Volgende reden van het laat leveren van de L.E. staat op de website van de winkel foregames...blijkt een big fuck-up te zijn van MS :
Het verhaal van het uitleveren van Microsoft van Forza Motorsports 2 kan de geschiedenis boeken in als, rommelig, paniekerig en niet te vergeten ongeloofelijk.
In de stijd voor de gelijke behandeling van retailers is besloten om veel shops pas later uit te leveren.
ForeGames is een winkel waar alleen maar gamers werken, jongens zoals jij en ik die graag de hele dag niets anders doen dan alleen maar gamen, gamen ... wat eten en weer gamen dus we weten hoe graag een nieuwe game in je bezit moet zijn.
Als we vandaag horen dat er ergens iets uit is proberen we het nog vandaag binnen te krijgen en niet te wachten tot morgen. Dat is de reden dat Microsoft in deze heeft besloten om de rem op FM2 te zetten.
Maar die rem is ergens blijven steken volgens mij. De hele lading L.E. voor driekwart Nederland stond donderdag nog in Engeland en zou vrijdag bij alle winkeliers in de schappen moeten liggen.
Nou je kunt mij veel vertellen maar tussen Engeland en Tilburg zit een hele rits aan asfaltweg waar alleen maar files staan dus dat was bij voorbaat al een hopeloos verhaal. Feit is dan ook dat FM 2 L.E. gisteren niet overal in de schappen lag. Sterker nog, zelfs vandaag, zaterdag 9 Juni 2007 zal de game er nog niet zijn.
Wanneer verwachten we de L.E. game dan wel binnen. Zeer waarschijnlijk pas as dinsdag, misschien nog maandag als ze per koerier rond gaan dan kan het dezelfde dag nog binnen zijn. Dus hierbij aan iedereen die een FM2 L.E. heeft besteld. Nog even geduld a.u.b.
Een conclusie die velen hieruit trekken is dat Microsoft zich met de XBox 360 wel "the King of the Consoles" voelt maar met dit soort dingen toch aardig de pot mist tijdes het pi.s.n. Niet een beetje mis nee de hele vloer ziet geel.
Laten we hopen dat dit een eenmalige mixup is van iemand die aan de top van het bedrijf het beleid voert en dit soort beslissing mag maken want ik denk dat er heel veel mensen in nederland bij zijn gekomen die ineens ook ,,, ach laat ook maar zitten zo verlaag ik me maar niet.
Namens ForeGames onze excuses voor de opgelopen vertraging. Met dank aan MS.
Laatst bewerkt: 9 jun 2007