1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de testtrack in FM2 echt bagger. Sommige variaties zijn wel te doen, maar de volledige is echt klote. Hoef nu alleen nog maar de Ring bij de Time Trials. Wauw, wát een snelheidsgevoel. Ik zat letterlijk op die rechte stukken: "waaaaaa!!"

    Heerlijk, racen op 60fps! :cool:
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar jij en anderen gaan er wel heel makkelijk van uit dat GT5 er niet minstens net zo mooi uit kan gaan zien met meer tracks en auto's. Het enige wat nu zeker is dat het bij Forza2 niet is gelukt om een bepaald niveau qua graphics te halen. Voor andere spellen moet dat nog blijken dus niet op de zaken vooruit lopen aub.
     
  3. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    blijft er volgens mij gewoon eindeloos/onbeperkt opzitten.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Jij misschien...
    Ten 1ste raak ik minder snel in een spin omdat ik beter gas kan doseren met m'n voet. Daarna, mocht ik in de slip raken kan ik met remmen en sturen zonder al te veel moeite de wagens in het rechte spoor brengen. Als je namelijk de volle stuuruitslag benut (met een controller dus) kan je last krijgen van snap-oversteer en beland je in de grindbak aan de andere zijde van de baan. Ik heb gister nog met de ME-four twelve gereden (U999) en die bak heeft onnoemelijk veel overstuur. Nam elke bocht zijwaards zonder te spinnen. Met stuur ;)

    En de mensen die zeiken dat GTHD mooier is omdat er maar 1 auto op de baan is en er maar 1 circuit aanwezig is kennen Polyphony Digital niet. Reken maar dat GT5 met 12 wagens en zo'n 50 circuits met een PS3 engine (GTHD heeft nog de PS2 engine) mooier gaat zijn dan de demo. Overigens liep de techdemo al met 12 wagens in 1080p @ 60fps.
     
  5. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    STAAT OP AC, 25k buyout 50k koopje !
    indien meer vraag naar pm meh
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die me kan vertellen hoe dit moet?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben nu alweer bijna op level 19 en had een half uur geleden nog ongeveer 255.000 credits.
    Maar heb net even een BMW M3 E46 Coupé gekocht en helemaal full getuned (dingen die je wel kan tunen, maar alleen maar slechter in je nadeel werken heb ik natuurlijk niet gekozen zoals super grote velgen) voor ongeveer 100.000(auto gekocht + upgrades).

    Maar wel raar dat de M3 E46 geen Turbo en Supercharger upgrades heeft?

    De M3 E46 heeft nu als rating S955. :eek:



    Weet misschien ook iemand een lijstje (of gewoon tips :)) met wagens die je goed voor die restricte Horsepower races (Semi-pro volgens mij) kan gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nice wagen! Heel erg chique.
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Zo.. ff afkicken..

    Ben nu al een aantal nachten bezig geweest.. ondertussen op lvl 33. Vindt 'm echt super..

    Vindt de manier van tunen en de "klasses" echt netjes gedaan. Zo heb ik bv met mijn golf2 gti getuned tot a850 gereden tegen dikke porsche's en ferrari's.

    In de bochten was ik king.. maar op de lange stukken trokken hun mij weer t stront voor de ogen!

    Maakt t geheel een stuk leuker, als dat je alleen maar ferrari's en lambo's op t einde ziet!

    Ik heb trouwens iets gehoord over dat je als je 360 op je pc hebt aangesloten (voor die media shit) dat je dan wel plaatjes zou kunnen gebruiken in forza 2.
    Kan iemand dit bevestigen? Via een stickje werkt t iig niet...
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het zo dat als je de limited edition auto's en de pre-order auto coes invoert de wagens dan in het spel komen? Dus dat je ze kunt kopen want ik kreeg ze niet in mijn garage...
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mán, wat is die Nürburgring verschrikkelijk slecht en lelijk nagemaakt zeg... 't Eerste kwart van het circuit is opzich prima maar vooral na de helft is het een lange, slungelige opeenvolging van bochten en is elke vorm van herkenning pleite. Echt ontiegelijk slecht zeg...

    't Mist ook gewoon de finesse en het NBR gevoel van Gran Turismo...
     
  12. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me idd ook wel in vinden.. kwam ook met een beetje teleurgesteld gevoel over de finish lijn...
     
  13. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , dan kun je ze gewoon kopen. Ik dacht ook dat je ze zeg maar kreeg , voor niets. Maar nee het is alleen een code dat je de mogelijkheid hebt om die 3 "speciale" auto's te kopen.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je de ring? als je videos hebt gezien en plaatjes.. dan lijkt deze het er het meest op van alle xbox games.. PGR2 en 3, en forza 1's versie van de nürburgring zijn veel te wijd allemaal, deze lijkt verdomd veel op de echte versie (en op de versie in GT4, die ik ook super vindt).

    Plus dat hele herkenningsverhaal heb ik absoluut geen last van... gewoon kwestie van meer oefenen denk ik? vooral dat stuk na die kombocht zitten echt herkenbare bochten in die je heel mooi in 1 goede "flow" kunt pakken.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben er geweest, heb echt ontelbare malen op de Ring gereden in GT4 en ik kende elke bocht volledig uit m'n hoofd. Heb ook een heleboel video's bekeken van auto's die over de Ring scheuren.

    In Forza klopt het grootste gedeelte gewoon niet genoeg met de werkelijkheid. De Ring in GT is gewoon nagenoeg perfect. Puur de baan dan hè, niet alles er omheen, dat zie ik als randzaak.

    Als ik er maar genoeg op ga rijden in Forza 2 zal ik deze versie wel leren kennen maar om eerlijk te zijn doe ik dat liever zo min mogelijk... [​IMG]
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben toch redelijk tevreden over de ring in Forza II. Op dit moment is het de beste versie in een computer game.

    Ik ga regelmatig (4x per jaar) naar de echte n-ring, en ken de baan dan ook redelijk goed. Het komt echt redelijk dicht in de buurt hoor.
    Mijn enige opmerking is dat op sommige punten de curbs wat te laag zijn (deze waren in forza 1 weer veel te hoog).
     
  17. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer het probleem dat ze soms iets te hoog zijn, en dat ik dan 'skyhigh' ga.
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar wie Polyphony Digital kent weet ook dat yegen de tijd dat GT5 in de winkels ligt, Forza waarschijnlijk al met z'n derde deel bezig is.. }:]
     
  19. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt veel leuker om Forza 2 met een racestuur te spelen of valt dat eigenlijk wel mee ?
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van wel.. Is toch een realistische game en daarvoor is een stuurtje enorm geschikt.. En overstuur is makkelijk te corrigeren omdat je het aanvoelt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina