1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Forza via GCShop nog steeds niet binnen. Staat wel al twee dagen op verzonden :mad: ik hoop dat hij vandaag nog komt heb nu tijd morgen niet :mad:.

2. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die achievent gehaald door met een veelste dikke mustang een beginners race te doen en dan gewoon een andere auto lappen.

3. Tjerk

Tjerk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook, tussen de site en de game werkt het nog niet helemaal 100% maar dat is een bijzaak toch? die achievements komen later wel. Waar het nu om gaat is het racen:b:

4. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ok.. dan heb ik niks gezegd...

Peace,
    Rich_Art. ;)

5. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh mailtje van de GCShop. Fout met de uitlevering van de L.E uitvoering. Komt dus pas dinsdag. Ze zeggen maandag maar dan bezorgt de TNT niets :mad: Dus ik kan pas dinsdag spel.

6. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Nerazzurri, er is niks mis met je tv hoor.
    Dit is helemaal zo als hij er uit hoort te zien.
    Bij mij ziet hij er precies hetzelfde uit.
    Ik begrijp je angst, toen ik mijn tv had gekocht had ik precies hetzelfde gevoel als jou.
    Maar de ene game ziet er nou eenmaal mooier uit dan de andere.

Even off topic: je moet eens proberen aan wat 720p filmmateriaal zien te komen.
    Er zijn diverse sites met korte demo clips.
    Als je thuis bent in de wereld van usen#t is het helemaal simpel.
    Dit materiaal kun je gewoon streamen dmv vista of media player11.
    Ik denk dat je dan ineens niet meer twijfelt aan je scherm.
    Let wel op dat je WMV files gebruikt!

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de mijne gisteren netjes binnen van GC.

Heb er al 10 uur mee zitten spelen, lol. echt geweldig!

nu 61 gp gehaald :p (die ene is voor twee Koreaanse auto's kopen, haha)

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de thread niet doorgelezen. Dus als het al gepost is: sorry...

Ik had deze week niet eens tijd om de lokale E-plaza te checken voor Forza.
    Ging daarnet pas langs Mediamarkt R'dam Centrum: Forza = daar €44,-!! Stond wel gewoon € 58,- op het stickertje... Zullen wel een actie hebben.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Het beste wat je kan doen is alle assist uitzetten en diffe op het hoogst zetten en het belangerijkste is handmatig schakelen die moet ook uit trapte ik ook eest in dan krijg je 2 achievments hardcore en naturel

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    sorry typfouteje handmatig schakelen moet ook aan

11. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Met welke wagen zijn jullie gestart in Europe??

Peace,
    Rich_Art. ;)

12. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was zeker de non LE editie. Ze zijden ook dat die wel leverbaar was.

Ik vraag me dan af waarom mijn bestelling op verzonden staat en waarom ze gister een mailtje sturen dat als je wil annuleren dat je dat ook gister had moeten doen. Beetje kort dag he :\

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de audi maar gepakt, die ging wat sneller dan de 207 dacht ik.

14. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Volgende reden van het laat leveren van de L.E. staat op de website van de winkel foregames...blijkt een big fuck-up te zijn van MS :

Het verhaal van het uitleveren van Microsoft van Forza Motorsports 2 kan de geschiedenis boeken in als, rommelig, paniekerig en niet te vergeten ongeloofelijk.

In de stijd voor de gelijke behandeling van retailers is besloten om veel shops pas later uit te leveren.
    ForeGames is een winkel waar alleen maar gamers werken, jongens zoals jij en ik die graag de hele dag niets anders doen dan alleen maar gamen, gamen ... wat eten en weer gamen dus we weten hoe graag een nieuwe game in je bezit moet zijn.
    Als we vandaag horen dat er ergens iets uit is proberen we het nog vandaag binnen te krijgen en niet te wachten tot morgen. Dat is de reden dat Microsoft in deze heeft besloten om de rem op FM2 te zetten.

Maar die rem is ergens blijven steken volgens mij. De hele lading L.E. voor driekwart Nederland stond donderdag nog in Engeland en zou vrijdag bij alle winkeliers in de schappen moeten liggen.

Nou je kunt mij veel vertellen maar tussen Engeland en Tilburg zit een hele rits aan asfaltweg waar alleen maar files staan dus dat was bij voorbaat al een hopeloos verhaal. Feit is dan ook dat FM 2 L.E. gisteren niet overal in de schappen lag. Sterker nog, zelfs vandaag, zaterdag 9 Juni 2007 zal de game er nog niet zijn. :mad:

Wanneer verwachten we de L.E. game dan wel binnen. Zeer waarschijnlijk pas as dinsdag, misschien nog maandag als ze per koerier rond gaan dan kan het dezelfde dag nog binnen zijn. Dus hierbij aan iedereen die een FM2 L.E. heeft besteld. Nog even geduld a.u.b.

Een conclusie die velen hieruit trekken is dat Microsoft zich met de XBox 360 wel "the King of the Consoles" voelt maar met dit soort dingen toch aardig de pot mist tijdes het pi.s.n. Niet een beetje mis nee de hele vloer ziet geel.
    Laten we hopen dat dit een eenmalige mixup is van iemand die aan de top van het bedrijf het beleid voert en dit soort beslissing mag maken want ik denk dat er heel veel mensen in nederland bij zijn gekomen die ineens ook ,,, ach laat ook maar zitten zo verlaag ik me maar niet.

Namens ForeGames onze excuses voor de opgelopen vertraging. Met dank aan MS.

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  15. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een room aangemaakt; DonGevity NLX

Wie wilt een bochtig circuit klasse D rijden? :)

16. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik vroeg mij af of dit een spel voor mij was want wat ik ervan gehoord heb ben ik er aardig enthousiast over. Maar ik had hetzelfde met Forza 1 en dat vond ik uiteindelijk toch een beetje eentonig worden. Is hier wat aan gedaan in deeltje 2 of is de carriere nog steeds hetzelfde?

Greetz Cees

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets wat MS niet kan :thumbs:

18. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is en blijft een kutspel.

19. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kloteeee voor de eerste keer Disc unreadable. Was net 10 minuten bezig met een race..

20. Ashavan

Ashavan Guest

Inderdaad. De game leeft niet op aan de hype en als je een sim racer wilt moet je nog steeds wachten op een fatsoenlijke game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina