1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha gave foto.. Maar krijg jij straf seconden als iemand anders jou aantikt??

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Je raakte met jou linker voorwiel zijn rechter achterwiel?
    Zo ja, dan bij jij wel degelijk de schuldige. Zolang jou neus niet voorbij de helft van de ander is bij een touché betekend het dat je van 'te ver' kwam en gewoon achter hem had moeten blijven.

    Edit:// Ook zo irritant: mensen die gecrashed zijn en waarbij het hele veld terug naar de lobby gaat omdat ze teveel schade hebben en ze de race opnieuw willen starten. ZET DIE SCHADE DAN NIET AAN OF GA BURNOUT SPELEN!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja is lastig uit te leggen, ik zat met mijn neus wel voorbij hem.. Toen hij binnenkwam zaten ik net voor hem, maar doordat ik hem uitremde draaide mijn wielen minder hard dan die van hem waardoor hij omhoog sprong. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen... Maar het zal dan wel zijn voorwiel zijn geweest... Gaat ook zo snel allemaal..

    Geen strafseconden nee...

    Zie paint plaatje.. Ik aan de rechterkant... Daar kwamen we in aanraking waarna hij omhoog vloog...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Audi S bocht toch? Waarom stuurde die vent in vredesnaam in op jou... hij had je gewoon kunnen pakken in de linker die volgde.
     
  5. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Op FM2.net wordt het zo uitgelegd.

    "I'd imagine the reason being that when you are bumped from behind, you're given a boost of speed. So, if you're trying to get the fastest lap with a buddy who keeps giving you a bump from behind, you're given the penalty to keep your lap times down.

    If you're not concerned with getting the fastest lap, I don't see the penalty being a big deal."

    Zit wat in... Het schijnt erg moeilijk te zijn om de computer te laten beslissen wie de schuldige is van de tik.
    We zullen het er mee moeten doen.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geen idee was ook mijn verwachting dat hij wijder zou gaan om vervolgens weer de binnenkant te pakken.. Maar hij ging vol richting de curbstones waar ik al op zat.. Ik gok dat hij me niet had gezien.. In een Formule auto is het overzicht toch minder..

    Race je zelf ook op het circuit of ken je het vanuit een game?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mij maakt het ook niet zo heel veel uit. Tijdens de race maken de tijden niet veel uit.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had alleen een vraagje, ik speel dit spel op een normale tv maar als ik nou een upgrade wil kopen dan worden die stats rood of groen, groen is geen probleem maar als ze rood zijn kan ik niet meer leze wat er staat.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich nog wel een tof spelletje, maar ik blijf hem butt ugly vinden
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat betekent die penalty ofzo tijdens een race
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    misschien een nieuwe tv kopen? hier ziet ie er echt GEIL uit!!!!! \o/
     
  12. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13

    Helemaal mee eens, nu ook nog een betere tv kopen waarop ik die klote tekst wel kan lezen |:-
     
  13. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier op mijn 100Hz breedbeeld (JVC) ziet het er allemaal zeer strak uit. Geen problemen met het niet kunnen lezen van teksten.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  14. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan je die klote tekst niet lezen omdat ie gesensueerd is?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Misschien bril kopen? De graphics zijn zeker niet ugly. Vind het een schitterende game! En ik speel nogeens niet op een HDTV.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    EIN-DE-LIJK m'n eigen CE binnen gekregen. Damn... waarvoor de pre-order dient is mij niet meer helemaal duidelijk.
    Anyway, de game is niet lelijk, maar ook zeker niet mooi. Als het kartellige van de auto's af zou zijn geweest, dan was de game al vele malen mooier geweeest. Desalnietemin is het een enorm gaaf spel, waar ik nog uren plezier aan ga beleven.
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    noooouuuuuuu met een vga kabel zie je zelfs nog kartels, maar oke we moeten maar niet zeuren denk ik dan maar wij krijgen de ene topper na de andere voor onze kiezen en dat is op andere platforms wel anders.;););)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Achja, ik speel met Advanced Scart kabel..en mij hoor je echt niet klagen. Géén last van kartels!

    Sommige mensen snappen het woord pre-order niet volgens mij. Er staat: voor-koop.
    Je kunt 'm dus eerder kopen, dit geeft dus absoluut geen garantie dat je 'm dan ook eerder hebt! Je bent alleen verzekerd van een exemplaar.
     
  19. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    huppa uitgelult :+
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik hoef hem ook niet eerder, maar wil hem wel op de dag van de release, dat lijkt mij duidelijk. En als je het heel letterlijk neemt, hoor je de game dus een maand voor de release te krijgen ;)
    Maarja... volgende keer haal ik hem netjes op in de winkel... dat posten e.d. zuigt gewoon :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina