1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je aan zoveel pk's als je auto niet fatsoenlijk te besturen is?
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    opzich maakt het niet uit, maar dan weet je van tevoren in hoeverre je auto te handlen is en dan kun je met dat in je achterhoofd de motor upgraden, zonder overkill.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik zorg ook altijd dat me auto als een blok beton op de weg ligt en fatsoenlijk te controleren is. Daarna de kracht opvoeren voor meer snelheid. Niks driften in de bochten tijdens races, maar gewoon degelijk via de juiste lijn rijden.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn eerste Endurance race gedaan voor C klasse wagens. Ik reed met die Acura VIS Integra wagen (niet aan te raden, ik zou een Elise kopen), en ik had een hele vette voorsprong op de rest, maar in de 26e ronde gaat die wagen ineens langzaam rijden. Ik dacht eerst dat ik een lekke band had, want op die indicator was mijn band donkerrood, maar mijn benzine bleek dus op te zijn (wist niet eens dat dit kon :'-(), niet echt fijn als je nog maar een paar ronden moet rijden. een paar meter voor de pitingang val ik helemaal stil, en kan ik geen kant meer op. :mad:

    Dus ik kon weer opnieuw beginnen.. Nu dan toch gehaald, en bijna zo'n 200.000 credits erbij, kijk dat telt aan.
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het alleen voor de auto's doet, dan zou ik het niet doen, je bent namelijk goedkoper uit als je ze straks via marketplace koopt. Nu betaal je 10 euro meer, op Marketplace zullen ze denk ik minimaal voor de helft komen te staan (nog steeds duur!)
     
  6. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het 't extra geld wel waard. Extra auto's zijn: 2003 Ferrari Challenge Stradale, 2006 Saleen 281 E en de 2006 Subaru Impreza S204. Ivm de sub heb ik de LE gekocht.
     
  7. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Mwhaa is wel leuk die auto's. Kheb ze ook maar nog niet eens gebruikt. Én daar komt ook nog bij dat je ze niet direct beschikbaar hebt in de carreer mode. Je moet ze ook nog kopen met ingame credits!!!!

    Ze zijn alleen wel direct beschikbaar in de arcade mode...... Is wel jammer.

    Maar tis dat ik de LE nu heb, maar ik zou adviseren ga voor de gewone versie. Het extra boekje wat bij de LE zit is ook niet echt spannend. Khad gehoopt op b.v. de Soundtrack CD, maar die zit er niet bij. jammer.....
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  8. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit net de endurance te rijden ...45 rondes......na 46 minuten ( 40 rondes..ellendig lang racen , slaat ieens gewoon me xbox vast :'-(....helemaal dood.... terwijl er gene krasjes enz op zitten :confused:.

    hier bal ik dus echt verschrikelijk van , 3 kwartier voor niks gereden |:- .

    meer mensen hier last van ??
     
  9. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een afbeelding van een HKS Evolution?
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had ik ook last van ,aar dan in de 28e ronde! Je ziet nergens een bezine indicator dus ik denk dat je stil komt te staan doordat je banden kapot zijn ofzo
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Je ziet wel een benzine-indicator...moet je die wel eerst instellen bij opties;)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oops haha :). Vanavond maar ff instellen dan
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Raar, net achter m'n xbox doet dat veilinggedoe het niet.
    achter m'n PC wel.. meer die hier last van hebben?
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Brandstof meter staat standaard al aan, staat langs je snelheidsmeter/toerenteller ergens. Een wit blakje dat langzaamaan leeg loopt :)

    Stuur? Kijk even bij options of je de controller instellingen goed staan :)
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Foto's uploaden doet het ook niet..
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bij mij ook niet, erg frustrerend :mad:

    misschien een instelling van onze routers??? maar wat ?? help ons :)
     
  17. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook ik heb mijn Logitech Drive FX stuurtje :) 30 euries maar!
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde me te plaatsen voor n tournament en las ergens op een forum dat je van het scoreboard de setup van autos kon downloaden. Maar ik zie op het scoreboard(op de 360, of de officiele site) van de lopende kwalificaties alleen de naam en tijd staan. Waar kan ik zien welke auto ze gebruiken en de setup?
     
  19. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je alleen zien op de scoreboards in het spel zelf. Dan zie je in welke auto hij heeft gereden en als je dan op A drukt kan je de car setup downloaden.
     
  20. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    en die kun je gewoon gebruike voor de XBox 360 8) waar heb je die gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina