Zelf beschouw ik mij niet als supergetalenteerd racer. Meekomen met redelijk goede racers lukt me wel als ik genoeg geoefend heb. Wel vermoed ik dat jij PGR2 gespeelt hebt. Je kon de hele game spelen zonder 1 platinum medaille te halen, maar als je de moeite hebt genomen de game uit te spelen op platinum zal je je ongetwijfeld herinneren dat dat erg veel voldoening gaf. Alsof je daadwerkelijk wat gepresteerd had, hoe simpel dat misschien ook mag klinken voor slechts eens spelletje .
Omdat zo ontzettend veel banen al in forza 1 zaten zal voor menig gamer die die game (grijs) gespeeld heeft, de moeilijkheidsgraad gewoon vrij simpel zijn van forza 2. Daar hadden de developers best rekening mee mogen houden en iets van een 'ondoenlijk' moeilijkheidsgraad mogen implementeren. Nu zal voor menig gamer de game op een gegeven moment een redelijke sleur worden. Meer racen om de game uit te spelen dan dat daadwerkelijk een spannende game wordt gespeeld.
Zelf zal ik mij nog tijden zoet houden met de game, maar ik vermoed dat zodra ik level 50 heb gehaald, de sp voorbij is. Geen replay value. En dat is jammer.
Laatst bewerkt: 13 jun 2007