1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Zoiets was te verwachten, heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan. Maar dat was met FM1 ook al erg zo. Erg jammer als je het mij vraagt. :{
     
  2. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen mogelijkheid om collision uit te zetten dan, net als bij moto gp... Zo niet..btr komt er dan een opdate dat wel kan!
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik wel mee met een Formule Renault... :+
     
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    als t op de virtuele ring is zoals frankx zegt, doe ik ook wel mee :) lol
     
  5. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel raar vind is dat als die AI je vanachter ofzo aantikt je dan ook straf seconden krijgt. Zij doen het fout niet ik....
    Dat is een beetje een misser denk ik.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar als jij keihard remt, en allemaal zit te blocken, zodat hun tegen jou aanrijden. Ben jij nog fout.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet... Je zit helemaal niet fout, ze moeten maar zorgen dat ze je (niet te hard) raken... Maar als ze dan jou aantikken rem je in de meeste gevallen te vroeg want door laat echt hard te remmen zul je niet vaak iemand tegen je aankrijgen, tenzij die eraf wil vliegen....

    Is in het echt ook.. Pas als er een blauwe vlag wordt getoond mag je iemand niet meer blocken... En je mag maar 1 keer van positie wisselen op een recht stuk.. En aangezien Forza geen blauwe vlaggen kent :+
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dat is de game, als je wilt remmen moet dat toch kunnen, diegene die achter je hangt moet dan gewoon opletten. Je kan moeilijk maar niet remmen omdat er anders iemand achterop klapt...
    Ik blijf het raar vinden.
    Zelfde geldt voor als ze van links naar rechts komen en jij zit daar tussen, zodra ze je aantikken krijg je straf seconden. Terwijl ik gewoon de lijn volg en hun naar binnen komen.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    En dat is dus ook een beetje jammer in het spel. Ik ben getboned op het moment dat ik een auto een rondje lapte. Mijn tommy kaira R34 (gepimped tot U999) scheurde een bak voorbij met meer dan 100 km/uur snelheidsverschil toen die bak scherp instuurde???? Dat was dus op de nissan ring, waarom je daar überhaupt scherp in zou willen sturen is mij al een raadsel.
     
  10. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vloog de eerste bocht tegen mijn zijkant en dan nog hoeft ie mij niet van de baan te beuken als hij een ronde achterstand heeft. =(

    Mijn headset moet ik vanavond maar eens fixen. Gisteren voor het eerst dat ding uit de verpakking gehaald. Ik dacht dat ik de mic had uitgezet. Blijkbaar niet dus. :9

    Mijn excuses dan. Ik dacht al waarom gaat iedereen nu weg. :9 Daarna lag mijn internet ook te fucken. :'-(

    Ik ben vanavond ook wel in voor een race. Alleen zijn de kansen op botsingen wel wat groter, omdat ik dan in een ietwat beschonken toestand ben. :9
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu level 20 in Career. Dit is geloof ik het eerste spel op de 360 dat ik de singleplayer leuker vind dan online multiplayer. Dat gebeuk online hoeft van mij niet. Ik blijf dus voorlopig ff de singleplayer spelen
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Nee. De achterste is altijd de schuldige. En daar komt bij de je helemaal niet hard hoeft te remmen om een beuk te krijgen. Ik heb er net een endurance race opzitten met de A-klasse. Mijn auto was langzamer dan die van de AI wat de race echt mooi maakte (moest echt concentreren om te winnen) maar aan het einde van de race had mijn auto 22% body damage, simpelweg omdat mijn auto een langere remweg had dan die van hun. Niks vroeg remmen, ik remde gewoon tegen de limiet aan, en dan toch krijgt de AI het voor elkaar mn achter bumper aan gort te rijden. Ook mn sideskirts waren kapot omdat hun gewoon insturen als je naast ze zit (en dan bedoel ik er ook echt naast). De AI is echt gewoon dom en ook hardleers. Als ze een fout maken doen ze dat de komende 24 ronden gewoon weer.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft dus moeilijk om een goede AI voor een racespel te ontwikkelen kennelijk. Bijzonder jammer dit.
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Tis een kwestie van tijd. Nu zijn er nog allerlei arcade racers bezig die het leuk vinden om een golfje te pimpen en zo HARD mogelijk te gaan en werkelijk alle opties willen hebben om te hebben. Maar ze hebben geen idee hoe ze een bocht door moeten of waar ze mee bezig zijn.
    Over een paar weken zijn dit soort gamers toch weer naar een andere game toe en zullen de "echte" racers overblijven.
    Voorlopig ga ik nog niet online rijden.
    Kheb nu de arcade en timetrails allemaal gehaald en zit nu op lvl33 van de carreer.
    Ik wil eerst dat ff uitspelen en dan ga ik pas online. tegen die tijd zijn er al een hoop "crash-boys" verdwenen naar een andere game (ik hoop burnout ofzo).
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ligt aan de situatie.. Als je in de slipstream zit van iemand en die trapt op de rem dan ben je toch echt wel de sigaar.. Ik had het afgelopen weekend op Zandvoort... Zat in de slipstream van een andere Formule Gloria, ik gok 1 meter afstand. Er kwam code 60 maar ik kon die nog niet zien. Trapt degene voor mij vol zn rem in... Het is maar goed dat die autootjes nog zo scherp sturen als je 220 rijdt.. :{

    Kijk eens in je achteruitkijkspiegel als je remt ;) Als ze echt dicht achter je zitten weet je dat je geraakt gaat worden als je vol remt..

    De AI is niet perfect maar opzich zeker niet slecht..
     
  16. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat ze me aantikken ok, dat kan gebeuren. Ook in reallife gebeurt dat natuurlijk. Maar waar het omgaat is dat ik het niet grappig vind dat IK dan strafseconden krijg terwijl een ander MIJ aantikt. Ik snap die logica daarvan niet.

    De AI is zeker niet slecht, kan nog veel aan worden verbeterd maar AI is en blijft een lastig iets om te maken. Er gaan in een human brain miljarden signaaltjes per seconden die alle hande beslissing nemen, zie dat maar eens te vangen en om te zetten naar AI. We zullen het voorlopig nog moeten doen met een AI die zo nu en dan erg linear is.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk, om een auto uit je carriëre, te geven aan iemand anders, op dezelfde xbox (met een silver account). Want over live gaat niet, door silver.

    In forza 1 kon dit wel, weet ik nog, maar ik kan hier nergens die optie vinden, dus weet iemand of het mogelijk is om je auto door te geven naar een ander profiel, op dezelfde xbox?
     
  18. Bizzarro

    Bizzarro Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!

    vanochtend order update van dvd crave ontvangen, mijn LE is onderweg\o/ (stomme releasedate van 14 juni in australie daaro :p ). Hopenlijk deze week nog racen.
     
  19. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heb de difficulty voor de career ingesteld op intermediate maar ik vind het te makkelijk. nu wil ik het 1 niveau hoger zetten maar ik kan nergens vinden waar dat moet. weet iemand dit?
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto van afgelopen weekend... Ik probeerde hem te uitremmen maar hij kwam te vroeg binnen. Dit is wat resultaat:

    [​IMG]

    Shit happens ;) Het was niemands schuld maar voor hem was de race wel klaar. Vond ie vast ook niet leuk..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina