1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat hulpmiddelen betreft, raad ik je precies het tegenovergestelde aan ;) Hoe verder je komt, des te meer hulpstukken ga je nodig hebben. ABS heeft zo'n beetje iedereen aan. Misschien is dit offline anders dan onine, maar daar ga ik even niet vanuit :9 Hoe verder je komt, hoe meer stabiliteit een rol gaat spelen. Met een standaard Golf 5 GTI heb je alleen ABS nodig :)
    Maar al met al is het goed te doen, ook al speel je niet veel race games :)

edit:/
    Wat racingline betreft enzo heb je natuurlijk wel gelijk ;) Om te oefenen kan je in het begin racing line op "full" zetten, en deze later verlagen naar "breaking only" / "off"

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  2. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gisteren eigenaar van een Forza 2 en ik moet zeggen: SUPPEERRR!!
    echt een topspel

ga het snel weer verder spelen :)

3. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alles uit staan en ik vind het geweldig. Ik neem aan dat in het "eggie" er ook geen ABS op de auto's zit? Ik ben geen race auto kenner, maar het lijkt me niet.
    Het is een kwestie van optijd remmen en als je gaat sturen langaam de rem loslaten. Ik vind het zonder ABS veel spannender.

Peace,
    Rich_Art. ;)

4. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nou, dat is niet helemaal waar.
    En DB9R is wel degelijk iets anders dan een straatversie. ietsiepietsie meer Pk's BV.

Foto:

Dat is idd vreemd?? bij mijn pre-order (dixons) heb ik bij aankoop (paar weken voor release) een doosje gekregen met daarop de code voor deze nissan en in het doosje een Forza II sleutelhanger (best leuk ding..)

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Op de race auto's weet ik het niet zeker. Maar als je een golf 5 GTI koopt, ga er maar vanuit dat er ABS opzit :) Er zitten in FM2 een hoop "normale" auto's, met hulpsystemen die er normaal ook op zouden zitten :)

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nou, je hoeft er niet meer te gebruiken hoe verder je komt. Ben nu lvl 37 en ik gebruik alleen ABS en breaking line. Rest uit.
    TCS en STM kosten je HEEL VEEL snelheid, tevens ben je veel sneller met handmatig schakelen.

ABS daarentegen zorgt dat je veel sneller kunt zijn in bochten. In het "echie" hebben de meeste race auto's dit niet, maar in dit spel zorgt het gewoon voor meer snelheid.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik heel soms bij achterwiel aangedreven auto's wel ff TCS aanzet omdat je dan minder kans hebt dat de achterkant uitbreekt. In b.v. de laatste twee time-trials (cobra en N-ring) heb ik TCS gebruikt.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    ABS is tegenwoordig wel redelijk standaard hoor ;) Iig voor de normale personenauto's :) Bij de race-auto's weet ik het niet :)
    Voor de rest heb je gelijk. Ik gebruik ook alleen maar ABS :) Maar voor spelers die minder race games spelen, zullen andere hulpmiddelen zeker handig zijn :)

Edit:/
    Ik heb momenteel geen tijd om te spelen. Tentamens enzo. Ben dan ook pas level 16 ofzo :eek:

8. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ja gewone straat auto's hebben ABS natuurlijk, maar ik vraag me af of bv op de CLIO's dat ook zit? en dan met de clio's waar de races mee worden gehouden.

Wie van jullie is een deskundige op race gebied?

Peace,
    Rich_Art. ;)

9. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Gewone Clio heeft het wel maar race clio niet.
    chk: http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/cliocup/specification/technicaldata/

Of check de reglementen: (pagina 22 van die PDF) http://www.renaultsport.co.uk/championships/cliocup2007/regulations/regulations.pdf

Geen ABS....

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu bij level 21, en speel alleen met ABS aan, racing line 'off' en de schade en fuel/tire wear natuurlijk op simulation.

Afentoe zet ik TCS wel eens aan bijvoorbeeld bij lastige Muscle cars.

Mijn BMW M3 E46 Coupé heb ik ook een beetje getweaked. Onder andere heb ik er een nieuwe voorbumper en een M3 GTR (dus die grote) spoiler op gedaan om meer handling/braking en stabiliteit te krijgen. Beter een goed gebalanceerde auto, dan een onstabiele slinger auto met een topspeed die je zowat toch nooit haalt... :D

Morgen ga ik de eerste Endurance race eens proberen in Classe D, mijn beste tegenstander heeft D398 en ik heb dezelfde auto maar dan D400 (heb er lichtere velgen onder gedaan). Dus kom maar op met die 100.000CR.

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21

Succes, kheb er al 5 gedaan....... Reserveer maar ff tussen de 45-50 minuten volle concentratie race-tijd.
    Hou je banden op in de gaten op slijtage via indicator aan de recherkant van je scherm. zodra hij al lichtgeel gaat worden snel gaan pitten.
    van lichtgeel naar geel gaat erg snel en je gaat dan glibberen en glijden.
    Zeker als je met AI op hard aan het rijden gaat, kun je je weinig fouten veroorloven.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    leuk is dat he :) en zeker als je de race dan wint met 20 sec voorsprong op een race van 50 min :) gedurende de hele race billen knijpen en geconcetreerd rijden!

13. rofo

rofo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als de auction nog maar 1 minuut duurt, hoe kan het dat er dan iedere keer weer een minuut bij wordt gezet. Dit slaat toch nergens op. Het gaat dus net zolang door tot het hoogste bod niet meer wordt overboden (binnen 2 minuten)

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is toch ook de bedoeling van een veiling? Degene met het hoogste bod wint en dan maakt het niet uit hoelang het duurt. Het zou een beetje raar zijn als je bijv. 10 sec. voor het einde nog even bied en die ander wil er nog overheen, maar de tijd is op dus pech gehad :confused:

15. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    In het echt gaat men toch ook altijd door tot de hoogste prijs is behaald?

16. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet op Ebay

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, zit nooit op Ebay. Maar ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch, nu heeft iedereen even veel kans op de auto. Anders zijn mensen met een tragere internetverbinding bijvoorbeeld in het nadeel tov van mensen met een dikke internetverbinding.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kom je eigenblijk een beetje snel weg bij de start?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gedoseerd gas geven. Dus niet vol de toeren in het rood jagen.

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Zo werkt het in het echt dus ook. Een veilingmeester gaat door totdat er echt niemand meer hoger wil bieden.

Nadeel van dat auction house is dat er echt belachelijke prijzen worden gevraagd voor auto's. En dat de meeste auto's beter gewoon nieuw kan kopen. Tenzij je de paintjob wil hebben op die auto.
    Als je een koopje wil, moet je echt geluk hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina