1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynabyte in Heerlen
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    [​IMG]

    In het spel ziet hij er exact zo uit...
     
  3. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb forza nog steeds niet kunnen spelen omdat me xbox nog in duitsland is ter reparatie maar heb een vraag...Zal ik wel met een stuur gaan racen? Ik heb de Drivfx van logitech maar je bent hier niet zo snel mee lees ik steeds...Wel jammer want met stuur is veel vetter maar ik wil niet online slechter zijn omdat ik met me stuur race...
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Heb alleen nog maar races verloren van mede VVV'ers. Alle races in Online Career die ik tegen onbekende speelde (ook champions van lvl 29) heb ik gewonnen. Heb ook meerdere top 50 tijden gehaald in zowel races als time trails. Dus je kan zeker meedoen met de DriveFX!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit met een probleempje, gaat over de paint-editor/customizer.
    En aangezien het niet is bedoeld voor de Show your ride thread, lijkt deze mij de juiste.

    Toen ik aan mijn Yoshi begon, heb ik een witte auto gekozen, ik heb toen
    een groene cirkel gekozen en daaromheen met een curve de vorm van Yoshi in het groene gemaakt

    zie hier

    [​IMG]


    Maar uiteindelijk moeten die groene plekken buiten Yoshi's kop weg, zie hier

    [​IMG]

    Dus ik gebruik gewoon een witte decal om voorzichtig al dat groene weg te halen, buiten Yoshi om, aangezien er helaas geen gum is in de editor.

    Toen ging ik wat details erbij in maken, en dat werd dit

    [​IMG]

    allemaal prima, en niks te zien van groene plekken buiten Yoshi, maaaar nu komt het.

    Ik kwam erachter dat deze witte kleur wel heel saai is, en probeerde dus een andere kleur, een erg mooie 'manufacturer' kleur, alleen kreeg ik dit...logisch,maar wel shit.

    [​IMG]

    Ach, geen ramp dacht ik, ik gebruik gewoon weer een decal alleen dan met die zelfde kleur als van de auto, helaas kan je alleen die 'manufacturer' kleur niet kiezen voor primitives....kortom...hoe is dit op te lossen? Er zit toch echt geen gum in de editor he? zou zo handig geweest zijn, dan had ik gewoon dat witte weg gegumd en dan die nieuwe kleur gehad op de motorkap.
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    je kan lagen die er onder liggen toch gewoon weghalen/aanpassen of nieuwe toevoegen? Ik zie het probleem niet zo. Maar dan wel passend er onder maken!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan die witte gedeeltes inderdaad weghalen,maar dan krijgik dat groene cirkeltje weer terug, dus die groene plekken buiten yoshi komen weer tevoorschijn, en ik kan die groene plekken wel wegwerken met een nieuwe kleur,maar niet met bijv. metallic kleuren of dus manufacturer.
     
  8. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je het groene cirkeltje dan weglaat en alleen yoshi inkleurt?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    ja precies, dat is dan de enige manier, maar ja...best priegelwerk nog, tussen die zwarte randen groen toevoegen (was er maar zo'n paintroller) nu moet ik met een decal yoshi met groen opvullen,terwijl ik hem via die cirkel net zo mooi groen had
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond ein-de-lijk die LE binnengekregen en weet je? Hij valt nog tegen ook. De hoes is mooi het boekje is grappig, maar ik zie al dat ik er niets aan gemist had als ik de normale versie gewoon gekocht zou hebben. Ik dacht dat de soundtrack ook in eerste instantie bij de LE zou zitten, maar dat zal ik wel gedroomd hebben.
     
  11. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom nooit die LE kopen betaald er flink veel geld voor en je krijgt zelden waar voor je geld:p
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd weinig verschil tussen die 2 valt mij ook tegen zit er aan te denken om de limited te verkopen en normale te halen
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waar heb je het over? Ik heb net de Limited Collector's Edition gehaald en die was maar vijf eurotjes duurder dan de normale versie.
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat nu pas opvalt..... op het hoesje van de LE editie staat een Aston Martin DB9R afgebeeld in forza look. MAAR deze zit niet in de game...... Vreemd, jammer of zou dit een auto zijn die binnenkort te downloaden zal zijn.....
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    De aston martin DB9 zit er wel in :): (en die r maakt ook niet zo veel uit)
     
  16. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb zelf ook de le, vond het vooral vreemd dat hij in het begin de preorder 350z weergeeft in het menu. Die ik dus eigenlijk nooit kan krijgen omdat de xboxworld preorder geen bonus code hiervoor heeft.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een paar vraagjes over sommige achievements:


    Als je voor de Underdog (Awarded to the driver who wins the race with a car in the lowest PI of the field) en de Hard Charger (Awarded to the driver who starts in 8th place and comes in 1st place) achievements gaat kun je deze toch ook gewoon meteen in 1 race halen? Want als je de laagste PI hebt start je al zowieso als 8ste en als je dan de race wint heb je allebei deze achievements.


    En toen ik vandaag de Natural (Awarded to the single driver who wins the race with all Assists turned off) achievement wilde halen kreeg ik hem niet.

    Ik probeerde het bij de Nissan Speedway (erg handig hiervoor :9), die ik al eerder had voltooid met ABS gewoon aan, en toen ik het dus probeerde met alle assists uit kreeg ik de achievement niet ook niet toen ik gewoon 1ste werd.

    Moet je dus meteen de eerste keer dat je een race doet alle assists uit voor die achievement, of waar heeft dit mee te maken?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is deze game ook een beetje goed te doen voor iemand die zelden race-games speelt? ;)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aangeraden wordt om te beginnen met de AI op hard ;) Dat zegt dus wel redelijk veel. Singleplayer is relatief eenvoudig. Mocht je niet winnen, dan gooi je een paar upgrades op je auto, zodat je wagen sneller is dan de rest.
    Online heb ik nog niet (veel) gespeeld, maar daar zal ook top/subtop/amateur niveau zijn :)
    Kortom, gewoon kopen! Ga je geen spijt van krijgen ;)
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, zeer zeker goed te doen :)

    Wel eerst alle assists aan zetten en naarmate je verder komt deze hulpmiddelen uit zetten (als je dat wilt :) )

    De game leert je echt racen en je kunt echt stapje voor stapje bepalen hoe moeilijk (en leukere) je het jezelf wil maken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina