennen dat ik pas net in de Career alle lvl0 races met alle auto's heb afgerond.

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag... gister avond haalde ik de achievment nog van dat ik career lvl 1 had gehaald... maar die staat er nu nog niet bij, op xbox.com dan en als je mijn gamercard checkt.... als ik op de 360 inlog staat die er wel gewoon..

16. OMD-2

OMD-2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt is het geluid! fantastisch.

Dit is het echt het eerste spel waarbij ik gewoon VTEC hoor inslaan :D
    lekker dat rouwe geluid. ben nu level 13, moet nog veel halen.

O, wat is driften toch leuk. Die Silvia leent zich er goed voor :p

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    paar dingen vinde ik wel irritant de muziek en en de om de haverklap gratis auto's krijgt ik he nu 30 auto's in de garage staan, en ze zeiden dat je het hele spel kun spelen met 1 auto maar ik heb nog nooit 1 auto 2x gebruikt.
    Maar het is toch een verse game.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vanochtend om half 7 klaar wakker, en nog in een redelijk koele slaapkamer eventjes 3 uur kunnen gamen. Heel de exbition (ofso :+) uitgespeeld, alleen de een na laatste is een beetje lastig, de rest doe je allemaal in één keer op goud :eek:

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee wat de achievement Crushing victory wilt zeggen ? en die van natural had ik ook moeten hebben want ik zet alles op off.Wat moet je nog doen dan ? zit nu in level 10 echt een goed game

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Difficulty wat hoger zetten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina